Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 17621 til 17640 af 72126
  • HJÆLP:::DET HASTER VIRKELIG...HJÆLP!!!!!!

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen, der vil hjælpe mig med kemi rapport? Jeg har vedhæftet filen og markeret de spørgsmål med rødt, som jeg ikke kan finde svar på.
  • kemiske reaktioner i akvarium

    Forumindlæg
    hej, jeg skal fremlægge noget om arkvarium indenfor kemi. ...
  • Oxoniumion

    Forumindlæg
    Stress! Fysik/kemi til i morgen og jeg har ingen anelse om, hvad en oxoniumion er, hvilket stof der gør en syre sur og en base basisk! Hjælp!
  • figur

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har vedhæftet et billede. Håber i kan fortælle mig hvad man ser. Billedet høre under emnet organisk kemi. Så ved ikke, om det evt er en reaktion?
  • Lektiehjælp søges, haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger lektiehjælp til videregående uddannelse, hjælp til matematik og kemi.. DU m gerne skrive til min indbakke, og det haster meget..::S
  • fortynding af kobber

    Forumindlæg
    hej er der en sød sjæl der vil hjælpe mig med at beregne koncentrationen i de 9 fortyndede glas? jeg er ikke så god til kemi, så en smule hjælp, ville gøre mig lykkelig:)
  • SRP

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE.... hej, jeg skal skrive SRP opgave. Hvad kan man skrive om i Kemi og Dansk?
  • SRP emner - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle.. Så er det snart SRP tid, og jeg har brug for inspration til SRP-emer inde for Kemi A og Mat A.. HJÆLP.
  • haster rimlig meget

    Forumindlæg
    hjælp til den her opgave. død træt efter en lang kemi aflevering.. http://peecee.dk/upload/view/277944
  • Termins

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd
  • redoxreaktion

    Forumindlæg
    Hej kemi-genier :). Jeg har brug for hjælp til opskrivning af et reaktionsskema for redoxreaktionen, når ascorbinsyre reducerer jern(III)ioner til jern(II)ioner.
  • Afstemning med oxidationstal

    Forumindlæg
    Normal har jeg ingen problemer med kemi, men er faktisk blevet lidt usikker på om det er korrekt afstemt. På forhånd mange gange tak for jeres svar :)
  • Opløøselighedsprodukt >< ionprodukt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg har om opløselighedsprodukter i kemi. Jeg forstår dog ikke helt, hvad forskellen er på ionproduktet og opløselighedsproduktet? Håber I vil hjælpe // Dorthe
  • Hjæælp ;) Til bøger

    Forumindlæg
    Hej Sp. Den dag jeg op i fysik/kemi, har jeg lidt læseferie før jeg går op til eksamen, men jeg vil derfor godt læse nogle bøger om de forskellige emner, så jeg måske kan få bedre karakterer! :) Så hvilke bøger vil i anbefale, ud fra disse emner:Kemi:Alkoholsyre og baser samt salteAtom kemimadens...
  • Kemirapport - hurtig hjælp!!

    Forumindlæg
    Hey guys, i min kemi rapport, som jeg laver nu, har jeg et afsnit med behandling af resultater, kunne i hjælpe med hvad der normalt står i den?
  • forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger????!

    Forumindlæg
    hej ^-^ sidder med en fysik kemi rapport der skal afleveres torsdag og kan ikke forstå hvad forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger. håber i kan hjælpe
  • Opløseligheden!

    Forumindlæg
    Hey har vedhæftet et billede af en opgave i kemi! jeg er helt blank på hvordan jeg skal lave den? Nogle der har et bud eller 2?
  • Syre-base reaktioner

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder fast på den vedhæftede opgave i syre-base kemi. Nogen der ved hvordan man gør? Mange tak for hjælpen :)
  • kogepunkter og smeltepunkter???(Hjælp)

    Forumindlæg
    kun to spørgsmål til en kemi opg. saltvands kogepunkter?? saltvand smeltepunkter?? er super taknemlig hvis nogle gider at hjælpe :)
  • Transformer

    Forumindlæg
    Hjæp! Jeg er i gang med en fysik/kemi rapport om transformer, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i teori, Kan i hjælpe?