Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17501 til 17520 af 42938
-
Eksamensopgaver(generelt)
ForumindlægHej...Hvor kan man se tidligere eksamensopgaver?Jeg tænker på folkeskolen såvel som handelsskolen(hhx) osv....er det på undervisningsministeriets hjemmeside?og kunne nogle evt. give mit et link?det håber jeg... -
3.g-opg. mat
ForumindlægJeg har valgt at skrive 3.g opgaven i mat. Da jeg er sproglig er det altså kun på b-niveau. Emnet skal være bevisteknikker i mat. Nu kommer mit spørgsmål: Er det et relevant emne og er der nogle, som har stor kendskab til det (evt. kender nogle gode hjemmesider om bevisteknikker) -
Maj 1997 løsning
ForumindlægHej - jeg sidder og har både fysik og kemiaflevering for til i morgen, men kemiafleveringen er mere end hvad jeg lige umiddelbart kan nå.Er der nogen der ligger inde med løsninger til eksamensopgaverne fra Maj 1997? -
Conditionnel
ForumindlægJeg er lidt i tivil om, man i denne forbindelse kan bruge conditionnnel:Si nous parlent avec Mmm. F., nous savions le date.(Hvis vi taler med Mmm. F, så [ville vi vide - eller hvordan man nu oversætter det] dato) -
hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg sidder lige og laver en oversættelse, men har svært ved at ovesætte følgende sætninger. Er der nogen, der kan hjælpe? 1) "Hans forældre spørger ham ofte, HVORDAN DET GÅR I SKOLEN. " 2) "Faderen er ambitiøs: " DU VILLE GERNE VÆRE PILOT, IKKE? SÅ ER DET ABSOLUT NØDVENDIG... -
Hvad hedder essay?
ForumindlægHvad hedder den danske genre "essay" på engelsk? -
His hurtigt spørgsmål
ForumindlægEr Vietminh og vietcong det samme? -
Kunsteventyrets opbygning
ForumindlægHvordan er et kunsteventyr opbygget? Hvis jeg vælger at bruge f.eks. aktantmodellen eller hjemme-ude-hjem modellen, hvordan ka' jeg så vude, hvordan enventyret er bygget op? I hvert fald kronologisk fortalk eller hvad? Ka I hjælpe mig med kunsteventyrets opbyging? Tak! -
Nocardia!
ForumindlægEr nocardia en bakterie? af hvilken type? -
Din Pizza er Italiensk...
ForumindlægHvordan er det den lyder den der remse om racisme? Kan kun huske Din kristus er jøde. Din bil er Japansk. Din pizza er Italiensk. Din kartoffel er Tysk. Din vin er Chiliensk. Dit demokrati er Græsk. Men er den ikke meget længere? -
Hjælp til oversættele lille tekst
Forumindlæger der nogle der kan oversætte det her for mig : Ferdinand Ferdinand er på ferie med sin familie, da Ferdinand vågner ved daggry beslutter han sig at løbe en tur. Ferdinand er fuld af energi, og da hans kone kiggede ud til ham, troede hun at han var på epo. Ferdinands kone og søn gik ud for at l... -
SI. enhed
ForumindlægHej allesammen. Hvad vil det sige at I er en SI - enhed for ampere. VIl det sige, at der samme eller hvad. Og hvis nej hvordan omregner man så I til A -
Hvad er forskellen mellem øst og vest tyskland?
ForumindlægHvad er forskellen mellem vest og øst Tyskland? -
Hjælp! haster!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte et lille stykke af en tekst bare sådan nogenlunde.. Hans far er mærkelig, han elsker at begå selvmord.Især om søndagen fordi hans familie er der. Han skærer sig i armen og blodet flyder. Deres mor lader som ingenting, hun fortsætter med at tale me... -
Meget hurtigt.
ForumindlægEr der nogen der hurtigt kan bøje "vouloir", for mig. Jeg skal bare tjekke om jeg har gjort det rigtigt. -
Nogen der vil rette? Tak.
ForumindlægMon enfance! J'habitais au Copenhague dans un appartement, avec mes trois freres et mes parents, que j'aime. Quand j'étais enfant, j'adore jouet avec mes petite copains et copines dans ma maternelle. Ca me rend très heureux. Par example j'ai pratiquais football dans une peti... -
Tider: "Jeg har fået" og "Jeg fik"
ForumindlægJeg sidder med en aflevering, og har forvirret mig selv godt og grundigt. Hvilken tid ville man bruge, når man skal sige "Jeg har fået"? Jeg bliver forvirret over hvordan man så siger følgende: - jeg har fået - jeg fik Jeg ville umiddelbart sætte "Jeg har fået" i passe co... -
Hvad hedder det, når væske bliver til fast stof?
ForumindlægMit eneste gæt er forfrysning, men har alligevel ikke hørt det før og google er ingen hjælp -
sammensat tid
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad sammensat tid er i tysk. -
Lette tyske bøger
ForumindlægHej! I 9. klasse læste jeg sådan nogle okay lette bøger på tysk som jeg havde lånt på skolebiblioteket. Det var sådan nogle A3-størrelse bøger hvor man undervejs i bogen kunne vælge om man ville fx gå til side 4 eller 6 og så bestemte man selv historiens udfald. Nogle der ved hvad de hedder? :)
