Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17461 til 17480 af 152759
  • NaBH4 Reduktionsmidlet

    Forumindlæg
    Hejsa ! Er nogen istand til at svare mig påhvorfor NaBH4 er et godt reduktionsmiddel i organisk kemi ? Med venlig hilsen Henrik Vitrup
  • Kogepunkt

    Forumindlæg
    Hey stuideportalen. Vil gerne have hjælp hurtigt til en kemi opgave. Hvordan er 2-methyl-3-ethylpentan's kogepunkt i forhold til octans? Tak på forhånd
  • Hjælpelære

    Forumindlæg
    HeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp.
  • nogle forslag?

    Forumindlæg
    Hej!Jeg har kemi på B niveau.Vi skal lave et projekt om brintbiler. Har I måske nogle gode forslag hvad man kunne undersøge/beregne?
  • skema til reaktioner..

    Forumindlæg
    Hey alle.. er lige i gang med kemi rapport og har et lille spørgsmål.. Hvad hedder det skema man laver hvor man beregner massen, molar massen og stofmængden for alle de produkter man har i et reaktionsskema?
  • Bestemmelse af styrkekonstanter for chlorethansyrer

    Forumindlæg
    Hej folkens er der muligvis en som vil være sød at rette min kemi rapport. Den har deadline kl 23.59 søndag. Please er der ikke en der vil kigge på den. Har også lige lagt filen op nu
  • Fotoner & bølgelængder #2

    Forumindlæg
    Hvad er det her for en formel, som er brugt her? Jeg kan ikke finde den i min kemi-bog. Hvad står Rdb for? En = -h·c·Rdb/n2
  • Hjæælp

    Forumindlæg
    er der nogen som har skrevet en kemi rapport om potentiometrisk titrering?????????? for jeg har svært at regne koncentration af HCL.
  • Enhed eller ej

    Forumindlæg
    Er det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik?
  • Titrering med kaliumpermanganat som indikator

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med en kemi rapport. Jeg har afstemt reaktionen, jeg forstår bare ikke hvad der gør at farven bliver pink? Er det mangan(ll)ionerne?
  • Ioner

    Forumindlæg
    Hej, jeg har virkelig brug for noget hjælp til min kemi opgave. Håber i kan hjælpe med følgende spørgsmål: Hvordan dannes en ion? Og hvordan navngives en ion?
  • Atommodellen?

    Forumindlæg
    Jeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :)
  • Er virkelig i en slem.......

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????.
  • Additionsreaktion for pent-2-en og dichlor

    Forumindlæg
    Hej alle Er der en der kan hjælpe med med hvordan additionsreaktionen for pent-2-en og dichlor er opskrevet? Skal bruge det til en kemi aflevering og jeg har virkelig brug for jeres hjælp.
  • opgave blå bog

    Forumindlæg
    hej. nogen der har den bog der hedder studentereksamensopgaver i kemi august 1996-maj 2000 som tilfældigvis har lavet opgave 1 august 1996? på forhånd tak
  • Phenoler, er det en alkohol?

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :)
  • Energikredsløbet

    Forumindlæg
    Jeg har eksamen i Fysik/Kemi og jeg skal tale om hvordan elektrisk energi bliver omdannet til termisk energi. Nogen der ved det?
  • Grundvand

    Forumindlæg
    Hej, Har i nogle eksempler(spørgsmål) til grundvand. Det skal være tre spørgsmål. Som indeholder fysik kemi, geografi og biologi.
  • Strukturformel

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg sidder lige og laver noget kemi om isomere af alkoholer, men hvordan tegner man 2-methylbutan-1-ol?
  • atom 17 (chlor)

    Forumindlæg
    Hej alle. Skal lave en kemi journal. og vil lige ha svar på et spørgsmål vi har for; - tegn og beskriv atom 17 (chlor) altså hvor mange protoner, neutroner og elektroner der er ;) Tak