Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17481 til 17500 af 106471
  • Biologi rapport

    Forumindlæg
    Hej Vil høre om der er nogen der vil være så venlige læse min rapport igennem og rette evt. fejl eller komme med forslag til forbedringer :) Det er en biologi rapport omhandlende fotosynte og respiration. På forhånd tak.
  • Rette sætning

    Forumindlæg
    They were terribly upset about the fact that they were never going to purchase all the glow kits. er der fejl i denne sætning eller er den rigtig nok? :)
  • PLease rette?

    Forumindlæg
    Er der ikke en venlig sjæl der vil se mit essay igennem for fejl og komme med et bud på karakter? Jeg har virkelig brugt lang tid på det så det ville rart, hvis en gad at se det igennem!
  • Tysk oversættelse til dansk

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal oversætte dette tyske stykke (ses i den vedhæftede fil) til dansk. Jeg har oversat det så godt jeg kunne, men tænkte på, om der var en der ville tjekke det igennem for fejl, og om det egentligt er rigtigt.
  • Hjælp til tysk stil.

    Forumindlæg
    Da jeg skal aflevere en vigtig tysk stil i morgen, ville jeg håbe, at en af jer kunne tage et hurtigt kig på den og skimte den igennem for mulige fejl:) Fil med opgave er vedhæftet
  • Atomet.

    Forumindlæg
    Hej Det her fandt jeg på formel.dk "Et atom er opbygget af tre slags elementarpartikler, protoner, neutroner og elektroner." Men protoner og neutroner er ikke elementarpartikler, de bestå jo af kvarker? Er det ikke en fejl?
  • konditionstræning

    Forumindlæg
    hej Et lille spørgsmål .. : kan man tabe sig ved konditionstræning? Altså jeg ser at det er helt oplagt, men det kunne jo være jeg tog fejl, så er der nogle der har lidt mere forsatnd på det område? ;D Mange tak på forhånd
  • Rettelse af kun 8 linjer

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette for fejl i min oversættelse? Gerne inden onsdag d. 11, på forhånd mange tak! :-) Jeg vil sende det i en besked til dig.
  • Hjælp til mat

    Forumindlæg
    Hej... Jeg sidder og laver matematik og er ikke helt sikker på om jeg regner rigtigt, hvis der var en venlig sjæl der lige ville rette det igennem og hvis der er fejl så sige hvordan jeg burde gøre det. på forhånd tak
  • Sophie germains bevis for FSS

    Forumindlæg
    hey derude, Er der nogen der kender links eller bøger, hvor der står hvad fejlen var i Sophie Germains bevis for Fermats store sætning ? på forhånd taaaak.. :D
  • Sophie Germains bevis for FSS

    Forumindlæg
    hey derude, Er der nogen der kender links eller bøger, hvor der står hvad fejlen var i Sophie Germains bevis for Fermats store sætning ? på forhånd taaaak.. :D
  • Rettelse af tysk stil

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Kan jeg få en til lige hurtigt at læse min tysk stil igennem for fejl? Har virkelig brug for det. Har vedhæftet den siden her. :-) På forhånd tak
  • Om udtrykket er veldefineret

    Forumindlæg
    Om udtrykket er veldefineret (har mening). Reducer det i givet fald. 4√16 Man kan ikke reducere udtrykket, fordi regnestykket er ikke veldefineret eller tager jeg fejl?
  • Kuk i postsystemet

    Forumindlæg
    Jeg får ingen post herinde fra, selvom jeg ved, der må ligge en hel del, så tjek lige jeres system. Fejlen ligger ikke hos min server.
  • 5 sætninger skal rettes.....

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har en kort afsnit på ca. 5-6 sætninger :) Jeg vil bare gerne have at i sætter en fed streg under der hvor der er gramatiske fejl. Håber i hjælper....
  • skriftlige afleveringer

    Forumindlæg
    Hej folkens jeg vil spørge om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at rette en engelsk aflevering. Er okay god men bare for at være sikker på at der ikke er nogle fejl
  • Texas Ti-84 plus.

    Forumindlæg
    Da jeg afsluttede gymnasiet i sommers skal jeg nu ikke længere bruge min lommeregner. Den fejler intet! Så kontakt mig her eller på min mail: [email protected] hvis du er interesseret. Sælger den til højst bydende.
  • Rette tysk stil ,s

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der vil være sød, at rette min tysk stil for grammatiske fejl og lign. ? den fylder 1 side. skriv til min indbakke, hvis der er nogen der vil :s tak på forhånd.
  • SRP - biotek og engelsk

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg er igang med at skrive SRP om Alzheimers sygdom i fagene biotek og engelsk. Jeg ville spørge om der er nogen som gerne vil rette den igennem for sprogelige fejl? Tak på forhånd.
  • Oversættelse (121 ord)

    Forumindlæg
    Vil nogen rette min oversættelse igennem? Den er kun på 121 ord, og jeg forventer ikke, at der flere end få fejl. http://peecee.dk/?id=68802