Søgning på: matematik noter. Resultater: 17341 til 17360 af 45346
-
Betydning
ForumindlægNår der står "Gennemsnittet af Matematik, Fysik og Kemi/Bioteknologi (minimum de krævede niveauer) skal være mindst 6,0", er det så kun baseret på standpunktskaraktererne eller det eksamenskaraktererne eller er det begge ting... -
Hjælp til emnevalg
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en opgave, der træner os i at skrive SOP næste år. Overemnet er "Etik i videnskab, teknologi og kommunikation" Vi har fået til opgave at vælge et emne og opstille en problemformulering, der har med 4 fag at gøre. De 4 fag er dansk, idehistorie, program... -
TI-89 sælges
ForumindlægHar jeg TI-89 jeg meget gerne vil af med, da jeg aldrig vil få brug for den. Vil gøre opmærksom på, at jeg ikke har ekstra-tingene til. Dette kommer af at jeg aldrig har brugt dem, så derfor er de blevet forlagt. Vil dog gøre opmærksom på at jeg altså havde matematik på A-niveau, og det var meget... -
Hvilke karakterer tæller
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er tvivl om hvilke karakterer der tæller o gennemsnittet. Fx har jeg matematik på b niveau og jeg går i 1.g. Hvis det er jeg ikke trækker det til sommer når jeg skal til eksame, tæller min årskarakter så... -
Hjælp...
ForumindlægHejsa allesammen. Det jeg vil spørge om har intet med lektier at gøre med.. Jeg går i 9. klasse og skal på gym derefter. Men der er noget jeg er tvivl om. Jeg vil gerne tage den naturvidenskabelige linje, men der er et lille problem. Man skal have matematik på A niveau, og jeg er ikke særlig go... -
Hej nogle der kan hjælpe med karakterer på gym HHX
ForumindlægJeg bliver ved med at få et stabilt lavt karakter og fik 00 i matematik, jeg ved ikke præcis, hvad jeg skal gøre. Jeg forstår heller ikke, hvorfor folk bare siger noget i klassen bare for at sige noget og ikke når de har en pointe. Når men jeg siger knap nået i timerne, og når jeg gør det, er d... -
Hævning af fysik B-A efter 2. g
ForumindlægHej, Jeg har et problem med at jeg har valgt spansk på A niveau i gymnasiet. Men på grund af noget med skemapakningen for min linje: Matematik A, Fysik B, Kemi B. Kan jeg kun have 4 A fag, jeg har først fundet ud af dette efter min chance for at ændre 2. sprogfag er slut og kan derfor ikke hæve ... -
Skal jeg vælge bioteknoglogi A, mat A eller biologi A, kemi B
ForumindlægHej Jeg skal til at vælge studieretning. Jeg står mellem biotek A, mat A eller biologi A, kemi B også har jeg tænkt mig at have matematik til A. Jeg synes umiddelbart at biologi A og kemi B er mest mig, men jeg er bange for at det bliver en hel pige klasse. Hvad tænker I med det? er det bare en... -
Har jeg samlet set bestået eller dumpet dansk? Jeg bestod årskaraktererne med 7 og 7, men til eksamen 00 i skrifltlig. Har jeg så ikke bestået faget alligevel?
ForumindlægHej Alle, For et par år siddn i I 3.g på STX fik jeg 7 i mundtlig dansk og 7 i skriftlig dansk til årskaraktererne. Desværre dumpede jeg den skriftligd Dansk A eksame med 00. Mit spørgsmål er derfor: jeg fik samlet set bestået dansk A , ikke sandf? For altså 7+7+0 = 14. 14/3= 4.66. Så altså høj... -
10 klasse eller gymnasium?
ForumindlægHej jeg er en pige der går i 9 klasse. jeg har i dag fået atvide at jeg er egnet til gym. men tideligere på året sagde de jeg ikke var egnet (det var en midlertidig) jeg har her det halve års tid ville i 10 klasse, men lige nu er jeg meget i tvivl jeg skal have bedre styr på matematik isæ... -
Resume af Jeppe på bjerget.
ForumindlægNogen der har et resume af Jeppe på bjerget? Ville være en kanon stor hjælp - da jeg står og skal skrive en litterær artikel. Noter, analyser, ALT! -
Cellemembranens funktion
ForumindlægHej alle sammen!!!Er der nogle af jer biologer der ude, som har noget om (noter/rapport)cellemembrans fkt.? Hvis ja, så pleace hjælp!!! -
Binomialfordeling
ForumindlægJeg har skrevet i mine noter fra tavlen, at et godt eksempel på binomialfordeling er sikprøve med tilbagelægning, men jeg forstår det ikke rigtigt. Er der nogen, der kan hjælpe? -
Tyske digte...?
ForumindlægHejsa alle sammen!Er der nogen som har nogle gode noter til "Sehnsucht" der er skrevet af "Joseph Von Eichendorff". Hvis ja så please hjælp!!!MvhLine -
Aminosyrer!
ForumindlægEr der nogen, der har gode note om aminosyrer!! jeg skal op i biologieksamen, hvordan foregår den?Jeg er bare så nervøs. Held og lykke med jeres eksamener. -
Jeg skal bruge hjælp
ForumindlægDer er ikke lige nogen der har nogle noter til "No more pencils, no more books"??? Det vil være en stor hjælp. -
Hurtig hjælp til old!!!
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle noter til Thukydid's "Krigerbegravelse i Athen" og Herodots "Kampen mod perserne"? -
Dansen gennem sommeren
ForumindlægHej!er der nogle herinde der har nogle noter, stile eller andre opgaver om "Dansen gennem sommeren" af Bo Green Jensen -
...???...
ForumindlægHejsaEr der nogle af jer derude, som har nogle gode noter til kemi på mellemniveau...???... På forhånd takHilsen Line -
Brandes - dansk
ForumindlægEr der nogen der har nogle noter eller andet til Georg Brandes "Det endeligt små" og "det uendeligt store" i poesien
