Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1761 til 1780 af 154032
-
Mat på A-niveau
ForumindlægHej, jeg er en pige som skal i gymnasiet til sommer. Jeg er bare lidt i tvivl om hvor svært matematik på a-niveau er i forhold til folkeskolen. Jeg ved godt det er lidt forskelligt fra person til person, men jeg ville blive glad,hvis I alligevel gav mig jeres mening... Knus Artemis... -
IT-A Eksamen, hvad nu?
ForumindlægHey jeg står og skal op til IT eksamen (3.HHX mundtlig) på torsdag. Skal til denne eksamen lave en fremlæggelse på baggrund af den IT-eksamensopgave der er blevet lavet og afleveret i sidste måned (omhandlende en hjemmeside+database). Til eksamen skal jeg så lave et powerpoint show og fremlæggel... -
Matematik A- er det muligt
Forumindlæger det muligt at læse alt matematik A pensum på en måned hvis man er villig til at opgive alt og udelukkende forkusere på matematik? (Har naturligvis haft det på B og C) -
Vægt på A, B og C niveau
ForumindlægJeg har været oppe til eksamen i et C-niveau fag og kan se på lectio at den givende karakter vægter 1. Hvor meget vægter B - og A-niveau fag? -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg skal op i skriftlig dansk, hvor jeg skal skrive en stil , her på mandag :) Det skal lige siges, at det er 9. klasse FSA :) Jeg ville høre om i har nogle råd, for at score en høj karakter :) Hvilke opgaver kan der for eksempel være i hæftet? kunne det være essays, noveller,... -
Skriftlig Dansk
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet de emner der har været oppe i HF eksamensæt(2005).Det er emner som følger:1. Henrik Pontoppidan: Havfruens sang.2. Jesper Hoffmeyer: Forfølelse.3. Kai Aalbæk-Nielsen: Nærkontakt i cyberspace.4. Marina Cecilie Roné: Fornuftsægte-ud-af-skabet.5. Benny Andersen: ... -
Terminsprøve/Biologi
ForumindlægI næste uge har vi terminsprøve. Et af fagene vi skal op i er biologi, og jeg har siddet og læst de kapitler, vi har haft om i år (9. klasse) . Og det er Ferskvand, landbrug, kroppen og cellen. Jeg har nogenlude fået styr på dem, men jeg skrev dette indlæg, for at spørge om i har andre forslag ... -
SSO - biologi
ForumindlægHej..\n\nEr der nogen, der har skrevet en SSO i biologi? Jeg ska nemlig igang med at skrive og kunne godt tænke mig at se hvordan en SSO ka skrives i biologi? Hvordan man sætter den op osv.? -
Mat A og Bio C
Forumindlægproblemformulering: Hvordan kan man stoppe en Influenza og hvordan kan den beskrives. Problemstillinger: 1) Redegør for at forudsigelsen og forsøget på at forhindre udbreddelsen af influenza har en effekt på det gode liv 2) Hvilke konsekvenser har Influenza 3) Hvordan forudsiges u... -
Opgavesæt Engelsk A 3. december 2013
ForumindlægHej. Jeg skal til terminsprøve på tirsdag i skriftlig engelsk A. Jeg ville høre, om der var nogen, der ved, hvor man kan finde opgavesættet fra den skriftlige eksamen på engelsk A den 3. december 2013? M.v.h. Andreas -
Bedømmelse af engelsk A prøve
ForumindlægHej, jeg har lige været til skriftlig eksamen i engelsk A og desværre fået en karater der er lidt lavere end jeg plejer at få. Det viser sig at hele årgangen er faldet i bedømmelsen, og jeg overvejer lidt at klage. Men sidder der måske en engelsklærer derude, der ville være så flink at læse d... -
Design og produktion (A)
ForumindlægHvordan foregår det til eksamen til Design og produktion (A)?Man fortæller om sit projekt, og hvad mere? -
5 Fag på A-niveau?
ForumindlægHvor slemt er det egentlig med 5 fag på A-niveau? Hvordan oplever i at det er? Jeg overejer at hæve kemi såvel som tysk så jeg ender du med: Mat A Kemi A Tysk A Historie A Dansk A Har man 5 afleveringer for per uge? :( -
Matematik a-niveau. Hvis dumper, hvad så?
ForumindlægHej. Jeg har matematik på a-niveau på hf, og jeg er i tvivl om, hvilken betydning det kan have, hvis jeg dumper mundtlig og/eller skriftlig? Kan jeg stadig få fuld hf eksamen? Jeg har ikke været til matematikeksamen på c- eller b-niveau. Jeg er ret overbevist om, at jeg består, men hvis uheldet ... -
Skriftlig dansk
ForumindlægHey..Jeg vil lige spørge jer herinde angående den skriftlige dansk-eksamen. HVordan kan man bedst forberede sig til den, udover at man læser sin egne stile igennem. Har i tips/råde osv.! Jeg er meget villig til at tage imod erfaringer..! Fordi eksamen er i mine øjne meget svær!på forhånd tak -
BIOLOGI FSA
ForumindlægHvordan gik jeres biologiprøve? -
Biologi/ dansk
ForumindlægEr der nogle der har valgt fagkombinationen Biologi/Dansk? Hvis ja, hvilke emner har i så valgt at beskæftige jer med? Jeg er ret meget i tvivl nemlig.. Andre må også gerne komme med forslag, hvis i ligger inde med noget :) -
Overvejer Engelsk A
ForumindlægHej folkens, Har virkelig overvejet at tage engelsk på A-niveau, men er lidt usikker omkring hvor hårdt det vil være sammenlignet med engelsk på B. Er der nogen der måske selv har haft det på A-niveau, som kan give mig et indblik ind i hvad forskellen er, og hvor meget der forvendtes? På forhånd ... -
Kemi A termin forberedelse
ForumindlægHej derude, jeg sidder og læser op til min kommende skriftlige termin prøve i kemi og har nogle problemer med denne vedlagte opgave. Hvis nogle kunne hjælpe ville det være fantastisk, på forhånd tak for hjælpen :) -
skriftlig opgave
ForumindlægJeg skal skrive en skriftig opgave om danmarkshistorie med 4-6 sider, men jeg jeg er lidt tvilve om hvilket emne skal jeg vælge og hvor kan jeg få stof fra?
