Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17781 til 17800 af 77388
-
Karakterberegning
ForumindlægJeg har spurgt flere gange, men kan virkelig ikke forstå det. Altså det er sådan, at jeg er på særlig vilkår i 3.g, men det har jeg ikke være hverken i 1. eller 2.g. Hvad sker der, med mine årskarakter fra de to tidligere år. Her er mine karakterer fra de to sidste år. Årskarakter: 7(musik), 11... -
HJÆLP!
ForumindlægHej :) Nu nærmer fysik eksamen sig snart. Er der nogle, der har nogle gode råd om, hvordan man forbereder sig bedst til dette fag inden man skal op til eksamen? Tak på forhånd! -
hvordan ser en disposition ud til en synopsis
ForumindlægJeg mangler et overblik over hvordan en synopsis laves. -
Fsa spørgsmål..
ForumindlægEr der nogle der ved hvad der er bedst at starte med mht. til en mundtlig prøve, atså hvis man trækker en novelle, er det så bedste man begynder med at fortolke eller først starte med de generelle oplysninger, f.eks. årstal etc. Og starter eleven med at snakke, eller udtales der nogle spørgsmål ... -
Kan jeg klare HHX?
ForumindlægJeg skal snart til at afslutte folkeskolen, men nu er jeg blevet i tvivl om jeg skulle snuppe en 10. klasse eller om jeg bare skulle hoppe på HHX direkte, og komme i gang med den uddannelse. Mine halvårskaraktere så fine ud efter min egen mening, men er stadigvæk i tvivl, om jeg kan klare mig i... -
Lidt hjælp!! Tak :)
ForumindlægHej! Ville høre om der er nogle der har nogle ideer til hvilke tekster man kan komme op i til en Dansk mundtlig eksamen!? Så man evt. kan øve lidt eller kigge på nogle relevante tekster!? Tak :) -
Dansk Demokrati og national identitet?
ForumindlægHvis nogen har noget til dette, må de meget gerne sende det til mig.. dette er mine temaer og har fået en del artikler udleveret.. skal op imorgen kl 08 sidste eksamen, har brug for hjælP? Hjælp mig [email protected] -
Mangler noter til dette år
ForumindlægHej alle Jeg er nu nået rimelig langt i 8 klasse, men jeg ejer 0 noter for dette skoleår i biologi og fysik/kemi. Er der nogen der har lidt noter på 8-9 klasses nivaue er i velkommende til at sende det til [email protected] Tak for hjælpen -
Halveringstiden??
ForumindlægHej allesammen :P<3 Jeg har virkelig problemer med fysik/kemi...forstår nærmest nada, men halveringstiden..det fatter jeg intet af, intet. Jeg vil virkelig gerne vide hvad det er for noget, hvordan man finder det og hvad finder man det ud fra(har om radioaktive strålinger "alfa, beta og ... -
antal elever.
Forumindlæghvor mange elever må der højst og mindst være i en klasse -
Supplering - hvordan?
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 18 år der pt går i 2.g. Efter gymnasiet skal jeg læse fysik+kemi op fra C til B niveau. Det skal gerne gøres i Odense Hvordan fungerer det? Hvad er det hurtigste det kan gøres på? :-) Og jeg kan evt. læse et af fagene i sommerferien efter 2.g.? Håber der er nogle d... -
Stærkt dæmpet svingning
ForumindlægIndlægget er flyttet til fysik -
SSO opgave hjælpp
ForumindlægHej jeg er lige blevet færdig med 2.g og SSO opgaven nærmer sig. Er der nogen som har nogen erfaringer med hvad der er godt at skrive i? Har tænkt på at skrive i biologi, må man ikke lave forsøget inden ugen??? -
Mindstekrav mat B
ForumindlægHej jeg er en pige der får 12-taller i dansk, engelsk, fransk, samfundsfag, historie osv. Men jeg er elendig til matematik, fysik og kemi. Jeg har skriftlig mat B eksamen i morgen og har fundet ud af, at jeg kan bestå min eksamen, hvis bare jeg har styr på mindstekravsopgaverne. Fandt eksemp... -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej.. jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilke gymnasium der passer bedst til det jeg vil.. Jeg tænkter at jeg i fremtiden vil noget med medicin.. altså så det er noget med matematik, engelsk , fysik kemi osv.. ville det være bedst hvis jeg tog stx, eller htx? og hvis jeg vælger den studie retnin... -
HHX
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse, og har for længst søgt ind der hvor jeg ville. Jeg søgte ind på HHX i hillerød. Men har ikke fåer svar endnu, og en som jeg kender har fået besked for ca. 1 uges tid siden.. Betyder det jeg ikke er kommet ind? :-( -
Sygeeksamen
ForumindlægJeg tog op til matematik årsprøve idag, den jeg får kommer til og tælle 1/3 af min matematik årskarakter når det hele er omme.Tilfældet var imorges da jeg kom at det slud regnede da jeg cyklede ned til skolen, og da jeg kom ind var mit tøj helt gennemblødt, jeg gjorde mig dog klar og begyndte på ... -
Minder(:
Forumindlæghej er der nogen der nogle ideer om hvad man kan skrive i en stil, der skal handler omm at man om ti år finder sin gamle skoletaske, og i den ligger nogle ting som vækker minder.? på forhånd tak:D -
Kan ikke komme vider hjælp haster!
ForumindlægI min stil skal dette indgå. Forstil dig at du om 10 år finder din gamle skoletaske. I den ligger der nogle ting som vækker særlige minde hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Kære … Håber alt går godt som det skal og du er kommet godt i gang med din uddannelse.... -
oversigt over mellemkrigstiden?
ForumindlægJeg søger en slags oversigt over mellemkrigstiden... Nogen, der kan hjælpe?Jeg har fx. en over Renæssancen, hvor der står noget om, hvad ordet "renæssance" betyder, hvilke stikord, der er knyttet til denne periode, og sådan kort og godt, hvad der er vigtigt at vide om denne periode, hvi...
