Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17521 til 17540 af 106471
  • Abstracht rettelse.

    Forumindlæg
    Nogen der har tid til hurtig at kigge de værste sproglige fejl igennem i mit abstracht? Ville være surt, hvis det trak ned i min opgave grundet dårligt sprog.
  • Substitution - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har forsøgt at løse et integral vha. substitution.. Dokumentet er vedlagt. Håber virkelig nogle kloge hoveder vil fortælle mig, hvor jeg fejler.. På forhånd tak
  • Engelsk essay, hjælp til rette

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen =) Jeg skal aflevere min engelsk essay i aften. Den er kort på 360 ord. Er der nogen der vil læse den igennem og rette for fejl? :) Det haster lidt På forhånd tusind tak
  • Et kig på min stil :)

    Forumindlæg
    Hej Er der en generøs menneske et sted, som har overskud nok i sin travle hverdag til at kigge på min stil. Hvis der er, vil det være godt, hvis du gad at markere mine fejl for mig og ikke rette dem, det vil jeg selv gør. På forhånd tak.
  • Nogle som vil hjælpe med at rette??? :-)

    Forumindlæg
    Hej! Er blevet færdig med min engelske stil, som skal afleveres i morgen kl. 12.00. Tænkte på om der var nogle der kunne tænke sig at kigge den igennem for fejl osv :) Det er et brev, så det er ikke så langt :)
  • DHO

    Forumindlæg
    Hej er nogen her inde der kan tjekke, min DHO stil igennem. Og sige hvilke fejl jeg har, evt fortælle hvor de er og hvad jeg kan gøre bedre.
  • en venlig sjæl?

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl derude som vil tage sig tid til at rette min 2 sider dansk analyse, for sprogelig fejl og formuleringer. Tusind tark på forhånd <3
  • Tysk tekst rettes

    Forumindlæg
    Hej. Nogen som har lyst til at rette min tysk stil efter fejl, tak. Det sætter jeg stor pris på. Der er tale om en stil på mindre end en side.
  • Rette 14 linier?

    Forumindlæg
    Hej, er der ikke en som er skide sød og lige hurtig vil kigge 14 liniers engelsk stil igennem? Tror ikke der er så mange fejl, men så svært, selv at få øje på dem. Plese er der ikke nogle?????
  • forklaring på hvorfor?

    Forumindlæg
    'Jeg har oploadet en word fil, som er en eksame opgave, jeg skal aflevere, i dag. Kunne godt tænke mig noget hjælp til at forbedre den og om evt. kunne se nogle fejl:)
  • Nogle der er gode til skriftlig tysk?

    Forumindlæg
    Hej. Har en lille tyskopgave på 300 ord (omkring en side), og jeg ville høre om der var nogen som muligvis havde 10 min til at rette de værste fejl? De ville være en kæmpe hjælp! På forhånd tak :D
  • Rettelse af lille stil. 1.g niveau :)

    Forumindlæg
    Hejsa, nogle som tør hoppe ud i at rette min stil. Engelsk er ikke min stærke side, så vil gerne lige have rettet den og få tjekket mine fejl ud. :)
  • hjælp dansk aflevering. rette?

    Forumindlæg
    hej. jeg har lige siddet og skrevet en dansk stil. er der nogen som har tid til at rette den? og som vil fortælle mig hvad mit problem er. mht sprogelige fejl. det ku være en stor hjælp. mvh s
  • Rette en kort stil - plzz : (

    Forumindlæg
    Hej, er der ikke en sød person der vil rette min stil ? jeg har prøvet at kigge den igennem, men vil gerne have at der er en der retter den for grammatiske fejl og lignende ,s ?
  • NielsenHTX

    Forumindlæg
    hej hvis du vil, så se vedhæftede.. når jeg kommer hen til tegning af omdrejningslegemet, så går det galt.. kan du evt. se fejlen? Min tegning af omdrejningslegemet er forkert... Facit ER korrekt :)
  • Fedtstoffers polaritet

    Forumindlæg
    Fedtstoffer er upolære, men hvorfor er de upolære? Eller tager jeg fejl? Spørgsmålet lyder: Er fedtstoffer polære eller upolære? Forklar hvorfor. Illustrer evt. med en tegning.
  • Rettelse af Tysk stil

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet et resume af teksen Spuck vor ihr aus og ville gerne en eller flere ville rette den igennem for fejl ? Ville sætte utrolig stor pris på hjælpern! :D
  • Denne sætning

    Forumindlæg
    Dinamarca es una viejo Pais Jeg skal finde fejl. Der skal ejefald og køn. Sætningen skal lyde, Dinamarca es un pais viejo Men er det rigtigt? Mvh Louise
  • Løsning af ligning! er mine udregninger rigtige?

    Forumindlæg
    Hejsa, i vedhæftet fil ligger mine udregninger til løsning er en ligning. Har lavet en fejl ved bare ikke hvor er der nogen her der kan finde den og forklare hvad det er jeg har gjort forkert? På forhånd tak (:
  • rettelse? (stil) - haster ;(

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen der vil rette min lille stil. (gerne med en lille forklaring på fejlene, så jeg lærer noget:) ) Skal snart afleveres, så det haster virkelig meget. 1000 tak på forhånd :)