Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 17321 til 17340 af 186241
-
Hjælp til målsøgning i excel
ForumindlægHalløjsa! Jeg ved at man ikke kan regne renten ud i annuitetslån, men at man kan bruge målsøgning på enten en lommeregner eller i Excel. Men hvordan gør man i excel 2007? Vh -
martin luther king- i have a dream
Forumindlægnogle der har notater til talen i have a dream? skal bruge den i en engelsk opgave.eller bare har talen på papir kan ikke finde den? -
Jamber/trokæer??
ForumindlægNogen der har noget på tekst om hvad pokker det er, for jeg forstår det ikke.. På forhånd tak.. -
Induktion, hjælp
ForumindlægHej. Jeg ved godt at der er mange tråde om induktion, men jeg vil gerne have skåret det helt ud i pap. Har lige nogle spørgsmål, som jeg håber at i kan hjælpe mig med.Hvis man tager og fører en magnet ned gennem en spole kommer der spænding i spolen, hvorfor det? og skal spolen være tilsluttet st... -
branncheglidning
Forumindlæghej,,,,,,er der nogen som kan hjælp mig med den opgave >redegør for begrebet brancheglidning.> forklar hvad segmentering er for noget.please help me................. -
folkeskolen eller eud
Forumindlæghvad er hårdeste folkeskolen eller eud mange mine venner siger at folkeskolen er svære end eud og eud er noget pisse nemt -
ideer til en reklamefilm om rygning
ForumindlægJeg skal lave en kampagne i form af en reklamefilm, der er mest målrettet mod unge. Reklamefilmen skal sende budskabet om stop rygning, men jeg ved ikke hvordan reklamefilmen skal laves så budskabet kan blive klart og tydeligt. Håber i kan hjælpe. -
sp-hybridiseret?
ForumindlægHvad betyder, at noget er "sp-hybridiseret"?På forhånd tak. -
fotoenergi
Forumindlæger der nogen der ved, hvad fotoenergi er. Jeg kan hverken finde noget om det i min bog eller leksikon.tak på forhånd -
Bredt forlig ??
ForumindlægHello.. Hvad betyder bredt forlig ? - tak :) -
Det moderne gennembrud
Forumindlæghej jeg skal op i dansk eksamen i det moderne gennembrud. og jeg har tænkt mig at tage ørneflugt af henrik pontopiddan . men er der nogle der kender en anden tekst som jeg kan perspektivere ørneflugt til ? -
en linje
ForumindlægHej folkens, der er en linje jeg har rigtig svært ved at oversætte, så jeg tænkte på om nogen ville hjælpe lidt med det : Vores skole deler bygning med gymnasie elever og kostskole elever. håber nogen vil hjælpe -
AT-årsprøve selviscenesættelse og overvågning
ForumindlægHej alle sammen derude.. Jeg har et kæmpe problem.. Vi skal igang med at skrive vores AT5, som skal handle om selviscenesættelse eller overvågning. Det har været en årseksame sidste år (2011) -Jeg har to fag som jeg skal koble sammen, som er Engelsk A og Samfundsfag på B .. JEg er helt blank. ... -
inspiration
Forumindlæghmm hvis man nu som i mit tilfælde skal beskrive landet schweiz økonomiske samt erhversmæssige forhold, hvad kan jeg så komme ind på? kan tænke mig frem til noget med BNP og import/eksport, men hvad ellers? hvad er vigtigt at fortælle god måde? -
Øvelse til prøven uden hjælpemidler
ForumindlægHej SP Jeg skal til terminsprøve i matematik A senere på ugen. Har i nogle gamle prøver uden hjælpemidler eller bare opgave, som ligner meget? Jeg vil rigtig gerne øve mig. Mange tak! -
hvorfor
Forumindlæghvorfor er det man siger at schweiz pga. deres høje lønniveau og store transport udgifter er kendt for at lave pålidelige og kvalitetsprodukter? -
[...]
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering for i engelsk, hvor jeg skal oversætte et stykke fra dansk til engelsk. I den danske tekst står der: "...og sårede tre. [...]". Men hvad betyder [...]? Jeg mener der findes et engelsk udtryk for det? Håber nogen kan hjælpe!? -
Ungdomsuddannelsesundersøgelse - hjælp!!
ForumindlægHej alle kloge hoveder! Jeg står med et ret stort problem, som jeg håber der er nogle der har lyst til at hjælpe mig med! :-) I min klasse lavede vi en spørgeskemaundersøgelse til ca. 20 8-klasser, hvor formålet var at finde ud af i hvor høj grad de unges valg af ungdomsuddannelse i Danm... -
phytokemikalier?
ForumindlægNogen der ved, hvad phytokemikalier er ???? -
Co-dominant
Forumindlæghej hvad vil det sige at noget er co-dominant, kan i komme med et uspaltningsforhol for det eller eks?
