Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 17501 til 17520 af 32040
-
problemer med projektet
Forumindlægjeg er blevet ret forvirret mht. studieretningsopgaven, er der nogen dele af den der skal veje mere end andre? i min problemformulering har jeg fået stilt 3 kæmpe spørgsmål der ikke kan undgås at komme til at fylde godt op, da det første omhandler 3 store problematikker i årene efter 2. verdenskr... -
Fedt forbrænding
ForumindlægHey jeg har brug for lidt hjælp jeg skriver opgave om fedt oplagring og nedbrydning. Jeg har svært ved at finde en ordentlig gennemgang af krebs cyklusen med hanblik på forbræning af fedt hvis der er nogen der kender et link til et sted hvor den gennemgås ville det være super nice -
oversættelse
ForumindlægHej. Har lidt svært ved at oversætte det her håber i kan hjælpe mig. I filmen kan man se hvordan pigens far har nogle krav til hende, som hun er uenig i. En del af det at blive voksen for hende er at gå efter sine drømme og gøre op med de krav som hun er uenig i. In the movie, you can see how t... -
Offentlige udgifter indflydelse på BNP
ForumindlægJeg sidder her og er i tvivl om hvordan offentlige udgifter egentlig påvirker BNP. Når f.eks. Danmarks offentlige udgifter stiger, vil det så påvirke vores BNP positivt eller negativt? -
9.klasse dansk på hhx
ForumindlægHvorvidt kan jeg bruge mit 9.klasses stof på hhx -
Psykodynamik
ForumindlægHej alle dejlige mennekser er der en der kan forklare sammenhængen mellen pskykoanalyse og psykoanalysen(freud) og forklare psykodynamik teori? Noter måske På forhånd tak for hjælpen -
Helle Thorning's position
ForumindlægSynes det er rigtigt, at pga. Helle's mand rygter om han har kørt spritkørsel, at det kan gå og påvirker Helle Thorning's nuværende position? - Hvad synes i? -
jernbane
ForumindlægOkay.. dette er sikkert virkelig et dumt spg. men hvad er det der kører på jernbaner? Er det ikke tog? -
ordbog
ForumindlægHej nogen der kender en hjemmeside hvor den kan oversætte korte sætninger i stedet for ord ? (dansk-tysk) -
Fejlsætninger
ForumindlægJeg har disse fejlsætninger. Jeg tror jeg har fundet fejlne, men kan ikke forklare hvorfor. Kan i hjælpe? 1. After the quarrel with their neighbours they avoided to talk to them. Rettet: After the quarrel with their neighbours avoided talking to them. Hvorfor: ??? 2. There was widespread d... -
Tyskland, 1936
ForumindlægHey... nogen der har noget viden om OL i Tyskland? eks. som hvorfor det blev holdt der osv. syntes selv det er meget svært at finde noget på internettet ... -
Indirekte tale på tysk
ForumindlægHej alle sammen, jeg har skulle skrive nogle sætninger i indirekte tale ud fra nogle tekster vi har læst. Jeg har rettet den igennem og kan ikke finde nogle fejl, men hvis der er en der også lige vil kigge den igennem efter fejl ville det være skønt! Im Text steht, dass für ihn seine R... -
Hvad er det galt med sætningen?
ForumindlægHvad er det galt med denne sætning? Have you never been on love when you were young? Kan ikke spotte fejlen håber der en der vil hjælpe :-( -
westminster abbey - stavefejl
Forumindlæger der nogen som vil kigge dette igennem for grammatik og stavefejl? Westminster abbey is a famous church visited by 1000 of turist every day. Westminister is named after a minster located in Westside London. When you step into Westminster abbey the first thing you will notice is the regal ceil... -
Kan ikke åbne
ForumindlægJeg kan ikke åbne "fortællende journalistik" downloadet 0 gange karakter 12/12 -
At være droppet ud og merit
ForumindlægHejsa Jeg gik blev student fra handelsskolen i sommeren 06 og arbejde derefter et år. søgte ind på HA og blev optaget. Efter at jeg var flyttet til århus, blev der dog noget knas med forholdet til kæresten og jeg flyttede hjem igen og droppede ud af HA inden jeg nåede at have første skoledag. V... -
ingeniør uddanelse
ForumindlægHej, jeg har kigget på ingeniør uddanelser, bla på civilingeniør i anvendt matematik, civilingeniør i software, det er uddanelser, som umiddelbart kun handler om matematik og naturvidenskabelige fag. Men mit spørgsmål lyder, hvorfor vil de så have en til at tage dansk på A niveau. Det er noget l... -
Stephen king
ForumindlægHej... Jeg kan simpelthen finde ud af hvad denne bog hedder, en bog han har skrevet, om at skrive. Altså kunne skrive bøger osv. anyone who knows? -
Nitrat Kemisk set
ForumindlægJa jeg sidder og leder og leder, og kan ikke finde frem til særligt meget :) og da mit spørgsmål ikke virker som noget jeg kan skrive ret meget om ville jeg da lige se om nogle af jer klogehoveder havde nogle forslag :) Hvad er Nitrat kemisk set? Kommet frem til Nitrat er en negativ fleratom-ion ... -
Potentiel energi?????
ForumindlægHej jeg er ret forvirret i øjeblikket. Er potentiel energi bindingsenergi eller belligenhedsenergi?? Nettet siger at potentiel energi også kaldes belligenhedsenergi, men min fysikbog siger at potentiel energi også kalde bindingsenergi? Nogen der kan sprede lidt lys over dette? Tak p...
