Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 17261 til 17280 af 186241
  • Varmeledning

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har fået til opgave at gøre rede for begrebet varmeledning. Håber at i kan hjælpe mig med det. Har skrevet lidt, håber at i måske kan hjælpe mig videre. Syntes ikke det er særligt meget. En proces hvor der i et materiale eller et legeme spontant overføres varme fra et område med højere...
  • Idræts-fysiologi

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogle, som kan give mig et godt svar på hvad en refleks er??
  • Statistik

    Forumindlæg
    Jeg skal sammenligne to boksplot vha. statistiske deskriptorer. Hvilke statistiske deskriptorer vil i vurdere til at være de vigtigste og hvorfor, når jeg skal sammenligne to boksplot ?
  • limiære funktioner

    Forumindlæg
    når man får at vide man skal vise hvordan man beregner regneforskriften for en liniær funktion ud fra to punkter skal man så tage to punkter fra et koordinatsystem og lave en regneforskrift?
  • Hvordan dividere man?

    Forumindlæg
    Jeg har helt glemt hvordan man dividere, uden hjælp af lommeregner, bare på et almindeligt stykke papir.. :(Nogen der kan hjælpe mig? Evt. med et link hvor det står forklaret, eller måske selv prøve? :DSå ville jeg sku være meget glad..Takker ;)
  • Eksamensoplæg

    Forumindlæg
    Hej. Jeg tænkte på om der er et sted på nettet, hvor man kan få fat i gamle eksamensoplæg, mere specifikt oplæget for dansk i maj 2004.
  • Ludvig Holberg

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der kan fortælle mig noget om Ludvig Holbergs logiske holdning?
  • Ekko

    Forumindlæg
    Hvorfor er der ekko i et tomt rum og ikke i et rum med møbler og gardiner? vedrørende lydbølger. lydstyrke og lydintensitet?
  • HJÆLP - EU

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan hjælpe mig med at svare på dette "EU- klemme eller garant for den danske velfærdstat?"
  • Gratis hjemmeside?

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der kender du andre steder hvor man kan oprette en gratis hjemmeside og hvor man kan beholde den? sig ikke webbyenHilsenPuk
  • Analyse af et essey

    Forumindlæg
    Hej studieportalen Jeg har fået til opgave at analysere et essey, jeg har bare ikke forstand på hvordan man gør. Er der nogen der har nogle gode tips?
  • Parameter

    Forumindlæg
    Hvad er en parameter'????
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej SP. En kammerat og jeg sidder og læser lidt op til mundtlig MA eksamen. Men når der i eksamens spørgsmålet står "præsenter en regneregel for ..." hvordan skal man så forstå "præsenter"?
  • "Tale"

    Forumindlæg
    Hej...jeg vilhøre om du har en tale liggende måske fra sidste skoledag eller fra en anden højtid.Vil gerne se hvordan man skal lave sådan en nøjagtig.....På forhånd tak...Franky
  • Gensplejsning

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg ved ikke hvad svaret på det nedstående krav er, håber i kan hjælpe :) Vurder fordele og ulemper ved anvendelsen af gensplejsning i fødevareproduktionen set i forhold til den traditionelle planteforædling.
  • Olie og kul: dannelse.

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Dannes olie og kul på samme måde? På forhånd tak!
  • konstant????

    Forumindlæg
    Hej :)) har fysik/kemi eksamen i morgen, så håber virkelig i kan svarer så hurtigt som muligt :)) Jeg vil gerne vide, hvad det betyder, når noget er konstant På forhånd tak
  • Transport proteiner

    Forumindlæg
    Ioner og polære molekyler, er ikke så glade for at trænge ind i cellemembranen, da cellemembranen er hydrofob.. men er det vha. af transportproteiner, at de så bliver transporteret ind i cellemembranen
  • brintoverilte spaltning

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg sidder med en aflevering til i morgen over et forsøg, hvor vi tilsatte lever til brintoverilte. Katalasen i leveren spalter brintoverilte og uskadeliggør den således. Et af diskussionsspørgsmålene lyder således: Iagtagelserne over katalaseaktiviteten er kvalitative eller k...
  • Slette mails

    Forumindlæg
    Vær rar at slette de 6 mails, der konstant står på min indbakke, selvom der ikke er nogle Der sker det, at hvis man slette en mail uden at læse den, figurerer den alligevel i oversigten, det er vel unødvendigt?