Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 17341 til 17360 af 186241
-
lidt hjælp til en dansk essay
ForumindlægHej. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at finde noget om internettets sociale konsekvenser og etiske problemstillinger.... please hjælp mig for jeg er so freaking LOST !!! Tak -
Politik tale
ForumindlægHej, jeg skal skrive en politisk tale i dansk. Er der nogle som kan komme på nogle gode emner? :) -
kemiske bindinger
Forumindlæger der nogle, som kan hjælpe, når spørgsmålet lyder sådan her 1. Der ønskes en beskrivelse af sammenhængen mellem kemiske bindinger, stoffernes struktur (opbygning), deres tilstandsform og opløselighedsforhold Jeg forstår ikke helt, hvad jeg skal komme ind på. -
Tangent ligning
ForumindlægHejsa.. Opgaven lyder at jeg skal finde en ligning for en tangent til funktionen f(x)=1/(x-2) og den får jeg til at være y=3/2-x/4 nu skal jeg så finde endnu en tangent til samme graf. og jeg ved at tangenten er parallel med den anden. og det betyder jo så at de har samme hældning men ved ikk... -
att ??
Forumindlæghvad står att for ?? Virksomhedens navn Gade og nr. Postnummer og by Att.: -
Bestem arealet af punktmængden
ForumindlægJeg ar fået stillet følgende opgave: Bestem punktmængden givet ved {(x,y)|0<=x<=2pi ^sin x -1<=y<=0} Nogen som kan hjælpe mig med dette??? -
tiderne
ForumindlægNår man fx. skal skrive i førnutid, så skal der det der HAR på? Ellers bliver det til NUTID og ikke FØRNUTID, er det rigtigt forstået? Ligesom: Jeg løber <- NUTID Jeg har løbbet <- FØRNUTID Når man så skal oversætte dette til ENGELSK, gælder den samme regel? I run <- NUTID I have r... -
Problemregning!
ForumindlægJeg har efter adskillige forsøg ikke kunne fastlægge en struktur i mine afleveringsopgaver, og er derfor desperat efter noget hjælp, gode råd osv. Min lærer vil have mig til at "forklare" mine udregninger før hun kan give mig 13!? HVordan skal jeg dog gøre det? Selv de simple opgave... -
Plot
ForumindlægHvordan skal en romans plot forstås? eller i det hele taget hvad er plottet i en roman.? ved ikke hvad det vil sige, at finde plottet i romanen.. -
Hvad betyder benefit
ForumindlægJeg har fået følgende til opgave: Discuss who benefits from backpacker tourism. Men hvad betyder benefit?? På forhånd tak:) -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej jeg ville vide hvordan man fremlægger ud fra en synopsis...jeg er meget forvirret ved ikke hvordan man fremlægger ud fra en synopsis! tak på forhånd -
"jeg" (digte)
ForumindlægHej I digte, taler man ikke om en fortæller, men man taler om et jeg. Men hvad så når digtet er sådan: Skrig er udspændt mellem husene i den hæslige by. Menneskene er skygger af fabrikkerne og kontorerne. En pige løfter sin kjole og hendes køn er et ur.. osv. Det vil man jo normalt kalde for &... -
SSO synsvinkel spørgsmål
ForumindlægHejsa SP brugere! Er virkelig i tvivl omkring synsvinklen i min bog da der bliver brugt mange forskellige. Der er en hovedperson som har en indre synsvinkel. Hendes familie har dog også nogle gange en synsvinkel hvor de beskriver hovedpersonen.Er dette så en 3. personsfortæller? Er næsten 100% s... -
Forskellen mellem 'Laura's og Lauras'
ForumindlægHvad er forskellen mellem: Laura's? Lauras'? -
at/on
ForumindlægHVornår siger man at og hvornår on? -
Engelsk A mundtlig
ForumindlægHej Jeg skal til engelsk a (HF) mundtlig og vil rigtig gerne have nogle gode råd!! Når jeg f.eks. trækker en tekst og kommer ind til lærer og censor, hvad starter jeg så først og fremmest med at sige?? På forhånd tak! -
skyld
Forumindlæghvad mener I om de moderne menneskers forhold til skyld... Jeg har læst i en tekst, hvor der er nogle der mener, at begrebet skyld er fortrængt og at det ikke eksistere mere. Jeg har selv ingen anelse.... -
totipotent og pluripotent
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med hvad totipotent og pluripotent er? - Og hvilken sammnhæng der er mellem dem? Yderligere kunne jeg også godt tænke mig at vide hvad differentieret og determineret er, og hvilken sammnhæng det har med overstående! :) -
Optimering?
ForumindlægJeg skal i matematikeksamen gennem differentialregning gøre rede for hvad der menes med optimering og hvordan man løser optimeringsproblemer. Spørgsmålet lyder således: Forklar, ved hjælp af eksempler du selv vælger, hvad der menes med optimering og hvordan man løser optimeringsproblemer ved hjæl... -
Differential ligninger HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal til matematik eksamen på tirsdag, og vi har fået et spørgsmål hvori der står " Der ønskes redegørelse for differentialligningsmodeller og løsning til dem, gerne ud fra eksempler". Jeg forstår bare ikke helt hvordan man skal gribe den an, for i spørgsmålet inden skal vi udle...
