Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 17381 til 17400 af 52678
-
struktur af eksamen
Forumindlæghej alle:) jeg skal snart op i fysik og tænkte på hvordan strukturen på en fremlæggelse med evt. energi og effekt kunne se ud? -Ane -
help
ForumindlægHej kan er der nogen som kan hjælpe med nogle fysik opgaver? opgavrne er vedhæftet -
hjæælp fysiiik!!!
ForumindlægHej allesammen kan i hjælpe med en fysik opgave. Opgaven er vedhæftet. På forhånd tak for hjælpen:D! -
hvad for en metode skal jeg bruge?
ForumindlægJeg skriver i fysik og har lavet et forsøg om flyvemaskinens opdrift. hvad for en metode er det? -
Download af kompendier
ForumindlægHej Hvordan downloder man kompendier? fx https://www.studieportalen.dk/kompendier/fysik/formelsamling -
Fejl ved down
ForumindlægEn lang række af fysik kompendierne kan ikke downloades (en fejl opstår) -
Betegnelsen E_kin = E_pot
ForumindlægJeg skal bruge det til et fysik projekt, hvor der skal forklares hvad E_kin = E_pot betyder? -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal op til fysik eksamen hvilke punkter synes i at jeg skal have med? svaret haster! tak på forhånd! :) -
spændingsfald
Forumindlæger her en som kan hjælpe med fysik. om spændingsfald i et kredsløb.? jeg har vedhæftet opgaven -
Forsøg med det periodiske system?
ForumindlægHvis der er nogle der kan et forsøg man kan lave til en fysik eksamen så venligst skriv det... -
planeternes bevægelse
Forumindlæghvad kan man sige hvis man skulle fortælle om planeternes bevægelse og sløjfebevægelse til en årsprøve i fysik? -
metode
ForumindlægHej, jeg tænkte på hvilke muligheder og begrænsninger den hypotetiske deduktive metode har i fysik? På forhånd tak -
jorden uden atmosfære
Forumindlæghvad ville der ske hvis jorden ikke havde en atmosfære? hvis man skal svare sådan med henblik på fysik. hvis I forstår. -
Søger hjælp til opgave
ForumindlægSøger hjælp til fysik aflevering, om elektricitet, og elektrolyse... nogen som kunne hjælpe via PM -
Varmekapacitet
ForumindlægJeg har følgende opgave i fysik, som jeg er lidt i tvivl om. Nogen der kan hjælpe? -
Modvind
ForumindlægNogle kloge fysiker der kan forklare hvorfor der er altid er modvind når man cykler? -
en eller anden hjælp mig...
ForumindlægHej alle sammen jeg tænkte Jeg skal analysere et billede i fysik, men hvordan gør man det? -
tællestatistik og arbsorption af gama stråling
ForumindlægHej jeg vil høre om der nogle havde en rapport i fysik om tællestatistik og arbsorption af gama stråling? -
Brændværdi
ForumindlægJeg har vedlagt følgende fysik opgave omkring brændværdi, vil nogen se mig over skuldren for fejl? -
TRYK OG TEMPERATUR
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til denne fysik spørgsmål. Den omhandler tryk og temperatur. opgaven er ind under fillet.
