Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 17501 til 17520 af 34075
-
Biotek noter
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen i næste uge i biotek (skriftligt), og ville spørge om nogle af jer havde nogle noter til det. På forhånd tak -
Gode essays.
ForumindlægNogle der kender nogle gode essays, der er gode at analysere? Jeg skal nemlig bruge det til min eksamen.... Tak på forhånd... :) -
Hjælpelærer søges
ForumindlægHej SP Da jeg skal til eksamen i spansk søger jeg en, som kan skrive eksamensopgaven med mig. Dette er naturligvis lønnet og det vil være bedst hvis vedkommende kan komme til Vejle. -
Nedarvningsskemaer, hjælp!!
ForumindlægSkal til eksamen i morgen og sidder med de vedhæftede nedarvningsskemaer som jeg bare ikke kan finde ud af at læse... Er der nogen der kan hjælpe??? -
Forskrift for stamfunktion til f hvis graf går gennem et punkt
ForumindlægHej. Kan i løse denne opgave så jeg kan se og forstå fremgangsmåden inden min eksame om et par uger? Tak! -
SYNOPSIS B
Forumindlæger der en venlig sjæl som vil hjælpe mig med min 24 timers samfundsfag B eksamen. har trukket GLOBALISERING :( -
Do it for Denmark
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i spies reklamen; do it for Denmark. Søger hjælp til hvilke filmtekniske virkemidler der er i den. Håber der er nogle der kan hjælp Hilsen Frede -
VIGTIG! "LATTER"!!!
Forumindlæghej allesammen Er der nogen som har en idé og begrundelse for hvor i Latter af Naja Marie Aidt jeg skal læse op til eksamen -
Chi i anden test
ForumindlægHej, jeg har i mit liv aldrig fattet hvordan man lavet det og altid sprunget det over kan nogen forklare mig det da jeg har eksamen på tirsdag -
Forskellen på nomotetisk historie og samfundsfag
ForumindlægHej, jeg skal snart til AT-eksamen og vil gerne have spørgsmålet om forskellen på nomotetisk historie og samfundsfag på plads. Er det de samfundsfaglige teorier der er forskellen eller? -
Perspektivering af kortfilmen "Eating out"
ForumindlægHJÆLP! Jeg skal snart til mundtlig eksamen, og mangler at finde en perspektivering til min kortfilm "Eating out"! Nogle ideer? På forhånd TAK! -
engelsk
ForumindlægHej Er der nogen der ved om der står på selve teksten man trækker til engelsk mundtlig eksamen på B-niveau (STX) om det er en short story eller et essay osv.? -
Pædagogik læreruddannelsen
ForumindlægJeg søger en privatlærer som kan hjælpe mig i forbindelse med eksamen i pædagogik på lærerseminariet. Jeg skal skrive om LP-modellen. Lønnen aftales :-) -
HJælp??? FSA DDR´s politik
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at skrive ca. 3 linjer om udvikling af DDR`s politik. PLease skal til eksame snart.. :) -
snedronningen
ForumindlægHeej, Nogen der kan hjælpe mig en at finde en uddrag af snedronningen i 2 historie?? mundtlig eksame :( -
Mundtlig spansk
ForumindlægHej alle jeg skal op i spansk mundtlig i morgen til eksamen. Er der nogen som har mulighed for at læse mit oplæg igennem, og evt. min tekst? :) -
Livskrampe af Torben Lange
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal snart til eksamen og ville høre om der var nogle som havde analyseret novellen Livskrampe af Torben Lange :) Skriv til mig på [email protected] Mvh rikke -
Noter til historie
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med nogle noter til Historiebogen: "Historie 9". Skal snart op i eksamen kunne være rart med lidt hjælp. -
Maksimalspænding, effektivspænding, frekvens og periode!
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder her og forbereder mig til fysik eksamen i 9 klasse. Er der nogle der kan forklare kort hvad maksimalspænding, effektivspænding, frekvens og periode er? Mange tak på forhånd. -
PLEASE HJÆLP KAREN BLIXEN - RINGEN
ForumindlægEr der ikke en der har eller vil lave en berettermodel af Ringen, som er skrevet af Karen blixen. Jeg skal til eksamen imorgen og kan slet ikke finde ud af det :((
