Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 17541 til 17560 af 113953
-
Logistisk vækst nr 2.
Forumindlægx=0,1,2,3,4,5,6,7 y= 10320000 10457000 11210000 11589000 12652000 12800000 13520000 Der står så redegør for forskellen på eksponentiel og logistisk vækst(kan jeg nogenlunde) Bestem ved hjælp af logistisk regression den logistiske funktion til udviklingen i folketallet.( Får det til 20384470/1+1,0... -
Volumberegning
ForumindlægHej derude Er der nogen af jer, der kender beviset for volumberegning af et omdrejningslegeme omkring x-aksen? Eller evt. nogen hjemmesider, hvor beviset bliver gennemgået? Det ville være en kæmpe hjælp for mig, da jeg skal til eksamen i det d. 13. december :( -
Noter SØges!
ForumindlægHey..Jeg søger følgende noter til mi eksam om 3 dage:- Nightshift - Wild cat fallingJeg tager meget gerne imod alt..! på forhånd tak..NB: Har prøvet at søge selv, men fandt intet -
Matematik hhx maj 2005
ForumindlægHej! Er der nogen der har lavet dette opgavesæt? Jeg vil helst gerne have så mange løsninger som muligt, men især til opgave 2 og 5 og 7b. Her er et linkt til opgaven: http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/mathhxmaj05.pdf -
SU, hf-enkeltfag
ForumindlægEr der nogen, som er erfaring med, under hvilke omstændigheder man kan framelde sig eksamen på hf-enkeltfag uden at miste to måneders SU: ”Der kan i særlige tilfælde være mulighed for at framelde prøve uden tab af ret til SU.” -
500 DKK til Estland EEK? HJÆLP, DET HASTER
ForumindlægHej. Jeg øver mig til færdighedsregning eksamen imorgen og jeg er stødt på denne opgave: Omregn 500 danske kroner til EEK (2. dec). Der står at valutakursen er 47,64 (tænker at det betyder at 100 EEK er 47,64kr). Hvordan gør man? -
AKUT HJÆLP
ForumindlægAKUT!!!! skal op på torsdag og er ikke færdig jeg har trukket tove ditlevsen i dansk mundtlig eksamen og har så valgt hendes novelle "nattens dronning" jeg er nu nået til at skulle indsætte novellen i berettermodellen nogle der kan hjælpe med det? -
4.Eksamensforsøg
ForumindlægDa jeg har været syg måtte jeg udeblive fra eksamen og har brugt mit 3.eksamensforsg Derfor har jeg søgt om disp. til 4 eksamensforsøg. Jeg har dog afleveret en lægeerklæring. Hvor sikkert er det at jeg opnår disp. til 4. forsg? -
har du brug for hjælp til bioeksamen?
Forumindlægskal du op til en 24 timers eksamen eller har du bare nogle ting du gerne vil have forklaret igen? Hvis du føler du kunne ha' brug for lidt ekstra hjælp så skriv en mail til mig. Jeg er bio studerende på uni og har stor erfaring indenfor undervisning. mvh signe -
Økosystemer
ForumindlægHej. Har lige trukket Arktiske havøkosystemer til min eksamen i 3.g biologi a niveau. Er der nogen der Der ved noget om de dynamiske forhold, biologiske produktion og energistørmme i forhold til den grundlæggende opbygning af økosystemet.?? -
Terminsprøver på skolen
ForumindlægHej vi skal snart op i terminsprøver på skolen (ikke eksamen), bliver der udsendt nye terminsprøver eller vil man typisk lave de gamle? Ville gerne øve mig lidt i engelsk skriftlig på nogle af de gamle prøver, men er bange for hvis jeg laver en af dem, og det ender med at være den vi skal have ti... -
reducering
ForumindlægReducering har jeg aldrig rigtig fanget, så hvis der er nogen der gider kigge på den her meget simple opgave, ville det være dejligt. (a-b)(a+b)+b(a+b)-a^2 b(a+b)-a^2 ba + b^2 - a^2 (eller skal der stå minus imellem, når man ophæver parentesen?) -
kvadratsætning ligning udregn 1g
Forumindlæghej jeg er lidt lost i denne ligning, som man skal udregne:(a-b)*(a^2+2ab+b^2)hvordan udregner man den? siger man så:(a-b)*(a+b)^2 = (a-b)(a+b)(a+b) = a^2-b^2 (a+b) = ?er det noget i den stil eller jeg er jeg helt forkert på den? -
Reducering
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med at reducerer denne? (a-b) ( a+b) + b(a+b)-a^2 -
Opgavesæt for hf. Hjælp haster. Jeg kan ikke downloade opgaven...
ForumindlægHej Jeg skal aflevere et eksamenssæt fra matematik B skriftlig eksamen fra HF, men jeg kan ikke downloade nedenstående fil fra undervisningsministeriets hjemmeside. Er der ikke nogen, der kan hjælpe mig? vh Sigurd -
Link til facit i eksamenssæt
ForumindlægHey. Er det et sted på nettet, hvor man kan se tidligere års skriftlige eksamens opgaver MED FACIT for B-niveau i matematik? Kan I evt. stikke mig et link? -
Emne til "The world around us"
ForumindlægHej.. Jeg mangler noget inspiration til "The world around us" som er vores overemne til en eksamen synopsis .. Men det er jo så bredt .. Ville høre om der er nogle der har nogle geniale forslag ? :b -
Radioastronomi
ForumindlægJeg skal regne opgave 4 i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-7-4.pdf og har problemer med spørgsmål b) og c) Kan du/I hjælpe? -
Økonomi og velfærd
ForumindlægHej. Jeg har lige været oppe og trække en 24-timers eksamen i samfundsfag b. Mit emen er økonomi og velfærd. Jeg er virkelig blank på en problemformulering. Nogen ideer? -
Gode tips til skriftelig matematik prøve
ForumindlægHey...Jeg ville lige hører om der har nogle gode råd til hvad man kan gører for at få styr på de væsenligste ting til skrifte matematik eksamen på B-niveau...På forhånd tak
