Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17321 til 17340 af 36205
-
Mat 8 Test
ForumindlægHej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen -
årsprøve
Forumindlæghej hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve.. -
dumpet mat a
Forumindlæghej jeg fik i sommers ud af gym, og har i løbet af min ferie fundet ud af at jeg til næste år gerne vil læse til radiograf, men da jeg har dumpet mat a, men da man skal have mat b for at komme ind skal jeg så tage mat om, bestod godt nok ved årskar. eller er det okay nok med at søge ind på kv.2? ... -
Dumpet :(
ForumindlægHej alle sammen jeg var i dag oppe til mundtlig engelsk. Her fik jeg 00. Mit sprøgsmål er nu: har jeg bestået faget? jeg fik nemlig 4 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. -
Stress
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen som kan give nogle gode guldkorn til følgende spørgsmål: Hvordan kan stress forklares set ud fra det senmoderne samfund? ALT modtages med kyshånd! Tak. -
Skattereformen(!)(!)(!)
ForumindlægHej alle sammen! Til jer der nok følger med I hvad der egentlig sker derude, ved I jo at der er en masse snak om det med skattereformen. Men er det ikke nogle søde sjæle derude, som rent faktisk vil forklare mig hvad det hele går ud på? Jeg har kigget rundt omkring på nettet og læst diverse... -
Die schlaufe
ForumindlægNogen der har arbejdet med Die schlaufe??? Teksten stammer fra HANS PETER RICTER: DAMALS WAR ES FRIEDRICH. -
Es ist 15 uhr, Christa Moog
Forumindlæghej allesammen jeg har her i da trukket teksten es ist 15 uhr af Christa moog og ville spørger om der var en af jer som havde en oversættelse på dansk af den evt. en analyse. håber i kan hjælpe :) hilsen Anna -
Optaget på studie, men mangler karakter fra sygeeksamen
ForumindlægJeg ansøgte i år med et kladdebevis og kom ind på medicin, KU; De siger jeg er optaget såfremt jeg, efter min sygeeksamen, stadig har det fornødne snit på 10,3. Det regner jeg med at jeg får, men jeg har fået at vide at mit endelige bevis først er færdigt om 3-4 uger, når resultatet af min sygeek... -
Antal eksamener efter 2.g (ny ordning)
ForumindlægJeg er snart færdig med 2.g og er helt vild efter at vide, om der nogen der mon ved, hvor mange eksamener man SKAL have haft efter 2.g? Har hørt både 2 og 3 eksamener?! M -
Hvordan gør man??
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig matematik her imorgen, og har ingen anelse om hvad man går ind og gør, osv. Hvordan kan man forklare opgaver på en god måde?? HJÆLP TAK -
1g terminsprøve mat, opgaver!
Forumindlægvidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere en kort sigende overskrift.. det jeg mener er: kan man finde 1 g's årsprøver i matematik A niveau, så jeg kan øve mig.. har fundet til afslutningsprøven, men det er dog for ambitiøst at kaste sig ud i vektor, diffenrential etc. når man ikke har p... -
Årskarakterer
ForumindlægEn ven og jeg skal lige have afgjort et væddemål. En af os mener, at årskaraktererne hovedsagligt bygger på terminskaraktererne (hvis man har ligget til 10 i begge terminskarakterer, men formelt set er gået ned til 7, så er det 10-tallet der gælder for mest). Den anden mener, at årskaraktererne ... -
Fravær - hvornår indsender skolen det?
ForumindlægHej, Skulle bare lige spørge om det er korrekt, at man i praksis kan pjække fra d. 30 marts da skolen skal have indsendt elevernes fravær til undervisningsministeriet i starten af april... Hvis man så ikke har fået nogle advarsler kan man faktisk så godt som begynde sin læseferie nu. Nice.... (hv... -
Rettelse! af opgave? - 9. klasse!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er omsider, efter adskillelige timers arbejde, blevet færdig med min problemløsningssæt, så ville høre om der ikke var en venlig sjæl, der gad at se den igennem for fejl? Det er meget vigtigt! Håber nogle vil hjælpe. På forhånd mnage tak! Alkymisten! -
Parabler
ForumindlægPå firguren ses to parabler P og Q. Hver af parablerne er graf for en funktion af typen f(x)=ax^2+bx+c Gør rede for fortegnet for a og c samt diskriminaten d for hver af de to parabler -
kompleks andengrads ligning ]
Forumindlægjeg skal løse z2(1+i)z+2-i=0 jeg definerer koefficienterne a = 1, b = (1+i), c = 2-i d = b2 - 4 * a * c = (1+i)2 - 4 * 1 * (2-i) = 12 + i2 + 2i - 8 + 4i = -8 + 6i (da i2 = -1) jeg beregner modulus r = sqrt(-82 + 62) = 10 sqrt(d) = ± 1+3i ud f... -
natriumhydroxid (afsyring af møbler) ?
ForumindlægNatriumhydroxid (NaOH), som er en stærk base, har jeg læst, bruges til at afsyre møbler med. Er det ikke lidt misvisende at kalde det at afsyre et møbel med en base, eller hvordan ????Umidlbart vil man jo nok tænke at hvis man afsyre noget bruger man syre.... Håber på svar:-) -
Økonomiske termer Eng/Dk
ForumindlægHej alle Jeg leder fortvivlet efter en oversættelse fra engelsk til dansk af "underlying profit before tax". Det forekommer i en økonomisk beretning. Ikke engang Danske Bank kan svare på det. Hele sætningen hedder: "Underlying profit before tax improved by 9.0 per cent to &p... -
lineære
Forumindlægbefolkningstallet i årene 1950-2000 vokset med 2,58% om året i 1950var befolkningstallet 9,2 mio. opstil en model der beskriver udviklingen i sudans befolkningstal i årene 1950-2000 er det ik er det ik lineære model 2,58x+9,2=Y
