Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 17321 til 17340 af 48964
-
Points og karakter til skr. mat.
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange points man skal have til skr. mat. eksamen for at få en bestemt karakter? -
Kemi tegn!!
ForumindlægHvad står CI og HCI for ?? lige som H2O står for vand ?? Det haster lige lidt skal til eksamen på mandag :D -
Hej
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, hvordan forgår eksamen i Gymnasiet. Er det ligesom folkeskolen???:) Tak på forhånd.... -
hvem sætter huen?
Forumindlæghvornår og hvem sætter huen på ens hoved når man er færdig med den sidste eksamen? -
Hvad er historiske begivenheder eller tilstande?
ForumindlægJah som overskriften lyder hvad er historiske begivenheder eller tilstande. Og hvad vil det sige "hvad er historien tendens" Det jeg vil ha forklaret "tendens" "begivenheder" Tilstande" i denne sammenhæng . Mange tak. -
Gothic essay
ForumindlægHej Jeg er blevet stillet til opgave at skrive et engelsk essay med genren gothic. Jeg skal selv finde på en historie, og har ikke rigtig nogen fantasi. Nogle forslag? -
SSO, Hjælp!
ForumindlægHej:) Jeg skal skrive sso opgave i Historie. Jeg er i tvivl og kan ik komme på noget. Nogle der kan give mig et godt råd til hvilket emne jeg kunne skrive om. -
tysk stil fra i dag
ForumindlægEr der en der lige vil kigge min stil igennem jeg har skrevet i dag, og sige om der er mange fejl og hvordan den er. Den skal ikke rettes bare kommenteres.Zwischen den Welten1. Der Erzähler in dem folgenden Text ist einen jungen Mann, der in dem östlichen Teil von Berlin aufgewachsen ist. Er ist ... -
Hvad fik I i Almen Sprogforståelse?
ForumindlægHvad fik i Almen Sprogforståelsestesten?\nJeg fik et ni-tal, hvilket er mere end rimeligt, eftersom jeg aldrig koncentrerer mig i timerne, aldrig læser lektier og ikke havde nogle noter med :) -
Danmark og EF
ForumindlægNogen der kan i hurtig træk fortælle mig hvad Danmarks optagelse i EF i 1972 betød for samfundet og især landbrug? Ville man optages fordi støtten ville medvirke til at holde priserne på lanbrugsejendommende oppe på for høj niveau? -
søger lektiehjælper :)
Forumindlæghej jeg søger en lektiehjælper :) en der kan rette mine opgaver for mig, og hjælpe med ting jeg ikke helt forstår næsten i alle fag men fx. fysik, kemi, matematik og dansk.. jeg betaler for hver en opgave, eller vi kan også aftale antal penge pr time. jeg regner med 2 timer pr... -
Historieopgaven
ForumindlægHar historieopgaven nogen betydning overhovedet? Altså, vil der ske noget ved at få 5 (udover at det selvfølgelig er en træls karakter)?Jeg har hørt, at man skal have 6 for at kunne gå videre til 3.g. Er der nogen sandhed i dette?Glædelig jul :) -
blod - hjælp!!
Forumindlæghey jeg er igang med min 3.g opgave. jeg er kommet frem til at der findes 23 forskellige blodtyper; og at man kontrollerer blodet for dets antigener og antistoffer for at finde den gældende blodtype. Men hvis der sidder forskellige antigener på hvert af de røde blodlegemer der definerer blodtypen... -
SkoDa - ny kode?
ForumindlægHello..er det bare mig.. eller har SkoDa fået ny kode? og nogle som kan hjælpe mig med deN? -
HJÆLP! AKUT! Fortryder valg af gymnasium!
ForumindlægHej alle sammen! Som i kan se på titlen overfor, så har jeg fortrudt mit valg af gymnasium, hvis det kan fortolkes på den måde. Jeg havde valgt Falkonergården som 1. Prioritet, Gefion som andet og Christianshavn gymnasium som tredje - Jeg kom ikke ind på nogle af delene. Jeg blev så derefter sat... -
underviser søges til undervisning i Erhvervsøkonomi
Forumindlæghej der ude jeg er en pige der har brug for hjælp i Erhversøkonomi,, jeg skal til op til maj, og har derfor lidt tid til ekstra undervisning så hvis der er nogen der har overskud til det må i meget gerne skrive,,,, hilsen sarap.s det b niveau -
STX eller HTX?
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at være læge eller dyrlæge... Jeg ved ikke rigtig noget om stx og htx, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge. Jeg håber at der er nogen, der kan hjælpe mig... -
Atomfysik
Forumindlægjeg har virkelig ikke kunne greje denne her opgave. Jeg er ikke sikker på hvilken formel jeg skal bruge.Et brintatom ioniseres af en foton. DEn løsrevne elektron har energien 2,7 eV.a) hviklen hastighed havde elektronen, da den forlod brintatomet?b) Hvilken bølgelængde havde fotonen?På forhånd ta... -
Supplering
ForumindlægHej, er det nogen der ved, om jeg kan supplere et fag, som jeg allerede har bestået? Jeg vil gerne tage suppleringskursus, da jeg rigtigt føler, at jeg har forstået faget. -
SRO - indledning
ForumindlægHej alle, Jeg sidder mit i min SRO og er ved at være færdig. Men jeg er blevet i tvivl om, hvad der skal indgå i indledningen, og hvordan den skal skrives. Er det bare "Jeg vil skrive om det og det" eller hvordan og hvorledes? :) Håber I kan hjælpe mig :)
