Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17561 til 17580 af 170365
-
I 2005 blev der anmeldt 47295 arbejdsulykker. I perioden efter 2005 faldt antallet af anmeldte arbejdsulykker med 1,7% om året. a) Indfør passende variable,...
ForumindlægJeg er gået helt død i det her, nogle råd? -
Opgave 8.51 I firkant ABCD stÅr diagonalen BD vinkelret pÅ bÅde AB og DC . Diagonalen BD har lÄngden 48 , siden AB har lÄngden 36 , og siden BC har lÄngden ...
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med opgave 8.51 -
Betragt funktionen sin(x) og lad P2 være dens Taylor-polynomium af grad 2 udviklet omkring punktet a = 0. Vis at P2(x) = x og at Isin(1/10)-(1/10)I < 1/600
ForumindlægHvordan kommer jeg frem til resultatet P2(x)=0+1*x+(0/2!)*x2, ved brug af denne formel f(x)=f(x0)+f´(x0)/1!*(x-xo)i denne opgave? -
globalisering.
ForumindlægHvad er globalisering? Jeg har prøvet at kigge i min ordbog, men det står der ikke ... -
konkurrenceevne
ForumindlægHej :) jeg skal aflevere her kl 24.00... 3 opgaver og det er 19.13, 19.14 og 19.15. jeg ved ikke hvordan man laver dem er helt lost ! i bliver nød til at hjælpe mig! tak på forhånd! Mike -
Bøger til Markedsførinsøkonomudd. 1 & 2 semester
ForumindlægKomplet set bøger til markedsføringsøkonomudd. Bøgerne er kun brugt få gange og der er ikke skrevet/tegnet i dem.. -
Jura-studiet og senere jobmuligheder
ForumindlægHej jer som studere Jura Jeg kunne godt tænke mig at studere jura endda, og har lige nogle spørgsmål angående det. - Hvordan er et semester bygget op? altså hvordan er undervisningen? Har hørt, at man læser en del, og at det ikke er så tit at man tager over på universitetet? - Jeg har desuden ... -
I et koordinatsystem er der givet et punkt A(5,8) og en linje l med parameterfremstillingen l: (x y) = (1 -5) + t (-4 -2). Med P betegnes et vilkårlig...
ForumindlægEn linje m har ligningen 6x-12y-17=0. Gør rede for, at l er parallel med m, og bestem dist(l,m) Hjææææælp -
SI. enhed
ForumindlægHej allesammen. Hvad vil det sige at I er en SI - enhed for ampere. VIl det sige, at der samme eller hvad. Og hvis nej hvordan omregner man så I til A -
Hæve fysik til B i 3G fra C i 1 G
ForumindlægJeg har af personlige grunde valgt at skifte studieretning fra Mat A, FY/KE B til Sam A/Mat A. Det betyder, at jeg har obligatorisk fysik på C i 1 G, men jeg ønsker fysik på B grundet markant bedre uddannelses valgmuligheder senere. På mit gymnasie ligger fysik B dog i 3.g, hvilket er irriterende... -
dumpet eller ej?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig matematik A niveau og jeg får 00 til skriftlig eksamen? har jeg så dumpet mat A eller ? -
Bevis for pythagoras ?
ForumindlægHej!Er ved at gennemgå et bevis for pythagoras. Det er den hvor man tegner en retvinklet trekant og laver tre kopier så de danner et stort kvadrat med et lille kvadret inden i. For at bevise sætningen skal jeg finde arealet af det store kvadrat på to forskellige måder. Måde 1:A = (a+b)^2 = a^2 + ... -
Fordeling af drenge og piger Århud
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan fordelingen af drenge og piger er på matematik-økonomi og sundhedsteknologi i Århus? :-) -
Hvordan gik det - 2006??
ForumindlægNå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået? -
fransktimer
ForumindlægHej, Jeg er en franskmand på 25 år som til dagligt studerer. Jeg tilbyder fransktimer på alle niveauer: begynder, øvet eller avanceret. Undervisningen kan foregå i dit hjem eller på et offentligt sted. Prisen er 100 DKK i timen. Jeg kan hjælpe dig med at forbedre dit franske både mundtligt og skr... -
T1/2 hjælp
ForumindlægDer er nu i år 2014 387 indbyggere i byen Arkra. Indbyggerantallet falder med 7% om året. Opstil en model for udviklingen af indbyggere i Arkra, hvor x er antal år efter 2014 Hvor mange indbyggere er der i år 2020, hvis udviklingen fortsætter Find T1/2, og forklar betydningen af den når jeg ska... -
Hvad vil I mene min SRP ligger til?
ForumindlægHej Har skrevet i samfundsfag A og historie A, og har fået min karakter i dag. Ville bare lige høre om, hvad I synes min opgave fortjener? Mange tak. -
Dommedags-oversættelse
ForumindlægHej, jeg har en dansk avisartikel, som skal oversættes til engelsk. Jeg ville blive meget glad, hvis i lige ville kigge den igennem...?DEN DANSKE TEKST:Dommedag blev i går aflyst. I hvert fald foreløbig, for asteroideeksperterne kan ikke forudsige præcist, hvornår vi næste gang risikerer at få en... -
opgave b og c
ForumindlægHej alle sammen. Hvordan løser jeg henholdvis opgave b og c i opgaven, der er vedhæftet som billede. Jeg har bestemt a=0,179 og b=62,1, ved at lave en lineær regression i TI-Nspire. Modellen hedder derfor: f(x)=0,179x+62,1 i opgave a. -
Andelsbolig
ForumindlægHej. Jeg har kigget lidt på denne andelsboligforening, men jeg kan ikke rigtig gennemskue om den er god eller ej? Om jeg tør at købe en andelsbolig fra denne forening? langøgade11-13.dk/side.asp?Id=112199 Hvad er jeres mening om denne forening? Jeg har også nogle nøgletal, hvis det hjælper ...
