Søgning på: erhvervsret c noter. Resultater: 17361 til 17380 af 73261
-
Hjælp!
ForumindlægHej folkens.. Jeg står nu i den situation at jeg har to mundtlig eksamener lige efter hinanden. Ved ikke hvilke af dem jeg skal starte på at læse nu. Jeg har også skriftelig eksamen i en af dem. Er der der nogen, der har prøvet dette? -
AP eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til AP eksamen her om et par dage. Har i nogle gode råd til, hvordan man eksempelvis kan forberede sig til den? Hvad skal man have styr på? -
Jesu 4 roller? hvilke...?
ForumindlægHej. Jeg sidder lige og kigger på mine rel notater og ser jesus har 4 roller. Men jeg har kun skrevet 3(Helbreder, lærerrolle, dæmonuddriver).Nogen der kan hjælpe mig med den sidste??tak -
"logos" vs. "historia"
ForumindlægEr der nogen der kan oplyse mig om hvad foskellen på disse to begreber er? altså logos og historia? især med henblik på det Herodots skrifter og bøger?på forhånd tak -
Palæstina/Israel
Forumindlæghvad vil det sige hvis et land ligger op til at danne en bi-national stat.det drejer sig om britterne som ønskede det med hensyn til staten Palæstina/Israel..og hvad vil det her sige : at det britiske mandatmagt ønskede endvidere at gøre jødisk immigration betinget af ikke alene af områdets økono... -
forberedelse!!!
Forumindlæghej. jeg ville bare lige høre om hvordan man forbereder sig bedste til sine eksamener...mvh. bys99:-) -
Matematik Hjælp?
ForumindlægJanuar måned; 12400 kr. Beregn gennesnittet pr. Måned. -
Hjælp til Essay
ForumindlægDa jeg selv syntes jeg er usikker på genren essay, ville det være super hvis en flink person bare ville læse den igennem, og evt. give respons på om jeg opfylder kravene. Emnet er: Your dreams for the future. Tag jeg ikke af, hvis der skulle være nogle gramtiske fejl, komma eller lignende... -
Vinklen mellem to linjer..
ForumindlægHejsa.. Jeg har gang i en opgave, hvor jeg skal finde vinklen mellem to linjer.Funktionerne for linjerne er som følger:f(x) = 8x + 420f(x) = 0,0017x^2 - 25Dem differentierer jeg så, og får følgende:f(x) = 8f(x) = -0,1869Efterfølgende tager jeg den inverse tangens til dem begge, og får:-10,58 grad... -
Perikles' mindetale - en sætning ??
Forumindlæghep heey...prøv at se den her sætning:"vi dyrker skønhed uden prunk og åndsdannelse i forbindelse med hårdførhed"Betyder det:1)Vi dyrker skønheden uden overdrivelse - og åndsdannelsen dyrker vi i forbindelse med hårdførhed(fysisk træning)eller2)vi dyrker skønhed uden prunk og uden åndsd... -
polykrates
ForumindlægHvornår levede polykrates og da han gik i krig med Sardes, hvem var Sardes konge? -
Betydning af kvantorer
Forumindlæg∀x≠Ø∃y∈x:y∩x=Ø Ovenstående udtryk er et aksiom jeg gerne vil inddrage i min opgave. Er det rigtigt forstået hvis jeg i min SRP om aksiomet skriver: "Hvis det for alle mængder x, gælder at de ikke indeholder den tomme mængde, skal der være en delmængde y, som skal h... -
Tyrkisk hjælp!
Forumindlæghvordan siger man Homøopat på Tyrkisk ?? -
Mundtligt Biologi
ForumindlægHey...Har i nogle tips til hvordan man kan få de høje karaktere i biologi?Bruger i dispositionere og kan i give et eksempel på nogle? -
Ødipus - hjælp
ForumindlægJeg sidder og læser op til eksamen i ødipus, og synes jeg har meget godt styr på det.. MEN, i 2. modstrofe (side 15) beder befolkningen til Athene, hvorfor?Jeg kunne forstå det hvis hun var gud for frugtbarheden, men hun er jo gud for visdom, krigere og kunst..Nogen der kan hjælpe mig?-Crazy -
Matematik Hjælp?
Forumindlæga=1 og B= -1 7a2b - 4 ab Hjælp kan ikke regne den? -
noget med økonomien
ForumindlægHej... Skal op i Fur bryggeri her i næste uge... og i deres regnskab er jeg faldet over udtrykket pengestrømme fra driftsaktivitet? hvad betyder det præcist? Og nogen der har fundet svar på hvorfor Fur har underskud? Kan nemlig ikke rigtig selv regne det ud? På forhånd tak og god weekend til jer:D -
notater, eksamen
ForumindlægMine notater er ikke så fyldestgørende, og har ikke så meget tid til at lave nogle her inden eksamen, da mine eksaminer her til sidst har ligget meget tæt på hinanden. Så vil høre, om der er nogle der har notater til følgende tekster. Det kunne være perfekt, hvis jeg kunne supplere lidt med det j... -
Hjlæp til ligning - Mat b
ForumindlægHej. Jeg skal undersøge om x = 4 er en løsning til denne ligning: √x + 2 = x + 3 . - synes ikke jeg kan finde frem til noget brugbart.. -
Intro til LaTeX
ForumindlægEr der nogen der ved om der på KU er noget fælles intro til et program som LaTeX eller er det bare op til de studerende selv at lære det?
