Søgning på: bioteknologi eksamen. Resultater: 17481 til 17500 af 34685
-
Facit,fremgangsmåde
ForumindlægNogen der kender en side med besvarelser af tidliger eksamen i Mat A? Der findes facit til dem men ingen fremgangsmåde så vidt jeg kunne surfe mig frem til. -
Feedback
ForumindlægHej jeg skal snart op til NV eksamen, og jeg har lige to spørgsmål. Er der nogle som kan forklare hvad positiv feedback og negativ feedback er? -
aareal funktion
ForumindlægNogle der har nogle hints til´den sidste opgave i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0585SF.pdf -
rum geometri
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig hvordan man løser opg. f heri: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-1.PDF -
integralregning
Forumindlæger der nogen, som kan hjælpe mig med opg. g : http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-5.pdf -
Hvad skal jeg bruge min perspektivtekster til?
ForumindlægVores lærer har skrevet de perspektivtekster vi har gennemgået i timen på vores pensum. Skal man referere til dem til eksamen, eller hvad? Hvad skal de bruges til? Jeg er på reformen!! -
Segmentering til konsumentmarked
ForumindlægHey.. er ved at lave projekt til afsætning eksamen.. Kan simpelthen ikke finde ud af hvad man skriver til konsumentmarkedet og hvad de kriterier betyder... En som kan hjælpe?? Haster -
Opgavesæt
ForumindlægTil information: Så er opgavesættene fra i dag kommet ind på uvm: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07gammel.htm?menuid=1505060 -
svar-standart
Forumindlæger der nogen der har været til 3-årigt a-niveauu matematik-eksamen idag uden hjælpemidlder standart forsøg, og som muligvis har lagt sine svar ud? :) -
procentpoint og procent
Forumindlæghej der står i min eksamspøregsmål at hvad er forskellen på procentpoint og procent håber får svar hurtigst muligt for har eksam snrt tak på forhånd -
Biologi 2006
ForumindlægNogle der ligger inde med opgaver fra eksamenssættet 2006? Altså dét sæt der blev givet til eksamen sidste år?? På forhånd tak! -
nettoprimærproduktion
ForumindlægSå er det biologi eksamen i morgen:-( spændende... nogen der har styr på hvilken betydning pH og vind har for nettoprmærproduktionens størrelse? jeg har selv styr på de øvrige faktorer -
Forberedelse til MUNDTLIG Historie ?
ForumindlægHej er det nogle herinde der har nogle gode råd til hvordan man skal gribe en historie eksamen an?? Efter gammel ordning.. Hvad er især vigtigt at huske? -
Need fast !
ForumindlægHej, må man gerne have regnede opgavesæt i fysik med til eksamen i dag - FRA studieportalen ( som man ikke selv har lavet )? svar hurtigt tak ! :) -
differentialkvotient
Forumindlæggod aften:) er der nogle der kan give mig en overskuelig definition på differentialkvotient? det er til mundtlig eksamen b-niveau... -
Høj- eller lavrelief
ForumindlægHjææælp, skal til eksamen i morgen og bliver pludselig i tvivl.. Er der nogle som ved hvordan man definerer høj og lav relief..? Jeg kan ikke finde det i mine noter.. :( -
Svar til Matematikeksamen 3-årigt A-niveau?
ForumindlægHej, jeg vil bare høre, om der er nogle kloge hoveder, som har facit til den skriftlige matematik eksamen for 3-årigt højniveau? Ville være rart at få en forestillíng om hvor man ligger.. -
Haster!
ForumindlægHej alle sammen... Læser old til eksamen og er pludselig blevet i tvivl om, hvad eet 'epos' er?! Kan nogen hjælpe? Mvh Mads -
sekularisering
Forumindlæger det når stat og rigion er sammenhængende eller adskilt...? har brugt udtrykket 50/50 i alle mine noter... men går vist ikke at lave fejl i det i morgen til eksamen ;) -
HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ForumindlægJeg skal til eksammen i Mat Onsdag. MEN jeg kan ikk bevise annuitets formlen Plezzzzzzzzzzzzzz Helppppppppp
