Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17401 til 17420 af 106471
  • kort oversættelse. haster

    Forumindlæg
    When you arrive to the Scottish city Inverness and goes your first trip on main street gives the impression that many of the city’s inhabitants living on the myth of Loch Ness- monster. In all most every shop window you see Nessie- posters, card over Loch Ness with details about where and w...
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Hej jeg har skrevet en dansk stil og jeg tænkte på om der er nogen der har lyst til at rette for grammatiske fejl såsom komma og stavefejl? Det ville være en kæmpe hjælp! Tusind tak på forhånd =)
  • oversættelse kun 6 linier..

    Forumindlæg
    Jeg har en lille oversættelse, er der en som vil kigge på gramatiske fejl? Den fylder ca. 6 linier, og den er ikke svær. Jeg sender den til indbakken med det samme, noget jeg har fået svar. på forhånd tak
  • Hjælp til at rette oversættelse søges

    Forumindlæg
    Hej. Søger hjælp til en der måske hurtigt kan gå igennem min spanske oversættelse for fejl... Vil meget gerne sende den over mail, hvis der er nogle der er interesseret i at hjælpe :) V.h. Julie
  • Hjælp til tysk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har prøvet at oversætte nogle danske sætninger til tysk og ville spørge om en ville kigge dem igennem og evt. rette mine fejl. Sætninger er vedhæftet. Tak på forhånd.
  • Rettelse af stil

    Forumindlæg
    Nogle der vil rette min engelsk stil på 400 ord, en side! ? :D jeg er ikke specielt god til engelsk, så det bliver ikke så svært at rette de værste fejl!
  • Italiensk: ordstilling (lille ting)

    Forumindlæg
    Hej hej :)En lille ting der irriterer mig:Hedder det "Io anche credo" eller "Io credo anche"?Det er så træls med sådan nogle fejl.. hehe..
  • Rettelse af en kort tysk tekst bitte.

    Forumindlæg
    Har denne tysk tekst, som jeg er sikker på ikke er korrekt. Det ville være fantastisk, hvis en gad at nævne nogle fejl som han/hun har fundet, eller endu bedre, at rette den igennem. Det ville være en stor hjælp:
  • Find transformerens sekundærspænding

    Forumindlæg
    Jeg har denne opgave, hvor jeg skal finde en transformers sekundærspænding, men jeg får et helt forkert resultat. Jeg kan ikke helt se hvor fejlen ligger, er der en som kan hjælpe mig? R_1 og X_1 har jeg fra en tidliger opgave.
  • sightseeing in The Big Apple

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil læse min engelsk stil ud :D jeg vil gerne have resposons fra den, og vil i måske rette mine fejl, hvis jeg har nogle?
  • Spansk

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen, der kan kigge en meget kort spansk tekst igennem for gramatiske fejl og forkerte formurleringer? Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd (Jeg sender teksten til jeres indbakke)
  • hjælp til rettelse af litterær artikel

    Forumindlæg
    Hej sp. er der en venlig sjæl, som måske, havde lyst til at rette min aflevering. tænker på, korrekturlæsning, komma, og selvfølgelig også alle mulig andre små fejl, hvis der er. det vil være en kæmpe hjælp!!
  • Engelsk stil

    Forumindlæg
    Er der nogen søde mennesker her inde der lige ville kigge på min engelske stil? Så ville jeg blive rigtig glad, da jeg selv er gået død, og ikke kan finde mine egne fejl. :-) På forhånd tak.
  • Har du mod på 3,5 linjer ? Plzz

    Forumindlæg
    Nogen som har lyst til at kigge 3,5 linjer igennem for fejl. Det en spansk oversættelse fra dansk til spansk? Skal afleveres tors. d.08 Ville være dybt taknemmlig. På forhånd tak.
  • Nogen der har lyst ?

    Forumindlæg
    Nogen som har lyst til at kigge 3,5 linjer igennem for fejl. Det en spansk oversættelse fra dansk til spansk? Skal afleveres tors. d.08 Ville være dybt taknemmlig. På forhånd tak.
  • Tekstoversættelse

    Forumindlæg
    Hej :-) Har fået en lille tekst, som jeg har oversat. Nu vil jeg bare høre, om der er nogle som lige vil tjekke den igennem, og sige hvis de finder fejl. Er specielt usikker på sidste sætning. Det vil være en stor hjælp :-) Den er vedhæftet.
  • TI-89 til salg!

    Forumindlæg
    Hej matematikere! Idet jeg har afsluttet matematik stx, bruger jeg ikke længere min TI-89. Den er så god som ny og fejler ingenting. Kom med et bud hvis du er interesseret! :)
  • Hjælp til kort tyskstil

    Forumindlæg
    Jeg har stærk brug for en til lige at tage de slemmeste fejl i denne 300 ord lange tyskstil. Det ville være en kæmpe hjælp, da jeg har lidt svært ved tysk og skal afslutte det i år.
  • Tyskopgave

    Forumindlæg
    Jeg har lige oversat noget fra dansk til tysk. Vil høre om nogle vil rette teksten, eller bare se om der er nogle fejl eventuelt. Det er kun 162 ord. Skriv meget gerne, hvis I har lyst.
  • RETTELSE AF EN DANSK STIL

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg har en dansk stil som jeg vil have en til at kigge på og rette - da jeg har svært med at finde fejl i den. Håber på hjælp idag, da jeg skal aflevere den imorgen!:)