Søgning på: kemi a eksamenssæt 2015. Resultater: 17741 til 17760 af 152921
  • Er virkelig i en slem.......

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????.
  • Hjælpelære

    Forumindlæg
    HeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp.
  • nogle forslag?

    Forumindlæg
    Hej!Jeg har kemi på B niveau.Vi skal lave et projekt om brintbiler. Har I måske nogle gode forslag hvad man kunne undersøge/beregne?
  • Phenoler, er det en alkohol?

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :)
  • Strukturformel

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg sidder lige og laver noget kemi om isomere af alkoholer, men hvordan tegner man 2-methylbutan-1-ol?
  • skema til reaktioner..

    Forumindlæg
    Hey alle.. er lige i gang med kemi rapport og har et lille spørgsmål.. Hvad hedder det skema man laver hvor man beregner massen, molar massen og stofmængden for alle de produkter man har i et reaktionsskema?
  • atom 17 (chlor)

    Forumindlæg
    Hej alle. Skal lave en kemi journal. og vil lige ha svar på et spørgsmål vi har for; - tegn og beskriv atom 17 (chlor) altså hvor mange protoner, neutroner og elektroner der er ;) Tak
  • Landolt forsøg

    Forumindlæg
    Hey alle, er der nogen herinde som sidder med rapporten om "Landolts forsøg" og som vil sende mig den. Jeg skal nemlig bruge den til min SRO I kemi........... Tusinde tak
  • Hjæælp

    Forumindlæg
    er der nogen som har skrevet en kemi rapport om potentiometrisk titrering?????????? for jeg har svært at regne koncentration af HCL.
  • Bestemmelse af styrkekonstanter for chlorethansyrer

    Forumindlæg
    Hej folkens er der muligvis en som vil være sød at rette min kemi rapport. Den har deadline kl 23.59 søndag. Please er der ikke en der vil kigge på den. Har også lige lagt filen op nu
  • opgave blå bog

    Forumindlæg
    hej. nogen der har den bog der hedder studentereksamensopgaver i kemi august 1996-maj 2000 som tilfældigvis har lavet opgave 1 august 1996? på forhånd tak
  • Hjælp mig nu.

    Forumindlæg
    Har sat mit indlæg i både studieretningsforum og i kemi, har ikke fået hjælp endnu. og jeg virkelig i stå, hjælp mig lige, se mine forrige indlæg, hedder dandan. Tak
  • SRO-hvordan skal man skrive opgaven.

    Forumindlæg
    jeg skal skrive om mat-kemi, men jeg ved ikke hvordan ska selve opgaven stilles op, skal der være indledning, analyse, og sådan noget i opgaven....
  • Finde C i databog

    Forumindlæg
    Hvor i min databob finder jeg stoffers varmekapacitet C? Min bog hedder: Databog fysik kemi
  • Friedel-Crafts

    Forumindlæg
    Hej! Leder efter en kemi-ekspert.. Er Kolbe-Scmitt syntesen også en Friedel-Craft acylation? Eller hvordan hænger de sammen? Håber virkelig en vil hjælpe :)
  • hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål som jeg gerne vil få at vide til min Fysik og kemi opgave. er atomkernen positivt ladet eller neutalt
  • Titrering med kaliumpermanganat som indikator

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med en kemi rapport. Jeg har afstemt reaktionen, jeg forstår bare ikke hvad der gør at farven bliver pink? Er det mangan(ll)ionerne?
  • Hvor finder man hjælp?

    Forumindlæg
    Er der nogen som ved hvor man kan tage kontakt, hvis man gerne vil have noget "ekstra undervisning" i kemi?
  • Additionsreaktion for pent-2-en og dichlor

    Forumindlæg
    Hej alle Er der en der kan hjælpe med med hvordan additionsreaktionen for pent-2-en og dichlor er opskrevet? Skal bruge det til en kemi aflevering og jeg har virkelig brug for jeres hjælp.
  • H og H+

    Forumindlæg
    Hej alle kloge kemi-hoveder :p .. Jeg tænkte på om der egentlig er nogle forskel på H og H+ ?