Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17501 til 17520 af 34519
  • har i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har lavet kemi rapport, i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda. håber i gider send den, til mig for skal til eksamen er mega nervøs
  • Priskrydselasticitet

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og skal til eksamen nu her og vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med en formel til udregning af PKE? Evt. forklare hvordan man gør ? Mvh Kenneth
  • Homer Odysses 9. sang

    Forumindlæg
    Sidder og forbereder old eksamen og kan ikke rigtig finde ud af hvad man skal perspektivere til hvis man trækker Homer Odysse (9. sang). Nogen ideer? Tak
  • Dansk opgivelsesstof

    Forumindlæg
    Hey. Kan man (i dansk mundtlig eksamen) risikere at komme op i et billede fra f.eks. barokken, som man så skal analysere? :|
  • Billedhuggerkunstens udvikling i antikken

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig noget om billedhuggerkunstens udvikling i antikken? Eller kan give et link? Skal bruge det til eksamen.. (:
  • Berlinmuren

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundtlig eksamen imorgen. Er der nogen der kan opstille en eller flere problemstillinger vedr. berlinmuren 1961. Hjælp det haster!
  • VØ B 30. maj, hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, hvordan gik eksamen i dag? - hvad var emnerne? - var det svært? - kunne man nå alle opgaver? - hvad er forventningerne til karakteren? Med venlig hilsen Casper Larsen
  • Nyplatonisme og universalromantik

    Forumindlæg
    Hej allesammen Sidder og skal forberede mig til dansk eksamen, og har et enkelt spørgsmål (ikke nødvendigvist med tilhørende enkelt svar): Hvad er forskellen på nyplatonisme og universalromantik? Eller bare en redegørelse for hver af dem..
  • HUEN PÅ STX

    Forumindlæg
    jeg sidder her og er nervøs, hvad er minimus gennemsnitetfor at bestå eksamen i 3 g? og få udleveret beviset?
  • fransk fs10 2012 stilemne?

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvad stilemnet var til fransk eksamen skriftlig fremstilling i 2012? Kunne være super lækkert hvis der nogle der kunne give et link eller bare et svar. Tak!
  • Eksamensspørgsmål - opløsningers koncentration

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et eksamens spørgsmål til kemi på C som lyder opløsningers koncentration. Hva bør jeg mere komme ind på når jeg har skrevet noget om stofmængdekoncentrationen?
  • formler

    Forumindlæg
    Står og skal op til fysik eksamen FSA, men er meget i tvivl om det med at skrive formler og det er jo det vigtigste... Så nogle der har en "opskrift" for hvordan man skriver formler med alt det der med ioner og det...
  • Tidligere eksamenssæt med svar

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skriver på vejne af en ven som skal op i eksamen matematik B her til december. Ved I om der er et sted hvor man kan finde tidligere eksamensopgaver med besvarelser til? På forhånd tak :)
  • fif til mundtlig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx.
  • stofmængder

    Forumindlæg
    hvad vil i tro man bør komme ind på under stofmænder til eksamen på c niveau? Har lidt om stofmængder og ækvivalente mængder!
  • Opgavesæt :) HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der har regnet beregnet matematik a-niveau opgavesæt fra eksamen fra august 2009 (STX092-MAA) og STX-093 den fra december 2009 ud?
  • Angående matematik eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Må man godt hive eksemplerne ud fra bogen og bruge dem til eksamen? Tænkte lige over det for ellers er alt mit arbejde gået spild =/
  • T,s

    Forumindlæg
    Hvordan ville en t,s-graf se ud for en bevægelse med konstant acceleration? Og kan I forklare mig hvorfor? Jeg sidder og læser mekanik til min fysik eksamen.
  • Deskriptiv statistik!!!!

    Forumindlæg
    Hej, har virkeligt brug for hjælp da jeg skal op til mat eksamen. Hvordan beregner man frekvensen for både ugrupperede og grupperede obs? Og hvordan finder man kvartilerne? På forhånd tak for hjælpen. :)
  • varme-chok proteiner

    Forumindlæg
    Hej jeg skal redegøre for varme-chok proteiner (i forbindelse med eksamen), men har ikke umiddelbart kunne finde noget om dem? nogen der kan fortælle mig hvad det er og hvilken funktion de har? på forhånd tak :)