Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17561 til 17580 af 36205
  • FYSIK HØJT NIVEAU 2008

    Forumindlæg
    Hej Er der nogel der har eksamenssættet maj-juni 2008, med besvarelser ?? Så er jeg meget intresseret i at få det .. Da det ikke er alle sæt vi har lavet i skolen, og jeg gerne vil have alle opgaverne med til skriftligeksemen som hjælpe midler. Ville jeg være meget taknemlig for .
  • NV prøve

    Forumindlæg
    Hej! Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven?
  • Lægeuddannelse

    Forumindlæg
    Hej alleJeg går i 3.g og har en drøm om at læse medicin når jeg er færdig. Mit gennemsnit lige nu er på 9,3 så det bliver en spændende kamp.Så er det mit spørgsmål kommer. Hvis jeg f.eks. lander på 9,4, hvilket næppe er nok har jeg så nogen som helst mulighed for at lave det om???? på en eller an...
  • en god fysikjournal

    Forumindlæg
    hej.hvad skal der indgå i en god fysikjournal?fremgangsmetode, konklusion og hvad ellers?hilsenkaroline
  • normalvektor

    Forumindlæg
    Hey :)Har lige et spørgsmål til en af opgaverne i opgavesættet Maj-Juni 2004 (1-årigt):opg 3Hvordan finder jeg en normalvektor til linien AD? Er det bare en af siderne i kassen? Det synes jeg bare ikke kan passe - for de står da ikke helt vinkelret på...Håber at der er en som har lavet sættet som...
  • Hjælp til opgaveskrivning

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der kan hjælpe med hvordan man griber opgaver an i folkeret og forfatningsret på KU jura 1. år.
  • Cleavage

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig, hvad en cleavage (skillelinje), er i komparativ politik?
  • Højeste og laveste karakter?

    Forumindlæg
    HejHvad er den højest og den laveste karakter, du har fået, og hvor mang egang hver?Mig:11 (ca. 5-7 gange, tror jeg)03 (1 gang, en prøve jeg opgav totalt):)
  • Uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej igen,Er lige stødt på et bette problem:f er løsning til:y'=y+1I punktet P(x0,f(x0)) har grafen for f tangent givet ved:y=3x+5jeg skal bestemme koordinatsættet til P.
  • Mat hjælp søges

    Forumindlæg
    Er der en der har styr på potens udvikling. Ang. Hva de forskellinge tal betyder
  • Afledede funktioner

    Forumindlæg
    I et sætning som;Ved en differentialligning forstås en ligningm hvori en eller flere afledede af en fundtio y=f(x) indgår.Hvad betyder afledede helt præcist i denne sammenhæng??
  • Internet fra?

    Forumindlæg
    HejEr der én der ved hvordan jeg kobles af internet?Jeg har en acer bærbar computer, og skal til prøve i morgen, og må derfor naturligvis ikke bruge internet.Ved overhovedet ikke hvordan jeg gør :)Hilsen mig
  • forberedelse!!!

    Forumindlæg
    hej. jeg ville bare lige høre om hvordan man forbereder sig bedste til sine eksamener...mvh. bys99:-)
  • Determinant på CAS?

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg forsøger at regne en opgave hvor jeg skal finde arealet af en trekant udspændt af to vektorer. Jeg har regnet det i hånden ved hjælp af determinanten - men ville lige tjekke efter på CAS, men den blir ved med at sige "Error: Dimension" når jeg taster det ind - hvorfor gø...
  • Mundtlig Højniveau

    Forumindlæg
    Hej..Jeg skal op til mundtlig tysk, som jeg har på højniveau.Jeg ville høre om I kunne komme med gode råds mht. hvordan man kan starte med det læste tekst, som er opgivet, hvordan man kan forsætte samt hvordan og hvorledes man kan inddrage sine noter. Hvordan man kan gå over til sammenligning/par...
  • Rente Regning! Hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg er så dårlig til det her . Fatter slet ingen ting. Har fået en opgave, hvor vi skal finde den månedlige rente. Lån til 24% P.A Hvordan finder man 12 rod af 1.24? Og den månedlige rente ?
  • HELP I NEED SOMEBODY!!!

    Forumindlæg
    Please hjælp, skal have min årsopgave færdig 2. Juni og mangler "kun" en formel til annuitetslån og dem jeg bliver ved at finde, kan bare ikke passe, nogle der kan hjælpe please??
  • Hvem retter min eksamensopgaver?

    Forumindlæg
    Jeg går på STX, og er ved at blive student. I den anledning er jeg meget interesseret i at vide, hvem der skal rette mine skriftlige eksamensopgaver. Er det en ekstern censor, en ekstern censor og min lærer, eller to eksterne censorer? Tak for hjælpen.
  • MATEMATIK SKRIFTLIG A - POINTS?

    Forumindlæg
    Hej :-) Er der nogen som ved hvor man kan tjekke hvad de forskellige points svarer til i karakter ? (skriftlig mat A 2009)
  • Mundtlig dansk - spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej!Når man skal op i mundtlig dansk skal vi læse 1/2 side højt. Hvad så hvi sman får et digt forholdsvist langt digt? Skal man så kun læse nogle af stoferne eller hele digtet højt??