Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 17481 til 17500 af 135334
-
idræt eksamen-figurer
Forumindlæghej jeg skal op i idræt....det praktiske er jeg nu ikke så nervøs for det er mere det teoretiske.Jeg har en bog som hedder krop og træning.Jeg tænkte på om der var nogle her, der havde svar til alle de kurver, og figurer der er i bogen. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skulle forklare en lignende fi... -
FUR Eksamen - PROMOTION!
ForumindlægHej Allesammen. Jeg kunne forestille mig jeg ikke er den eneste der skal op i promotion som problem til eksamen. Hvad har i tænkt jer at lave osv? - eller hvad har i lavet. Jeg tænker lidt, kontakt pris, annonce der rammer målgruppe (men hvor?), ny reklame, ny hjemmeside, budget selvfølgelig os... -
Tværfaglig synopsis eksamen...hvordan?
ForumindlægEr der nogen der har prøvet den nye synopsis eksamen i et tværfagligt projekt? Jeg skal op i næste uge, men var desværre syg da de forklarede hvordan det hele forgår. Nogen der kan fortælle lidt. Går jeg bare op og fremlægger det jeg har fundet frem til ud fra min synopsis, eller er der noget spe... -
Mundtlig eksamen- Synopse
ForumindlægHej, Håber nogen kan hjælpe mig med det her.. Til min mundtlig eksamen i dansk, har jeg trukket kortfilm, og min lærer har opgivet, kortfilmene: "Gråvejr", "Aarhus" Jørgen Leht, og "Rejsen på ophavet".. Skal finde en tekst og perspektivere til en af de her film, me... -
Rettelse af engelske oversættelser
ForumindlægHej, vil gerne have rettet tre engelske oversættelser specielt med henblik på kommaer, men også bare generelt. 5) social mobilitet En undersøgelse, baseret på 10.000 personer, viser, at der bliver færre og færre i arbejderklassen, der nu kun udgør to femtedele af Englands befolkning. Arbejderen... -
Gymnasiet
ForumindlægSkal man være god til Matematik for, at komme ind på gymnasiet. For jeg er nemlig ikke særligt god til netop dette fag. Og skal man oppe i matematik på gymnasiet, hvis man har det på C. -
Nv Eksamen 1.G
ForumindlægHej! Jeg har brug for jeres hjælp! Jeg skal snart op i nv eksamen, og jeg kan ikke komme igang med rapporten. Vil nogen være så sød at forklare hvad jeg skal? Her kan i se hvordan rappoerten skal skrives. Formuler dit eget formål øvelsen Beskriv i teoriafsnittet de processer der ligger til g... -
Spørgsmål til den mundtlige eksamen
ForumindlægKan censor og lærer spørge til hele pensumet eller skal spørgsmålene komme af det emne man har trukket? -
Hjælp til kemi c eksamen
ForumindlægHej jeg søger nogle eksperter til kemi. Hvordan kan kalk opløses i vand når vand forsures af CO2? Hvad fortæller de enkelte reaktioner? CO2 (g) + H2O (l) ? H2CO3 (aq) H2CO3 (aq) +H2O(l) ? H3O+ + 2HCO3- (aq) CaCO3 (s) + H2CO3 (aq) ? Ca2+ (aq)+ 2HCO3- (aq) -
Mellem Niv. Idræt EKSAMEN
ForumindlægTil alle Jer som har været oppe i mellem niveau idræt:Kan I ikke give mig nogle eksempler på forskellige eksamensspørgsmål?Hvad trak i?På forhånd tak. -
Eksamens opgave til HH2 fra 2004
ForumindlægDer er ikke tilfældigvis nogen der har eksamensopgaven fra 2004 liggende, for jeg er virkelig kommet i problemer... Har lavet det meste af den, men mangler ideer overskud og indput nu, så håber at der er en der har lyst til at hjælpe :o)På forhånd tak! -
hjælp til dansk eksamen på mandag!!!!
Forumindlæghåber i kan hjælpe. - arbejder med en fast reklame, men hvad er forskellen på aldersgruppe og målgruppe? tak! !! -
mat eksamen mundt.
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe med dette? - argumenter for at trekantens areal kan beregnes som en halv højde gange grundlinjen -
Eksamen - Hvordan foregår det helt præcist
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit projekt omkring børn her om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an. Jeg er jo derinde i 30min, og hvad forventer de der sker på den tid? Skal man stå og snakke i hele den tid, eller skal man fremlægge sit projekt i 10min og r... -
Planetsystemet? Fysik C eksamen hjælp!
ForumindlægHej alle, jeg har trukket et spørgsmål ångående planetsystemet. Det lyder således: "Lav en præsentation hvor du fortæller om jordens, solens og månens indbyrdes beliggenhed, og hvilke iagttagelser det giver anledning til fra jorden" Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad... -
Dansk eksame i dag på HHX
ForumindlægVille høre hvad andre hhxer valgte for en opgave og hvor meget de fik skrevet ? Hvad sys i om indholdet af opgavehæftet ? Jeg Valgte selv den med Suzanne Brøgger ! Og skrev knap 7 sider ! Havde håbet på et Essay, men dette var også okay da det næsten var det samme. havde også overvejet den med ko... -
Hjælp - kemi eksamen i morgen!!
ForumindlægHvad er det lige teoretisk og praktisk udbytte er?? synes ikke, at der er given nogen ordenlig forklaring på dette i min bog :( -
Hjælpeord til mundtlig eksamen søges!
ForumindlægHola. Jeg skal op i spansk om 1 uges tid - HF - har haft det i 2 år.. Jeg har brug for diverse hjælpesætninger til at kunne gribe teksten an, såsom fx: Teksten handler om... Den er skrevet af... Temaet i teksten er... Det får mig til at tænke på... Osv osv osv - alle forslag er velkomne. ... -
Eksamen Mat C
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i mat C 9. juni, og jeg sigter efter et 10-tal, da jeg gerne vil hæve mit dovenskabs-gennemsnit. Hvor meget af det stof, man er oppe i, skal man kunne og vide for at få 10? -
Dumpe eksamen, problem?
ForumindlægHej folkens jeg har et par spørgsmål ang. studentereksamenen, som jeg håber i kan svare på. jeg har kikket rundt om på forummet, uden decideret at få svar på disse spørgsmål, derfor: 1: er det KUN det FULDENDTE gennemsnit som har reel betydning (dvs eksamenskarakterer + årskarakter for alle fag...
