Søgning på: matematik fp9 maj. Resultater: 17441 til 17460 af 33566
  • Betinget ansøgning

    Forumindlæg
    HejJeg vil gerne ind på medicinstudiet, som kræver Mat A, men jeg har mat B her i gym. Jeg ville derfor høre om I vidste om KU accepterer betinget ansøgning? Altså kan jeg efter 3.g. (2008) tage suppleringskurser med Mat A efter jeg har søgt ind på medicinstudiet?
  • Mat A

    Forumindlæg
    Hey folkens...Jeg ligger (i 1.g, ny reform)på 8 i skr. og 9 i mdt. i mat B, jeg vil gerne opgradere det til A.Mit spørgsmål lyder derfor, kan jeg gennemføre det på a-niveau? Ja, jeg ved at der er mange faktorer der spiller ind, men håber på at I med erfaringer kan hjælpe mig...Mange tak
  • Bestem en side (trekant)

    Forumindlæg
    har brug for hjælp med denne opgave 2? når denne opgave er UDEN hjælpemidler til min prøve hvordan kan jeg så løse den? jeg kender til cosinus og sinus osv. men kan ikke helt finde ud af hvad man skal bruge når det er sider hvor vi ingen tal har på? indsætter billedet af opgaven.
  • fs10 mundligt

    Forumindlæg
    Nå 10 klasser.. har i også været oppe engelsk, og hvordan gik det?
  • sproglig mat eksamen

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen af jer, der har eksempler på hvilke spørgsmål man kan trække til mundtlig mat eksamen (b-niv)?Eller har i nogen idéer til dispostion?Håber I kan hjælpe ;)
  • Kan man få de skritlige eksamner tilbage?

    Forumindlæg
    Tjah, det fremgår jo egentlig temmelig tydeligt af overskriften. Men kan man få sine skriftlige eksamener tilbage? For jeg ville vildt gerne have min kemi, som jeg kan vise frem (specielt til min far). Jeg er så ovenud lykkelig (og totalt overraskert) over at det lykkedes mig at få 10. Så den ska...
  • drømmejob??

    Forumindlæg
    Hej.. sidder lii og stener for vildt lige nu.. hmm så ville bare lii høre hva i går og drømmer om at blive?? jeg vil selv gerne søge ind på medicin 2008 ( er færdig med gym der) men altså jeg kan se at snittet skal være meget over 9 ( liii under 10) hmm men fra 2008 så skal man vel bare ha mat A ...
  • Eksamen/års karakter

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl mht. årskarakter og eksamenskarakter. Hvorledes vægtes disse når man får sit eksamensbevis. Er de begge lige vigtige? kommer de begge til at stå på beviset? hvilke af dem skal man gå ud fra når man skal beregne sit endelige snit? Håber nogen har svar på mine spørgsmål.
  • Valgfag b-niveau?

    Forumindlæg
    Hej.Ville lige høre, om hvis nu jeg valgte psykologi som valgfag, på b-niveau, kunne jeg så i fremtiden søge ind på universitetet, og studerere psykologi?Eller sprogvidenskab..Mit spørgsmål er så mest, til om jeg kan studerere psykologi på uni, i fremtiden hvis jeg har det som valgfag, på bniveau...
  • Mundtlig B-eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der vil være så venlige at give mig nogle eksempler på hvordan sådanne spørgsmål kunne tænkes udformet.Nogen der har en pensums "emne" liste over B-niveau?
  • Lommeregner

    Forumindlæg
    Hej derude... Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg har brug for en Texas instrument ti-83 eller ti-84,... det er lige gyldigt... hvis der er nogen som sælger en til nogenlunde pris så skriv hurtigst muligt
  • Eksamensangst

    Forumindlæg
    hej :) Jeg er en dreng, der skal til at prøve kræfter med terminsprøver. Umiddelbart har jeg forsøgt at fortælle mig selv hele dagen, at 02 og 4 er fantastiske karakterer, for ikke at blive skuffet. Jeg føler mig i den grad lost, fordi jeg føler ikke min klasse er blevet vejledt ordentligt, og få...
  • Differentialregning bruges til?

    Forumindlæg
    Vi er lige blevet introduceret til differentialregning. Jeg glemte at spørge min lærer hvad man bruger det til, aå hvis der lige er en, der gider at ridse det kort op, så bliver jeg glad :)
  • problemregning

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle af jer der kender nogle gode tips til hvordan man kan forberede sig før man skal op i en problemregning?:)
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hvad er kraven for at gå videre på 2 HF ?
  • 2 årig HF-læse statskundskab

    Forumindlæg
    Hvis man søger for at få mat på B-niveau.
  • Lommeregner

    Forumindlæg
    Hej, hvilken lommeregner vil i anbefale mig jeg går i 9. Tænkte den der hedder: TI-83, men har hørt at der er en bedre end den, samme model --> TI
  • Bestem integralet

    Forumindlæg
    hej venner! :-) Jeg sidder og laver mat opgaver uden opgaver, hvor jeg er røget ind i et problem! :( Jeg skal bestemme integralet, men jeg kan ikke finde ud af det, så jeg håber at der er nogle som vil hjælpe mig! TAK:) ∫(2x-1)6 dx ..
  • lineære/ulineære

    Forumindlæg
    Hej Hvordan kan man på følgende ligninger afgøre om de er lineære eller ej? :/
  • beviser for differentiation af et produkt af to differentiable funktioner

    Forumindlæg
    Jeg skal op i Mundtlig Mat a og er igang med at lave dispositioner til spørgsmålene. Men er gået i stå ved dette spørgsmål .gennemgå beviser for differentiation af et produkt af to differentiable funktioner. er der nogen der har nogen beviser liggende eller bare kan hjælpe? :)