Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 17661 til 17680 af 187712
-
Betydning af ét ord!
ForumindlægKan simpelthen ikke huske hvad ordet "Rechenschaft" betyder og når jeg slår det op i ordbogen, står der "at stille til regenskab" eller sådan noget.. Men er sikker på at ordet af en anden betydning også, fx i følgende sammenhæng: Gabriele Eckart legt eine sehr Dilemma gepr... -
HJÆÆLP!! HURTIGT OG VIGTIGT SPØRGSMÅL!!!!!
ForumindlægHej.. Jeg håber virkelig, der nogen som kan besvarer mit nedenstående spørgsmål. DET ER VIRKELIG VIGTIGT Hvilke indflydelse havde modstandsbevægelsen haft på Danmarks befrielse d.9 april?? -
Oversættelse
ForumindlægSkal have hjælp til at oversætte de her sætninger: Jeg har kun været i Berlin én ganng Hvor har du været? Jeg har været hjemme. Havde de været ved stranden ? De var alle glade. Tidligere (früher) havde huset været rødt. = Früher war das Haus rot gewesen. Ved ikke om det er rigtigt? -
Jungvolk
ForumindlægHvad gjorde man med drengene i lige præcis Jungvolk (10-14 år) ? -
præpositioner
ForumindlægHej :) I en opremsning, hvor der står en præposition foran, styrer denne så alle de efterfølgende bestemte/ubestemte kendeord? På forhånd tak :) -
kigge min oversættelse igennem?
ForumindlægI filmens scene 43 udspiller der sig en afgrundsdyb forskel mellem Sophie Scholl og forhørslederen, hr, Mohr. Mohr optræder som en repræsentant for den nazistiske ideologi, og hvor man ser hans holdninger til mennesker, der er og tænker anderledes. Den frie, almindelige menneskerettigheder som t... -
MathCad
ForumindlægHej :) Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan jeg får MathCad-programmet til at løse 4 ligninger med 4 ubekendte? Jeg har bare skrevet de 4 ligninger under hinanden efterfølgende. På forhånd tak.. -
Hvornår skal verber stå sidst i en sætning?
ForumindlægHvilken af disse sætninger er rigtige i forhold til verbummet "variieren", og hvornår ved jeg om verbet skal stå sidst i en sætning, hvis der kun er et verbum? Das Gedicht ist mit unregelmäßigen Strophen komponiert, weil die Strophen variieren von 3 bis 8 Strophen Das Gedicht ist mit ... -
kanoturen
ForumindlægMunkeåens kanoudlejning: en kano i 1-6 timer: 55 kr pr time over 6 timer: 45 kr pr time Basses bådudlejning: En 3-pers kano i 4 timer: 190 kr Derefter 55 kr per ekstra time .... Da Lea og Patrick fremlægger prisforslagene for klassen, foreslår Stine, at de rigner igen for at høre om de k... -
Granhuse flygtningelejr
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive en opgave om bogen "Med ilden i ryggen". I bogen bliver familien flyttet til en flygtningelejr i Danmark. Man får at vide at den hedder Granhuse ligesom en by. Jeg har prøvet at slå lejren op, men kan ikke finde den. Jeg er kommet i tvivl om lejren overhovede... -
Ledighed i Danmark
ForumindlægHey there. Jeg har fået en samf. opgave som jeg har ret svært ved. Håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej med følgende spørgsmål: - Er arb. løsheden et stort problem for den enkelte, samfundet, velfærdsstaten? - Hvad er din holdning til det danske flexicurity system? - Hvordan skal politikerne ... -
karakter
Forumindlæghey tror i det her er nok til et 10-tal i 9. klasse: Engel und Joe Der Film „Engel und Joe“ Handelt von einem Mädchen das Johanna heisst, aber sie wird nur Joe gerufen. Joe wohnt in eine Wohnung zusammen mit ihrer Mutter und der Freund der Mutter der Mike heisst. Einen Tag streitet J... -
hjælp mig
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I nogle ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak -
Hvad er forskellen på ..
ForumindlægHej .. Har et projekt i skolen og jeg "tror" ikke jeg kan blive færdig hvis jeg ikke får svaret på det her spørsmål som er: Hvad er forskellen på modstandsbevægelse og terror? Giv eksempler. Jeg prøver at finde et svar, men hvis i kender ét ville jeg blive meget taknemmelige hvis I skre... -
FSA Skriftlig fremstilling - Noter??
ForumindlægMå man gerne medbringe sine noter med til 20 min. samtale ?? -
amish please hjælp
Forumindlæghvilke fag har de i skolen. undervisiningen-- -
Oversættelse - Adjektiv bestemt form
ForumindlægHejsa. Jeg sider med denne sætning De fleste er krøllede og falmede. Jeg har oversat det med: Die meisten sind knittrig und verblichen. Men her har jeg jo ikke bøjet adjektiverne. Jeg har bare lært, at når adjektiver står i omsagnsled til grundled (subjektsprædikat), så skal det ikke bøjes. ... -
Historie eksamen STX - Hurtigt spørgsmål!
ForumindlægSkal man inddrage ALLE de opgivne tekster og billeder? Det er der nogen, der siger, og jeg synes, det virker som meget at skulle nå på 10 minutter! :s -
bøje "fordern"
ForumindlægHvordan bøjer jeg fordern? Jeg skal bruge det i datid (3. person), og selvom det er et svagt verbum er jeg ikke helt sikker på endelsen. Vil meget gerne have hurtig hjælp :-) -
"Kan det passe, at det er" eller "Kan det passe, det er"
ForumindlægSom overskriften antyder, så ønsker jeg at finde svar på, hvorvidt der er regler for, om man kan sige: "Kan det passe, at det er ..." eller "Kan det passe, det er ..." Tænker på ordet 'at', om hvorvidt der er regler for netop brugen af dette ord.
