Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17541 til 17560 af 36205
-
Afgangsprøve
ForumindlægHej!Jeg skal snart op til afgangsprøve (9.klasse) i fysik, og vi er allerede begyndt at forberede os, ved at repetere forsøg!Nogle af emnerne som vi skal kunne:MagnetismeElektromagnetismeInduktion+VekselstrømSyre/BaserSalteKernefysik/RadioaktivitetMit spørgsmål er, om nogen kunne komme med et for... -
1g dansk opg?
Forumindlæger der ikke nogen der måske har skrevet om vandrehistorier, og som har et forslag til en problemformulering, eller bare et eksempel som man kan se? -
hjælp tysk
Forumindlæger der nogen der har abhauen war mein hilferuf? -
Dele sabbatår op i universitets sommerferier?
ForumindlægHej, jeg vil gerne holde et sabbatår, men her for nylig blev jeg bange for om et år nu ikke også var rimelig meget tid at bruge på det? Så går der jo et år mere til når jeg er færdig og parat til arbejdsmarket. Jeg snakkede lidt med nogle forskellige folk om det og en af dem sagde til mig at jeg... -
EKSAMENSSPØRGSMÅL HJÆLP !!!!!!!
ForumindlægHej derude ! Kan i hjælpe mig med disse spørgsmål ? Jeg kan ikke selv finde svaret på dem :/ Hvad sker der med effektiv rente hvis stiftelsesomkostningerne på lånet stiger? Hvad sker der med den effektive rente hvis terminerne ændres fra at være årlige til at være ½ årlige? ... -
Ang. den mundtlige franskeksamen.
ForumindlægJeg er en af de "heldige", der skal op i fransk til studentereksamen.Jeg vil bare høre, om der er nogen der har prøvet det, og om det er så slemt som jeg gør det til.Jeg kan slet ikke se at der er nok til i forberedelsen til at kunne nå det man skal!Og hvor lang tid skal man egentlig re... -
Studiestartsprøve - Diplomingeniør i bygningsteknik
ForumindlægHej Jeg er optaget på diplomingeniør i bygningsteknik. Det er sådan at man skal gennem en studiestartsprøve. Er der nogle, der kan uddybe og forklar mig, hvad denne prøve helt præcis indebærer? På forhånd tak! -
ANGST!
Forumindlæghej folkens.. jeg skal op i mundtlig engelsk her på fredag.. Det er kun en årsprøve.. Jeg ahder engelsk og kan slet ikk finde ud af det! betyder det meget hvisj eg ikke dukker op? for en fra min klasse han er helelr ikk dukket op til to årsprøver indtil videre.. betyder det meget årsprøve? seriøs... -
Ligning
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at løse følgende trigiometriske ligning:-cos(x)+1,5=0,3x^2-0,5med hensyn til x... -
rette kemi opg.
ForumindlægSkal aflevere større kemi opg. i morgen. er der evt. nogen som vil rette den igennem? Det er på folkeskole niveau så sværhedsgraden er ikke speciel høj :) Der må gerne rettes og evt. tilføjes. det ville være til STOR hjælp for mig hvis i kloge hoveder ville tage et kig på den :) ved godt opga... -
Grundskema på uni?
ForumindlægViser grundskemaet hvilke dage man generelt har mødepligt på skolen, eller hvordan? Det eneste der står på skemaet er lokalenumre, men det er slet ikke detaljeret? Synes det er mærkeligt og fatter det ikke. Der kommer vel et andet skema som er mere tydeligt med tiden? -
Store problemer - Oldtidskundskab
ForumindlægKrise situation - min pc er brudt sammen dagen før eksamen.Sidder i et andet hus, foran en anden pc og skal læse oldtidskundskab, hvilket jeg ikke har fået gjort denne dag.Jeg har ikke tilgang til egne notater, som jeg spenderede gårdsdagen på. 3 års arbejde er væk...Har yderst få notater liggend... -
Det virker ligetil?
ForumindlægNu har jeg læst at næsten alle her har fået 10 i old! er det virkelig så nemt at gå til old? Jeg ligger selv på omkring 9 (det er hvad jeg harr fået i standpunkt og årskarakter + 2 ud af 3 prøver. I den 3 prøve fik jeg 10) -
RUmkapløbet historie/idræt
ForumindlægHeej.. Jeg har valgt at skrive i historie og idræt til mit AT projekt der omhandler "Rumkapløbet". Jeg vil høre om der var nogen der har nogen gode ideer. MIne problemstillinger indtil videre er: Kampen om at nå først til månen (rumkapløbet)? Hvordan trænede USA og USSR deres Astronaute... -
hjælp til let matematik
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der lige hurtig kan fortælle mig hvad henholdsvis, andengradsleddet, førstegadsleddet og konstantleddet i en andengradsligning siger noget om.På forhånd tak. -
regnemaskine på HF B-niveau
Forumindlæghvilken model er bedst at købe?texas TI-84 plus, har jeg kigget på men jeg er i tvivl.håber der er nogle der kan hjælpehilsen Susanne -
Gode links (old)
ForumindlægHej, som profilen hentyder...Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget oldtidskundskab?Niveauet bør som minimum være equal gymnasieniveau. -
3,9 i snit
ForumindlægHvis nu man har 3,9 i snit indtil videre på sit eksamensbevis, og man skal op til sommer. Hvor mange 02 eller 00 skal der til for at komme under 2,0 i snit? -
Folk på videregående udd.!
ForumindlægDette er mest et spørgsmål til folk, der har en videregående uddannelse.Hvis vi nu siger, at sværhedsgraden stiger med fx 15% fra folkeskole til gymnasium (fastsæt selv den procentandel, du mener passer), hvor meget stiger sværhedsgraden så med på en videregående uddannelse? Skriv lige hvilket ud... -
In the National Gallery – Doris Lessing
ForumindlægHej. Jeg sidder og kæmper med denne stil. Jeg vil gerne høre om der er en der vil sende deres, så jeg kan få lidt inspiration! Hilsen Kasper. Min mail er [email protected]
