Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17561 til 17580 af 35989
-
Forskel på kronik og essay
ForumindlægHej Derude! :D Jeg har fået den opgave at skrive en kronik. Jeg kan bare ikke umiddelbart se forskellen mellem en kronik og et essay. Hvad er forskellen på en kronik og et essay? -
Lærerfaglig analyse
ForumindlægHej - jeg sidder og er i gang med min dansk opgave, fra lærerseminariet. Jeg skal lave en lærerfaglig analyse af teksten "killinger", men jeg ved ikke helt præcist hvad en LÆRERFAGLIG ANALYSE er! Er der nogle der kan hjælpe mig :-)? -
Gymnasie karakter
ForumindlægHej Hej jeg går på en hhx uden fysik, kemi eller biologi er det så muligt at komme på læge uddanselsen. Hvilke karakter er det der gælder. Er det første år der gælder eller det sidste år karakter? Hvor får jeg mine afluttende karakter gennemsnit fra. Er det alle tre år sammen lagt? Hvad er, ... -
årsprøver
ForumindlægHej everyone :) Jeg går i 1.g og jeg skal op i mundtlig tysk til årsprøve. Er der nogen der ved, hvordan det forgår? Hvor meget forberedelsestid har vi? 24 timer?? Jeg har tysk på B niveau. Mange tak på forhånd :) Held og lykke med eksamnerne -
Forberedelse til 9 klasse - evt. gymnasiet.
ForumindlægHej alle <3 Jeg skal starte i 9. klasse efter sommerferien, og er simpelthen så nervøs! Jeg ved godt, at 9.klasse ingen betydning har senere i studieforløbet, men jeg vil dog alligevel hjertes gerne afslutte 9. med et fremragende snit, så jeg ikke bliver forskrækket i gymansiet, af det høje ... -
religon
ForumindlægNogen der har analysemodel til religon c niveau????????? -
Prøveeksamen Engelsk
ForumindlægHej skal op til prøveeksamen engelsk.Er der nogen der ved hvad det går ud på? Om det er svært? Og om hvad der skal forbedredes? Mvh Sasja J. -
Mundtlig matematik forberedelse?
ForumindlægHejsa, jeg skal op i mundtlig matematik en gang i næste uge. Tænkte på, hvordan kan man forberede mundtlig matematik? :) -
Enzymer og deres struktur
ForumindlægHej Folkens Er er der nogle der kunne forklare mig om enzymers fire strukturer? Der ud over kunne jeg godt tænke mig at få forklaret, hvordan enzymer laves i proteinsyntesen. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe :). -
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater?? -
kronik?
ForumindlægHej alle.. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare hvordan man præcis skriver en kronik? Ja en kort redegørelse og så diskussion. Det kan være tekster osv. - Men jeg har lidt svært ved det alligevel, for man skal jo være neutral og man må ikke komme med sine egne meninger. Dvs man må ikke... -
hvordan får træerne vand op igennem rødderrne?
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvad man kalder den måde træerne optager vand i rødderne? er det aktiv transport, diffusion, osmose hvad hedder det? -
Geografi fsa
ForumindlægHej folkeeens. Jeg står her, og har geografiterminsprøve i morgen. Jeg har bare at klare mig godt til den prøve, da jeg personligt ikk selv synes at jeg har klaret det godt i de andre prøver. Spørgsmålene er nu, hvad skal jeg øvemig på? hvilke emner dukker typisk op i en geografi fsa? og evt ... -
Differentialregning
ForumindlægHvordan løser man ligningen f'(x)=0 og finder monotoniforhold for en parabel? -
For lidt fedt, hvad betyder det for mig?
ForumindlægJeg har lavet en kostanalyse i Biologi, og i min kostanalyse får jeg for lidt fedt, min lærer har så skrevet hvad det kan betyde for mig??? Jeg har prøvet at søge om det på nettet men uden held. Er der nogen der ved svaret så skriv gerne. -
Jødeforfølgelse gennem tiden...
ForumindlægHejsa... I min historiebog står der: "De mange lidelser, der er at finde i jødernes historie, er blevet en del af jødernes selvforståelse, og de har sat dybe spor i jødedommen i dag." Da jeg snart skal op i historie, kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke spor det har sat i jødedommen,... -
Funktionsforskrift - ?!Hjælp!?
ForumindlægHjælp! Jeg står med en aflevering og forstår virkelig ikke hvad en funktionsfoskrif er ... så plis hjælp sådan her ser opgaven ud : opstil en funtionsforskrift, der viser sammenhængen mellem længden af muren og masse af stenfyldet Murens længde i meter 2 4 6 8 ... -
2 fejl i folkeskolens afgangseksamen
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/05/13/162345.htm er det ikke bare sådan, at man kan kreditere ALLE eleverne 2 rigtige, uanset hvad de har svaret?! -
FSA Fysik/Kemi overlevelse
ForumindlægHej. Nu er forberedelserne til fysik/kemi prøven begyndt. Men jeg synes det er virkelig uoverskueligt. Jeg har altid hadet faget og har altid været ret så fortabt i det. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og hvor jeg skal starte. Nogen der har en idé til, hvordan man kan klare sig igennem det? ... -
andre der sidder og kæmper med AT?
Forumindlægandre end mig der skal op i morgen tidlig og sidder og laver det nu?
