Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 17821 til 17840 af 45491
-
HASTER HASTER HASTER
ForumindlægHej Jeg har en projektopgave (eksamen) i min klasse. Vores overordnet emne er demokrati og mit underemne er: ligestilling mellem køn. Jeg skal fremlægge på fredag og jeg er godt i gang, men jeg ved ikke hvilke kreative produkt jeg skal vælge at lave? Er der nogen kunstner som vil hjælpe vil det v... -
Stemmeprocent
ForumindlægHej alle.\nJeg har søgt på nettet uden held, så hvis nogen af jer skulle vide, hvor jeg kan finde en statistik, der siger noget om stemmeprocenten ved folketingsvalget 2005 fordelt ud over sociale klasser (fx indkomst, stilling el.lign), ville jeg bliver supertilfreds.\nPå forhånd tak. -
3 års opgave, hjælp!
Forumindlæghejsa!\n\njeg vil lige høre om der er nogen af jer derude der har en 3. års opgave liggende.. \n(jeg er ikke ude på at kopiere noget, men mangler inspiration til opsætning)\n\njeg er lige gået i gang med min 3 års opgave og jeg er bare gået i gang med at skrive i en tilfældig rækkefølge, har inge... -
Hamlet SSO
ForumindlægHejsa\n\nJeg skal til at skrive SSO om Hamlet i engelsk, og er ved at prøve at formulere en indledning, så jeg kan gennemgå den med min faglærer snarest. Skal den være rent problemorienteret eller skal jeg kort inddrage noget om emnet Hamlet dvs. introducere den??Jeg kunne godt bruge nogle forsla... -
For meget??
ForumindlægEr 4,5 siders redegørende i en sso for meget??\n -
Emner indenfor Fantasy?
ForumindlægHej.\n\nJeg skal skrive en rapport i engelsk, men jeg ved ikke om hvad - jeg er helt blank! Jeg kan frit vælge imellem emner, der ligger under Fantasy-genren (The Hobbit osv..).\n\nHar I nogle forslag?\n\nMed venlig hilsen\nChris -
Hjælp!!! SSO om Kennedy-mordet
ForumindlægHej\n\nJeg har seriøst brug for en god opgave til inspiration...\nHvis der er nogen der ligger inde med en må de meget gerne smide den op!\n\ntak\n\nmvh\nnipera -
Periodisk punkt
ForumindlægJeg kan ikke forstå det der står i min bog om perioder.\n\nKan det ikke passe at hvis en talrække har perioden k, da vil det gælde at x(n) = x(n+k)? x(n) betyder x indiceret med n.\nFor i min bog har de skrevet talrækken\nx(0), x(1), x(2), ..., x(n), x(n+1), ..., x(n+k), x(n), x(n+1), ...\n\nDet ... -
SSO investering i værdipapirer
Forumindlæghej, jeg har valgt mit emne, men kan ikke rigtig finde ud af hvilket problem jeg vil arbejde med. Er der nogen som kan hjælpe.. hvordan kan problemformuleringen se ud? Håher I kan hjælpe... -
At være selvstændig i SRP
ForumindlægHej Jeg skal snart til at skrive SRP-opgave, og vi har talt en del om det på klassen. Jeg har ofte hørt lærere, der siger, at de gode opgaver er de selvstændige opgaver - men hvad betyder det egentlig helt nøjagtigt? Hvordan skriver man en selvstændig opgave? Jeg er naturligvis godt klar over, ... -
Tysk sted ala Sparknotes eller Studieportalen?
ForumindlægHej nogle der ved om der findes et tysk sted ala studieportalen eller sparknotes? -
Hjææææææææælp! (:
ForumindlægHej, Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive min dansk/historie opgave, hvor jeg så har valgt at skrive i historie.. Jeg har valgt emnet Kvindekampen i Danmark, hvor jeg især fokuserer på 60-70'erne samt skal sammenligne med nutiden, og hvordan det har påvirket kvinderne i dag.. Jeg ville hø... -
probemiksroskoper - metode?
ForumindlægHvilken naturvidenskablig metode rabejder man med når man arbejer med overfladeanalysering på atmoareniveau?? ALtså når man vha et STM tager billeder af overfladen på et given materiale? -
Vand symboliser hvad?
ForumindlægHej allesammen!Sidder her med billedanalyse...Hvad symbolisere vand egentlig? -
Kildekritik og forståelse af titler
ForumindlægJeg skal lave kildekritik til min bog Gyldendal og Politikens Danmarkshistorie – Det folkelige gennembrud 1850 – 1900 skrevet af Kristian Hvidt.Kristian Hvidt har titlen Dr.phil. , jeg skal for det første være helt sikker på hvad denne titel står for ? mit umiddelbare gæt er det betyder han har e... -
Længde af en litterær artikel.
ForumindlægHej.. Jeg sidder og skriver en litterær artikkel om novellen "søndag" and Camilla Christensen.. Jeg kom i den forbindelse til at tænke på hvor lang den skal være?? Nogen der har et godt bud? -
Kunst er fantastisk --> Billedkunst
ForumindlægJeg elsker kunst og bruger min fritid på det. Jeg laver ikke andet end at læse om forskellige kunstværker... Jeg skal snart op i billedkunst, er der nogen, der kan hjælpe mig med det? Jeg har nogle undrende spørgsmål.. -
gradient
ForumindlægLad Φ(x,y,z) være et eller andet skalarfelt og lad os definere en flade ved Φ(x,y,z)=c. Så gælder der, som jeg forstår min bog, at ∇Φ er normalvektor til ethvert punkt på overfladen. Er det rigtigt? Jeg tror jeg læser forkert, for fladen er noget, der ligger i et tredimensione... -
isis b. opgaver
Forumindlæghej.skal aflevere nogle af opgaverne fra isis b, det er opg. 21,2 + 22,2 + 23,1 + 23,3..(de er side 60)tænkte på om der var nogle der ville hjælpe lidt..Trolle... -
Historeopgave-hjælp
ForumindlægSkal der ikke nærmest være fodnoter ved alt undtagen ens egen meninger.. Eller hvad?Er meget i tvivl...Synes bare det virker lidt som om man bare skal skrive lidt om på det der står i bogen.. det er jo ikke særlig selvstændigt...Hvad skal man gøre?Og hvad så hvis man kun har en rigtig god bog? er...
