Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17281 til 17300 af 106471
-
Nogen som vil kigge på min tyske stil? (kort)
ForumindlægHej alle : ) Jeg har lavet en tysk stil, som fylder omkring 6-7 linjer i et word dokument. Har prøvet, at finde og rette mine fejl. Syntes ikke jeg kan se nogle fejl. Vil bare gerne have, at en af jer tager et kig på den. Bare skriv. så kan jeg godt sende den til jeres indbakke eller E-Mail. 8 kl... -
SSO
ForumindlægHej mennesker. Det er sådan at jeg er i gang med at skrive min SSO, jeg har virkelig brug for en til at rette sprogelig fejl, stave fejl, kigge den igennem og evt. fortælle mig hvad jeg også kunne komme ind på. Opgaven skal afleveres her på tirsdag, jeg betaler gerne for det :-) Mit emner er: A... -
Linær algebra opg. c
ForumindlægJeg har i opg. a at basis for underrummet er {(-2,1,0), (-3,0,1)}, og i opgave b at . For at vise at f er en isomorfi skal jeg så vidt jeg ved vise at A er invertibel, men for at A kan være invertibel skal det være en nxn matrix. Hvor er det fejlen (fejlene) ligger? -
Meiose
ForumindlægJeg skal ved en skitse vise og forklare en meiose som kan have ført til, at den pågælende person har fået et afvigende kønskromosom. Men fejlen sker vel allerede i metafasen, men hvorfor kommer der en fejl? Jeg er godt klar over hvordan meiosen forløber, men ikke hvordan den kan lave afvigend... -
navngivning ionforb.
ForumindlægHej.. ville lige være sikker på om jeg lavet mine opgaver rigtige, med noget hjælp fra jeres side. Navngivning til følgende ionforbindelser: NaI (Natriumiod), AgCl (Sølvchlor), MgS ( magnesiumsvovl), Al2O3 ( aluminiumoxid, Ca(NO3)2 ( calciumnitrogenoxid), Fe2(SO4)3 ( Jernsvovloxid)… Håber... -
Artikel
Forumindlæg“This problem or issue of the modern society is described in the story.” Der er en artikel fejl ved the modern society, er der nogle der kan forklare mig hvordan man forklare den fejl og hvad der så skal stå i stedet?</o:p> -
Klage - Engelsk B
ForumindlægHej Nogen der kan markere alle de grammatiske fejl i min eksamensopgave, for har set nogle men er ikke sikker på jeg har dem alle, og hvis der ikke er flere end jeg har fundet, så har jeg tænkt mig at klage, for sammenlignet med en opgave jeg fil 10 for så er der den samme mængde fejl, en der kan... -
Fransk - Proffesionel hjælp
ForumindlægHej studi, Jeg søger til skolenæste år en der kan hjælp mig med at rette/finde fejlene i mine skriftlige afleveringer i fransk, da jeg skal have det på højt niveau. Er der nogen derude der ville kunne være i stand til det, og kender i nogen gode sider/bøger som kan være til stor hjælp i at finde ... -
Essay af sprogbrug i medier
ForumindlægHey alle sammen. Nogle som måske ville have lyst til at kigge mit essay igennem og se hvad der er af fejl så jeg kan rette dem? Vil virkelig hjælpe en del, da jeg åbenbart har meget svært ved at se mine fejl. Håber der er nogen der vil hjælpe. Hvis du har tid og overskud til at kigge det ... -
Engelsk stil Rettelse
ForumindlægHej :) jeg har lavet mig en engelsk stil, som jeg synes er blevet nogenlunde... Jeg ville bare høre om der er nogen som har lyst til at tjekke den (med hensyn til fejl), da det ville hjælpe mig meget, da jeg selv har svært ved at finde mine fejl... Hvis der er nogen der vil hjælpe så skriv, så se... -
Dansk stil
ForumindlægEr det nogle søde mennesker som vil læse min stil jeg har lavet til den afsluttende prøve 9.klasse. Jeg er rigtig skuffet over mig selv over at have lavet så mange fejl i både nutid datid og komma fejl....i skal give karakter for den. Mange tak :-) -
Tysk - hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har skrevet en mini aflevering, men uden ordbog og bare generelle dårlige tysk-færdigheder har jeg på fornemmelsen at den er fyldt med fejl. Den skal afleveres i morgen tidlig (d. 27/9), så jeg har brug for hurtig hjælp! Hvis du er god til tysk og lige har fem minutter til at... -
Tysk grammatikfejl ?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har skrevet en stil, men har ikke rigtig rette en tysk stil før, håber I kan hjælpe mig :) Er der nogle der vil læse min opgave igennem for fejl? Jeg vedhæfter filen, JEG VED GODT AT MIN OPGAVE ER LANG, MEN KIG DEN IGENNEM og fortæl mig hvike gramtik fejl jeg lave. TAK PÅ FOR... -
HJÆLP Statistik
ForumindlægI produktionen af en bestemt type plade er der for hver plade en 20% sandsynlighed, for at pladen har en fejl. Der udtages nu en tilfældig stikprøve p °a 10 plader. Hvad er sandsynligheden for at højst 3 plader har en fejl i stikprøven? Jeg tror ikke denne er så svær, nogen der lige kan h... -
Vektorfunktioner - hvad gør jeg forkert i mine beregninger?
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at løse en opgave om vektorfunktioner. Jeg er klar over, hvordan opgaven skal løses. Jeg benytter T-Nspire for at starte med at definere vektorfunktionen... jeg har indtastet den således (billedet vedhæftet), men den bliver ved med at sige, at der opstår en fejl. Hvad skyld... -
"I didn't thought I'd get caught," the journalist said at the hearing?..
ForumindlægHej medstuderende :). Jeg har et problem med en sætning som jeg skal finde en fejl i og derved forklare hvad reglen er for den. Men kan simpelthen ikke finde fejlen i denne sætning: "I didn't thought that I'd get caught," the journalist said at the hearing. Er der nogen som vil ... -
Vurdere karakter - Skriftlig engelsk eksam
ForumindlægHar lige læst min eksam igennem og kom til at se, at jeg glemte at rette nogle fejl f.eks. der hvor jeg skriver ''xxx'' i stedet for et tal. (dum fejl!!! ved det:((( ) Nogen der kan læse den igennem og vurdere, hvor min karaktere ligger (ca.)? -
Kong Lindorm !!!
ForumindlægHeej alle sammen. Det kunne være rigtig fedt, hvis der var nogle der gad og kigge på min stil og rette den, hvis der er nogle sproglige fejl? For jeg har virkelig svært ved at se mine egne fejl i opgaven...Jeg er endnu ikke helt færdig med den, men det kunne stadig være rart hvis nogle gad. 1000 ... -
Hjælp med engelsk...
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med en engelsk opgave om min perfekte dag! Jeg mener selv at den er velskrevet og med lidt eller færre fejl. Alligevel vil jeg blive super glad, hvis nogle af jer, gad at læse den igennem og evt. rette de fejl i skulle støde på. Mvh. Kasper -
Grammatikfejl - “The ice is melting at the Poles”
ForumindlægEr der nogen der kunne forsøge at udrede fejlene i Villy Søvndals tidligere sætning, som er blevet betragtet som ikke korrekt? Er sætning rent grammatisk korrekt, eller var det mere hans forkerte accent og udtalelse nogen mente var grinagtigt? Hvis der er noget forkert med sætning, kunne nogen ...
