Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17641 til 17660 af 26355
  • Optagelsesprøve STX

    Forumindlæg
    Kan i hjælpe mig, med at fortælle mig hvordan, en optagelsesprøve foregår. Jeg har selv valgt at tage en fordi, jeg ikke er uddannelsesparat. Har hørt at det var Matematik,engelsk,dansk,fysik-kemi man skulle op i. Er den svær????? Tak på forhånd ??
  • Minimalisme og samtid

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en engelsk aflevering og skal i den forbindelse give en definition på minimalisme og drage paraleller til den amerikanske samtid, synes ikke jeg kan finde noget på nettet, med mindre det er noget med kunst eller musik, og dette skal være relevant til litteratur, nogen hjælp?
  • Historie metode

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i AT i morgen. jeg har valgt fagene historie og engelsk. I historie skal jeg lave kildekritik over de tekster jeg bruger. men kan man godt sige at i faget historie arbejder man med samfundsvidenskabelige metoder? eller er faget et kat. for sig selv ? på forhånd tak..
  • Manglende kursus

    Forumindlæg
    Hej med jer derude!!Det er sådan at jeg har valgt at tage noget sommerkursus på højniveau i mat og fysik... Ved i hvor det er muligt også at tage engelsk og evt bio på B og A niveau??- Sam
  • temaer -- Dead as They Come

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal til årsprøve i mundtlig engelsk i morgen.. har nogenlunde styr på teksterne, men der er lige en enkelt jeg ikke rigtig kan gennemskue..Er er en som har læst teksten Dead as They Come, og som kan hjælpe mig med hvad temaerne egentlig er?!? jeg er helt væk! :/ please help!
  • Metode

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i AT i morgen, men er rigtig meget i tvivl om hvilke metoder jeg bruger. Jeg skriver i Engelsk og Historie. Derfor skal en af fagene blive til samfundsfagsmetoder, Det har jeg valgt at historie skal være. Men hvilke metoder bruger jeg så? Håber i kan hjælpe :)
  • Tristan and Isolde

    Forumindlæg
    Hej! Vi er i gang med at læse historien "Tristan and Isolde" i engelsk, og vi skal skrive en alternativ slutning på historein. Jeg har rigtig svært med denne opgave, så ville spørge om der er nogen som også har lavet denne opgave? eller bare en som kan hjælpe mig :)
  • engelskfaglige metoder

    Forumindlæg
    Hvilke metoder er der i engelsk? Jeg har brugt retorik/argumentations analyse og det er sådan set det. Jeg skal undersøge Obamas brug af medier og mediernes reaktion på ham - hvilke engelskfaglige metoder kan bruges i den sammenhæng?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hvordan siger man "Jeg har trukket en tekst der hedder..." på engelsk, hvis det ikke skal hedde "I've got a text called..."? Synes også "I've pulled a text called..." lyder forkert.
  • Youth Problems in the UK - mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har trukket Youth Problems in the UK i engelsk mundtlig og har lidt svært ved at finde et underemne, som jeg skal gå i dybden med.. Har tænkt lidt på Youth unemployment in the UK, men hvis i har andre forslag er de meget velkommen. På forhånd tak..
  • Metode når man studere kort

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i AT på Fredag, jeg har skrevet synopsis om James Cook og så ville jeg høre hvilken metode jeg bruger når jeg studere et kort, mine fag er Historie og Engelsk
  • YER ?

    Forumindlæg
    HEj alle..Jeg sidder og skal oversætte en engelsk tekst til dansk.."YER actual British working class is shringking fast"..Hva' i al verden betyder YER? (det står med store bogstaver i teksten)Mvh.
  • Søger hjælpelærer.

    Forumindlæg
    Hej, jeg er en 16 årig pige, går i 10.klasse. Søger hjælpelærer til min dansk & engelsk mundtlig eksamen. Der er løn med i det, og vi kan snakke nærmere hvis det er lige noget for dig. Det skal helst være nogle der bor i tæt på Hinnerup:-) Også hvis det er i aarhus.
  • Oversættelse.

    Forumindlæg
    Det er vigtigt, at have forældrenes støtte, ellers vil børnene helt klart miste deres selvtillid, og det bliver svært at få den styrket igen.Kan nogle af jer, oversætte det til engelsk, jeg vil helt klart værdsætte det;-)på forhånd tak allerede.
  • Hvor meget?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til engelsk eksamen ( 9. kl.) Vi skal jo lave et oplæg på 5 min. men skulle lige spørger om noget. Skulle den PRÆCIS vare 5 min. eller måtte den godt vare imellem 4 - 6 min.?
  • Rette eng

    Forumindlæg
    Hej. Er der en venlig sjæl derude der gider læse en engelsk stil igennem på lidt over en side. Jeg vil sende det i aften, og det vil være perfekt at få noget feedback i løbet af i morgen. Ville være en KÆMPE hjælp. Tak på forhånd! :)
  • English Values.

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en stil om engelske værdier - hvad der er typisk for englænderne at gøre .Kan kun finde på: De drikker te.Er sofistikerede.Snakker om vejret.Snakker formelt.Læser avis.Er der nogle vigtige jeg har overset evt.?
  • Rettelse af memo-report

    Forumindlæg
    Er der nogen jeg kan få til at læse min memo-report igennem for grammatik og andre fejl?Der skal helst kigges på den senere i dag, er færdig ved 5 tiden.Niveau: Engelsk A
  • denmark and the danish peopel

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der gider rette en ultrakort fortælling på engelsk ca. 400 ord..Da det er en fælles emne jeg skal skrive om, vil jeg helst ikke offentliggøre den. Jeg kan sende den til din mail, også kan du sende den tilbage på min. JEG TAKKER…
  • SSO-opgave!!!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til at skrive SSO-opgave, og jeg har tænkt mig at skrive i faget engelsk. Er der ikk nogle der har et rigtigt godt forslag til en bog jeg kunne skrive om? Jeg er virkelig meget i tvivl. På forhånd mange tak :) Mvh. Kristina