Søgning på: matematik fp9 december 2024. Resultater: 17621 til 17640 af 32900
-
Gennemsnitsfart
ForumindlægHej Jeg sidder og laver en matematik aflevering og kan ikke helt huske hvordan man regner gennemsnitfart ud. eksempel: En bil kører 52m på 24 sekunder. Hvad er gennemsnitsfarten? gerne med udregning. Tak på forhånd :) -
beregning af tempeaturer
ForumindlægJeg har store prøver med en matematik opgave, angående beregner om Fahrenheit og Celsius. Jeg har vedlagt en fil med opgave Håber der er nogle der kan hjælpe! -
TI-89 søges! Hurtigt!
ForumindlægHej, Jeg søger en TI-89 / TI-89 Titanium til matematik på A. Er villig til at give 800-900 kr. Helst med alt tilbehør. Min mail: [email protected] -
MUNDTLIG OPTAGELSESPRØVE HJÆÆÆÆP
Forumindlægjeg skal op i mundtlig optagelsesprøve i matematik jeg er virkelig meget nervøs:( NOGEN DER VED HVAD DE SPØRGER OM? mundlig er det færdighed man fortæller seriøst et eller andet hjææælp:'( -
Foretag en følsomhedsanalyse
ForumindlægHej Jeg er gået død i en følsomhedsanalyse jeg skal lave i matematik :( Jeg har muligvis udregnet niveaulinjerne som skærer i det punkt der danner optimum. Nogle som kan hjælpe mig herfra? Peter -
FYSIK
ForumindlægDet er egentlig meget let at skulle forberede sig til en matematik-prøve. Her skal man bare terpe de forskellige emner i gennem. Men hvaså med en fysikprøve? Prøven er trods alt med hjælpemidler? -
OPTAGELSESPRØVE
Forumindlægjeg skal op i mundtlig optagelsesprøve i matematik jeg er virkelig meget nervøs:( NOGEN DER VED HVAD DE SPØRGER OM? mundlig er det færdighed man fortæller seriøst et eller andet hjææælp:'( -
Fysik/ mat eller his
ForumindlægHej........... Emnet til srp skal vælges til okt. jeg har matematik, fysik og historie på A-niveau. hvad synes i om emnet atombomben i fysik og historie og havd med jeres ide til emner......... -
Hjælp til begreber om klassisk geometri
ForumindlægHej har denne opgave hvis nogen kan hjælpe mig med nogen svar, ville jeg sætte en stor pris på! :) Det er matematik på B - Nævn nogle begreber fra den klassiske geometri, som er anvendelige i trekantsbetragtninger. -
Alexanders mørke bånd
ForumindlægEr der nogle som har skrevet teori om Alexanders mørke bånd? Som er området mellem den primære regnbue og den sekundære regnbue. Kan man koble noget matematik til teorien? -
Trigonometri
ForumindlægHej. Jeg har en opgve i matematik som jeg har løst, men svaret giver ikke mening. Jeg synes det er urealistist at siden CE er så stor. Hvad har jeg gjørt forkert? Mange tak på forhånd! -
Hjælp til polynomier
ForumindlægHej folkens Jeg kæmper en smule med min matematik opgave, og er i tvivl om hvordan jeg skal lave den. Ligningen ser således ud: 3x2-2x-12= x-6 Hvordan løser jeg den? -
Hjææææælp haster!!
ForumindlægHej :) er det nogen her inde, der har lavet (matematik) eksamensopgaverne 2002, 14. maj, 2002-8-1 ??? :D opgave: 1-c,e 3 5 6 7a -
Vektorregning + omskrivning til cirkels ligning
ForumindlægHej. Jeg har problemer med opgaver i min matematik-aflevering, og vil være glad, hvis nogen kunne hjælpe. Det drejer sig om opgaverne 2 og 4, på nedenstående link: http://peecee.dk/upload/view/134282 På forhånd tak :) -
gartneri
Forumindlæghej jeg har lige nogen spørgsmål jeg er lidt dårlige til matematik så jeg kommer helle tid til bruge hjælp jeg har nogen spørgsmå jeg ikke forsår hvad man skal jeg håber i kan hjælpe -
Reducer
ForumindlægHej(; jeg skal til terminsprøve i morgen og er igang med at repeterer en masse matematik. Men er gået i stå ved reducer, hvis et stykke lyder 9a-(12+6a)+3 hvad gør man? tak på forhånd(; -
lektiehjælp.
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2G på STX og har matematik som A-fag. jeg kunne godt tænke mig en hjælpelærer, da det ikke er min stærkeste side. Jeg bor i Viby og er selv snart 18. -
Emneopgave
Forumindlæghej :) Jeg har emneopgave i matematik, det er en finansstil. Mit spørgsmål er: Hvordan beskriver man hvordan & hvorfor man benytter amorisationstabellen :D? Håber der er nogen der kan hjælpe :) mvh -
HJÆLP
Forumindlæghjælp med dette opgave , vil gerne se regne stykket så jeg kan se hvordan jeg gør . Er ik særlig god til matematik og især ik ligninger.. x opløftet 2 - 6x = 0 ? HJÆLP -
synopsis
Forumindlægjeg skal lave en synopsis til matematik til den mundtlige prøve. jeg vil en kigger på min synops og side , om min lærer vil godkendt det. jeg sender min synopsis
