Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 17721 til 17740 af 35145
-
AT årsprøve
ForumindlægHej Jeg skal op i en AT - årsprøve snart og går i 2.g. Årskarakterer er vigtigte, men den rigtige eksamen er jo næste år... er årskarakterene vigtige i dette sammenhæng? Tak på forhånd -
bestem integralen
Forumindlæghej hvordan bestemmer man integralen i 2'eren i opgave 5 i denne her opgave?? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-5M.pdf -
Differentialregning
ForumindlægHej nogen som kan hjælpe mig med at differentiere denne funktion? Jeg skal bruge den til min AT eksamen i matematik og fysik. Mvh. Emil -
Dispositioner
ForumindlægHej alle (: Jeg skal til matematik - eksamen om ikke så længe, så ville hører om der var nogen der lagde inde med nogle dispositioner til matematik B? Håber i vil hjælpe. -
FSA - Engelsk Skriftlig 2012
ForumindlægHej allesammen! Hvordan gik jeres eksamen i dag? Og hvad gik sidste del af opgaven ud på? (skriftig opgave) -
Fransk eksamenssæt
ForumindlægNogle der har været op i Fransk fortsætter A Eksamen 2015 og har sættet, eller ved hvor jeg kan finde det :-)? -
HURTIG HJÆLP !
ForumindlægHvis nu i tænker på Mick Øgendahl hvad tænker i så ?? (Er ved at lave eksamens opgave i komm/it, laver en plakat) -
Tekst til Moral&Ansvar
ForumindlægHej! Hvilke tekster kan man bruge til emnet ''Moral&Ansvar'', til sin mundtlige eksamen? Hjælp please... -
Modkultur, delkultur eller subkultur?
ForumindlægHej! Er muslimer i danmark en modkultur, delkultur eller subkultur? Jeg synes selv det er en modkultur, men er ikke sikker? Ønsker en god forklaring, da det er til eksamen! På forhånd tak. Mvh. -
Dansk Mundligt Disposition "levende Reklamer"
ForumindlægHej folkens jeg skal lave "levende reklamer " til mundligt eksamen... er der nogen ved hvordan jeg skal lave disposition ? -
Essay om følelser, forventninger og fordomme ved mødet med det fremmedartede! Skal lave en stil om emnet, nogen der evt har haft det før.?
ForumindlægKunne som sagt godt bruge hjælp til min stil, hvis nu nogen før har lavet denne. Den er fra maj 2005, kunne være nogen har haft den til eksamen jo:D -
Gældsformlen.
ForumindlægHej er der en der kan gøre rede for denne gældsformel? G = y * 1 - ( 1 + r )-n r Tak på forhånd, det skal bruges til eksamen. -
FSA GEO 2012
ForumindlægHey hvordan gik eksamen? - Får man karaktere med det sammen, ligesom til terminsprøven? - skal først op i biologi i morgen, så er ikke sikker. Hvis i fik karaktere, hvad fik i så? -
medina okay
Forumindlægheej jeg har dansk eksame og har valgt musikvideoen med medina med okay. jeg kan bare ikke finde ud hvad for en genre det er. og hvornår den er lavet -
HJÆÆÆÆÆLP!!!
Forumindlæghvordan laver man en synopsis til Dansk mundtlig eksamen, da man trak kampagner og har valgt støt brysterne at tale om???? -
synopsis??
Forumindlæghvordan laver man en synopsis til Dansk mundtlig eksamen, da man trak kampagner og har valgt støt brysterne at tale om???? -
Separation af de variable
ForumindlægHej :) Hvordan vil I kort og præcist (med ord til en AT-eksamen) beskrive separation af de variable som metode? Det er en analytisk metode, som man kan benytte til at..... På forhånd tak! :-) -
Hvad skal en salgsmappe indeholde?
ForumindlægSkal til eksamen i salg og service på HG, og skal lave en salgsmappe i forbindelse med opgaven. Men hvad/hvor meget skal denne indeholde. Det drejer sig om et projekt med en blomsterbutik. -
Velfærdsstaten - Problemstilling
ForumindlægHej. Skal aflevere en problemstilling med velfærdsstaten, som jeg måske skal op i eksamen i, her kl 23.59 senest og kan slet ikke finde på noget.. nogen der kunne hjælpe? på forhånd tak. -
Tilstandsformer
ForumindlægHej.. Nogen som kender nogle forsøg man kunne lave hvis man trækker tilstandsformer til 9. klasses eksamen i kemi???
