Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17681 til 17700 af 170164
-
FNs betingelser
ForumindlægHej:) Er der nogen der ved hvilke betingelser FN har, før de griber ind med våbenmagt? Og evt. hvor man kan finde noget om det. På forhånd tak -
Social rådgiver
ForumindlægHej jeg har tænkte mig at starte på social rådgiver uddannelse. Jeg vil høre at hvor kan man, i andre lande, bruge denne uddannelse? -
Matematik på computeren?
Forumindlæghi..Jeg har matematik på A niveau, og vi har fået tilbudt matematik på computeren, og også selve eksamen bliver på pcen. Vil gerne Høre om i har erfaringer med det? evt. Ulemper? fordele? -
opgavee hjælp
ForumindlægHej ville høre om nogen af jer har lavet en opgave om charletti A/S i virksomheds økonomi , håber i kan hjælpeee:) -
Den afledede funktion f’(x) er lig x^3 + x^2 - 4x - 4 f’(x) kan derfor skrives som (𝑥 + 1) ∙ (𝑎 + 𝑏) Bestem hvad der skal stå på a og b’s plads og prøv ...
ForumindlægHej allesammen, har sat med den her i cirka en time og kan virkelig ikke komme frem til noget.... hjælp vil blive modtaget med åbne hænder :) -
En tanke.
ForumindlægI 2.g vil jeg kun få 2 eksamener, fordi jeg vælger 5 højniveausfag. Jeg har tænkt mig at afslutte tysk på b-niveau. Ville jeg på nogen måde kunne få lov til at få en ekstra eksamen? Her tænker jeg på at skrive skriftlig tysk med tredje g'erne. Jeg vil stadig blot afslutte tysk mundtlig på b-n... -
Lineær funktion
ForumindlægHej en der hjælpe mig med opgave b i den vedhæftede opgave? Den måde jeg vil løse den på er det samme som af, ved enten at sætte 10 eller 21 ind på x's plads. -
Inflations bekæmpelse
ForumindlægHalløjsa Jeg er nu gået i gang med min SSO omkring inflations bekæmpelse, jeg har bare et problem. Selve bekæmpelsen af det, har skrevet det jeg kunne presse ud af min bøger, men mangler måske lidt. Jeg skulle også have noget med omkring hvilke måder man IKKE kan bekæmpe inflation på grundet EU,... -
OECD
Forumindlæghej er der nogen der ved noget om OECD vil i så ikke bare skrive alle de informationer i har? :D på forhånd tak -
Årsprøve i matematik, hvordan fungerer det?
ForumindlægHej :) Er der nogle, der ved, hvordan årsprøven i matematik på A-niveau foregår? -
nogen der vil rette?:)
ForumindlægPlanter og fosfor her er opgaveformuleringen:) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-6-1.pdf Aa. Grundstoffet fosfor er nødvendigt for alle levende organismer. Og et vigtig næringsstof for planter. Planter optager meget fosfor i form af uorganisk fosfat via. rødderne. Fos... -
karakter
Forumindlæghvis et uddannelses sted kræver matB på mindst 8 i gennemsnit, og man selv har mat A, hvor meget skal man så have i gennemsnit, før kravet bliver opfyldt? -
Referencer
ForumindlægHvordan citere jeg i APA til "Transparency Internationa's" BPI Index 2008? http://www.transparency.org/bpi2011 Skriver jeg (Transparency Internation, 2008) eller (Transparency International, BPI, 2008)? -
Hvem ellers?
Forumindlægend mig skal op i skriftlig matematik A-niveau den 2. juni?Jeg har gået til mat-A på halvårs-kursus og skal op i skriftlig den 2. juni. Desværre har jeg forlagt min skriftlige pensumsopgivelse, men er der nogen der ved hvilke emner som bliver opgivet?Eller nogen der blot ved hvilke emner der opgi... -
SSO: Ensretningen under Hitler - hjælp...
ForumindlægHejI min SSO skal jeg overveje, hvorfor den tyske befolkning accepterede ensretningen.Men det skal helst fylde et par sider, men synes ikke rigtig jeg kan komme på så mange forslag.Kan I hjælpe mig med det? -
var Vietnamkrigen meningsløs
Forumindlæghvar vietnamkrigen meningsløs? og hvorfor? -
Hurtigt spørgsmål om offentligt underskud! HASTER
ForumindlægHej alle. Jeg har et spørgsmål der lyder: Vurder virkningen pa° Danmarks økonomi af et øget offentligt underskud Sådan som jeg tænker påvirker det betalingsbalancen negativt. Er jeg på rette spor? Nogle der eventuelt kan hjælpe mig på vej -
Spørgsmål til egenkapitalens størrelse
ForumindlægHejsa. Jeg skal beregne egenkapitalen i en virksomhed. Det må være aktiekapital+Reserver+årets resultat? I reserverne er der både vedtægtsmæssige og andre reserver skal de så ligges sammen? og derefter indgå det ovenstående som samlede reserver? Mvh Øregård girl -
studieretning
ForumindlægHvilken retning skal man tage hvis man godt kunne tænke sig at blive en læge. Studieretning: biokemi eller science.?? håber at nogle kan hjælpe mig ;) -
Tage resten af 2. og 3.g i udlandet?
ForumindlægHej, Er det på nogen måde muligt at tage resten af 2.g og så derefter 3.g i udlandet? Lige nu går jeg på gymnasiet, men grundet private omstændigheder er jeg nødt til at flytte. Har overvejet på noget kostgymnasie men i forhold til priserne på det, ville jeg gerne undersøge med, om det egentlig ...
