Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 17501 til 17520 af 34369
-
Mutationer 46 XXX Y
ForumindlægEr der nogen som kan fortælle mig hvilken sygdom et individ har hvis den har 46 XXXY?? Skal op til eksamen i morgen og kan aboslut ikke finde ud af dette? -
Tysklands planøkonomi?
Forumindlæghvad var det for en kendt planøkonomi tysklands havde planlagt ved ca. 1940?? pliis svar er i min 24timers eksame i hist0orie A nivou -
strofisk form
Forumindlæghej kan strofisk form indeholde kontraststykke? har 24 timers eksamen pt. og vi kan ikke helt bestemme os for formen. -
I've chosen this topic because
ForumindlægEr det nødvendigt til mundtlig eksamen i engelsk at fortælle, hvorfor man har valgt emnet? Det er jo lidt spild af tid... Tak på forhånd -
JESUS' DØD
Forumindlægheej :) jeg skal op til religons eksamen om få dage. kan nogen hjælpe mig med at fortælle kort om Jesus' død? -
Hvad er stofskifteprocesser?
ForumindlægHvad er stofskifteprocesser hvis i skulle forklare det til en person der slet ikke har sat sig ind i det ? :s Skal nemlig snart til mundtlig biologi-eksamen. På forhånd tak. Kh Rebecca 1.g -
formel
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig med forsøget: Blyposen, hvor jeg skal gøre rede for, hvordan ligningen til bestemmelse af blyets sluttemperatur fremkommer.. Hvordan gør jeg? (mundtlig eksamen) -
DET HASTER! ANALYSE TIL SVINEDRENGEN!!!!!
ForumindlægHej allesammen!(-: er der nogen der har en analyse til svinedrengen, jeg skal til eksamen imorgen, og den er opgivet. Tak på forhånd! Kh Cecilie -
Engelske vendinger om klima?
Forumindlægjeg skal op til eksamen her snart og jeg mangler nogle engelske vendinger om klima. Hvis der er nogen der kender nogen så må i meget gerne skrive dem. -
Lektiehjælp MatB, KemiC
ForumindlægHej! Er der en der kan hjælpe mig med forberedelse til MatB eksamen, KemiC? Jeg bor i Lyngby, så helst en i nærheden. -
Hvordan analysere man en artikel...?
ForumindlægSkal til eksamen i morgen og hvis jeg trækker en artikel aner jeg ikke hvordan jeg skal analysere den.... Er der nogle som kan hjælpe mig med det...? -
International politik - konflikt og samarbejde
ForumindlægHej, kunne godt bruge lidt hjælp til overstående emne. Hvilke teorier jeg skal ind på osv.. Det er samfundsfag A 24 timers eksamen.... Takker hvis nogen er så flinke og hjælpe :D -
Forberedelse til B-niveau?
ForumindlægHej, hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til engelsk B-niveau eksamen? ;) Og hvad gør man hvis man mangler en tekst som man engang i 2.g har læst? -
Ohms Lov
ForumindlægHej (: Jeg skal op til mundtlig fysik eksamen i morgen og jeg er rimlig i tvivl om hvad Ohms lov er. Er der nogen der kan hjælpe mig? Tusind tak på forhånd! -
Ingen forbedrelsestid? mdt engelsk.
ForumindlægHej, Til den anden del af eksamen, hvor man trækker et spørgsmål. Har jeg fået at vide at man ikke får nogen forbedrelsestid? -
CIE-diagram.
ForumindlægSkal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe? -
Differentialligninger
ForumindlægJeg skal til matematik eksamen og har nogle spørgsmål om differentialligninger. Jeg mangler en præcis definition af hvad en differetialligning er. Samt hvad der menes med hæmmet og uhæmmet vækst? -
Sammenhæng mellem areal og bestemt integral
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig sammenhængen mellem arealet under grafen og bestemte integral? Ps skal til eksamen mandag.... -
AFSLUTNINGSSKEMA/REGNSKABSAFSLUTNING
ForumindlægEr der nogen der har et afslutningsskema, som er lavet evt. med noter? jeg skal til eksamen i morgen og forstår det simpelthen ikke? :O på forhånd TAK! -
hjælp til at finde et essay?
ForumindlægHej. Jeg har trukket essay til dansk eksamen, og er meget i tvivl om hvilken essay jeg skal vælge. Så hvis i har et godt essay, vil jeg meget gerne havde det af vide :)
