Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17801 til 17820 af 39512
-
metoder
ForumindlægHej jeg har skrevet et SRP om matematik og dansk, men nu skal jeg forsvare den jeg er bare lidt itvivl om hvilken metoder man kan snakke om i forhold til faget matematik? På forhånd tak -
Differentialregning
ForumindlægHej, jeg skal op til en matematik mundtlig eksamen, men jeg forstår ikke opgaverne (jeg er virkelig dårlig til matematik) jeg vedhæfter nogle screenshots af opgaverne tak på forhånd!! -
Privatlærer
ForumindlægHej. Er der en privatlærer i matematik, som kan hjælpe med at forberede sig til skriftlig matematik eksamen? Niveauet er B-niveau. Jeg er villig til at betale for det, hvis det er tilfældet. Tak på forhånd! -
Gennemsnit!!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en pige, som går i 3 g, og har brug for lidt hjælp. Som i kan se fra overskriften, så handler det om mit gennemsnit. Jeg har et dårligt gennemsnit i forhold til det uddannelse jeg gerne vil ind på. Jeg vil nemlig gerne læse til medicin, hvis gennemsnit ligger på 10,8 (kbh)... -
3.års-opgaven - emne???
ForumindlægHvordan fa.... vælger i andre fag og emne til 3.årsopgaven?Jeg har MEGET svært ved at finde ud af hvilke fag der er gode og interessante at skrive i. "Bare skriv efter interesse!!". Ja, flot, men jeg ved ikk hvad mine interesser er..Vil gerne høre fra andre, der skal til at starte i 3.g... -
Ikke bestået optagelsesprøven
ForumindlægHej, Jeg hedder Georgi og går nu i 9 klasse på en international skole.Da jeg skal videre nu,har jeg været til optagelsesprøve hos hhx som jeg ikke klarede,fordi jeg ikke forstod nogne af tingene i for eksempel matematik,og er derfor nu vurderet ikke uddanelsesparat.Jeg har søgt hos pre-ib også, m... -
Så det snart eksamenstid
ForumindlægHallo allesammen (mest 3.g'ere)..Hvad håber i at komme op til i eksamen?? -
Pi er et transcendent tal
ForumindlægPi er et transcendentalt tal. Lindemanns bevis på, at pi er et transcendent tal (et reelt eller komplekst tal, der ikke er rod i noget polynomium) bygger på det, vi diskuterede i Daniel-tråden: ”Hvis I ikke….”: nemlig det faktum at e^i*pi +1 = 0). Kan man ikke bruge følgende ræsonnement som bev... -
Valg af uddannelse!? :s
ForumindlægHej! Jeg har et ret stort problem. Jeg skal til at tage en IB (International Baccalaureate) fra efter sommerferien. Men jeg har enormt svært ved at vælge fag. Er der nogen som er bekendt med IB'en og selv tager denne uddannelse vil jeg meget gerne høre fra jer. Hvilke fag mener I er bedst... -
PH-Værdi
ForumindlægHej kloge mennesker Jeg håber i vil hjælpe mig. Det er om ph værdien. Jeg har fået en aflevering for om ph værdi hvor jeg skal svare på nogle spørgsmål problemet er bare at jeg aldrig har haft om ph værdien, og var syg da de gennemgik afleveringen så er fuldstændig lost håber at i vil hjælpe ... -
Article
ForumindlægHej :)jeg har netop fået en aflevering for i engelsk. Afleveringen går ud på at skrive en artikkel om...., hvilke ikke er relevant :D Det er dog ret lang tid siden jeg sidst har skrevet en artikkel og kan derfor ikke helt huske hvordan man gør. Har i nogle hints angående ting jeg skal huske når j... -
Hvordan bliver man bedre eller klogere?
ForumindlægHej, jeg har sådan set fået lave karakterer i bl.a. engelsk afleveringer. Jeg følger godt med i timerne, men når det kommer til afleveringerne, så får jeg sådan nogle dårlige karakterer. Jeg laver sådan set altid mine lektier, men det er bare det, man gerne vil forbedre sine karakterer, men ved... -
Stil om livsforståelse og erindring
ForumindlægHej!Jeg skal i morgen aflevere en stil om livsforståelse og erindring, men er fuldstændig blank. Det er vigtigt at det bliver en aflevering over middel, da den sidste gik dårligt! Kan du hjælpe? Har du evt. en aflevering fra sættet? eller vil du læse det igennem som jeg har plottet ned indtil vid... -
HJÆLP til rette af spansk afl.?? :)
ForumindlægHej derude, er der mon en sød og venlig sjæl, der har det spanske sprog og grammatik i sin hule hånd, som ville gøre mig den kæmpe tjeneste at kigge min aflevering igennem for grammatiske og sproglige fejl?? hvis ja, så skriv endelig en kommentar så sender jeg afleveringen (ca. en side) :) ... -
Manthon + Andre
ForumindlægHej Manthon... Jeg vil høre om det er muligt at få din mail adresse, jeg har nemlig meget svært ved at lave en kemi aflevering, som jeg hpber du kunne hjælpe med. Jeg har lavet afleveringen, men der er stadig mange tinge jeg undrer mig over... Min msn er i hvert fald: [email protected] Hvi... -
Guitar og lyd
ForumindlægJeg kunne godt bruge lidt hjælp. Jeg ville blive så glad hvis der var en der ville bruge 5min. på at kigge min aflevering igennem. også komme med et andet perspektiv/syn. Der er også et par af spørgsmålene. jeg ikke helt forstår. Skriv lige en mail. så kan jeg sende dokumentet. Afleveringen handl... -
Fransk afl. - 200 ord
ForumindlægHejsa Skal oversætte en aflevering fra dansk til fransk. Nogen, der vil være sød at hjælpe? Blot de værste fejl. Ret gerne med rød/fed el. lign., så kan jeg bedre huske/se mine fejl. Skal afleveres hurtigst muligt (har været syg). Her er selve oversættelsen: http://peecee.dk/upload/view/189565 Mv... -
Irmq kæden
ForumindlægHej, Der er vel ikke nogen der ligge inde med en aflevering omkring irma kæden som jeg kunne få lov at læse? På forhånd tak og god aften:D Hej, Der er vel ikke nogen der ligge inde med en aflevering omkring irma kæden som jeg kunne få lov at læse? På forhånd tak og god aften:D -
Årskarakter
ForumindlægHej. Dækker årskarakteren i et fag, i det skriftlige, over de senest afleverede opgaver eller alle opgaver på året? Det er, fordi jeg har fået 12 i omkring 2-3 af mine afleveringer i et fag. Men i den anden sidste aflevering fik jeg 10-12 og her i den sidste fik jeg 10. Hvad vil tælle mest? Hvad... -
Nogle som vil være sød at kigge på aflv.?
ForumindlægHej alle herinde.. - er netop blevet færdig med med naturvidenskabs aflevering, så ville lige hører om der nogle der havde tid til at kigge den og evt. hvis fejl rette efter, inden jeg giver den videre til min lærer. - ville jeg virkelig sætte stor pris på! .. :) - det er en 1.g's NV aflevering.
