Matematik

Hej nogle der kan hjælpe med karakterer på gym HHX

15. august 2021 af Kasper629
Jeg bliver ved med at få et stabilt lavt karakter og fik 00 i matematik, jeg ved ikke præcis, hvad jeg skal gøre. Jeg forstår heller ikke, hvorfor folk bare siger noget i klassen bare for at sige noget og ikke når de har en pointe. Når men jeg siger knap nået i timerne, og når jeg gør det, er det ofte forkert. Jeg vil have bedre karakter, så hvad gør jeg. Skriften ligheden er nok der, hvor den trækker mest ned.


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. august 2021 af Anders521

#0 Da det drejer sig om matematikfaget, kan du vel spørge din matematiklærer. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. august 2021 af Viderekem (Slettet)

#0 Jeg bliver ved med at få et stabilt lavt karakter og fik 00 i matematik, jeg ved ikke præcis, hvad jeg skal gøre. Jeg forstår heller ikke, hvorfor folk bare siger noget i klassen bare for at sige noget og ikke når de har en pointe. Når men jeg siger knap nået i timerne, og når jeg gør det, er det ofte forkert. Jeg vil have bedre karakter, så hvad gør jeg. Skriften ligheden er nok der, hvor den trækker mest ned.
 

Metoden til at opnå højere karakterer i gymnasiet er, at have en forståelse for de centrale pointer, og hvorvledes du kan kode teorien sammen. Fx Eukaryote celler har et samspil med proteinsyntesen. Mens i kemi skal du have en forståelse for de kemiske processer. Her er det helt centralt man skal forstå, at det er de yderste elektroner, som har en afgørende betydning for stoffernes egenskaber osv.  


Skriv et svar til: Hej nogle der kan hjælpe med karakterer på gym HHX

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.