Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17841 til 17860 af 156873
-
HJÆLP til en redegørelse
ForumindlægHej jeg er igang med min SSO opgave. Jeg mangler en redegørelse den skal være på ca 2 sider Er der nogen der vil lave den til mig? rimelig betaling finder sted. evt. skriv til mig. -
citat
ForumindlægEr vi ikke enige om at hvis jeg har fundet et citat på engelsk, til min SSO(civil rights movement), så skal jeg skrive det på engelsk ikke? selvom opgaven er på dansk. -
Haster haster
ForumindlægHej, Er der er der til at rette min sso. Jeg har ikke boet i landet så mange år. Jeg havde aftalte med en på forhånd, men personen er blevet syg. Opgaven skal afleveres på mandag. Det vil være en stor hjælp. -
Hf-eksaminer
ForumindlægHvor mange skal man op i, både mundtligt og skriftligt? Tak på forhånd. -
Krudt
ForumindlægHej, Jeg skal til at skrive en større skriftlig opgave der omhandler KRUDT. Er der nogle der har forslag til hvordan jeg kan inddrage historie-delen i opgaven? Jeg kan naturligvis skrive om hvornår og hvordan det blev opfundet, men føler ikke jeg kan finde noget ordentlig. Nogen der ved om krudt ... -
Skal man til eksamen i matematik?
ForumindlægHej Jeg har hørt fra nogen, at man skal op i et B-niveau fag enten skriftligt eller mundtligt? Kan det passe? Jeg går i 2.g og afslutter matematik B i år, så skal jeg op i mundtlig matematik nu hvor det er blevet offentliggjort, at jeg ikke skal op i skriftlig? Hilsen Sally -
Matematik Eksamen
ForumindlægHej, jeg tænkte på, hvilke opgaver der kunne komme til den skriftlige del af matematik uden hjælpemidler ?? Matematik på B-niveau. -
855 online og ingen kan hjælpe:(
Forumindlæg.. Er der en sød person der er god til skriftlig dansk???? som kan rette en lille opgave for mig .. Den skal afleveres iaften :'( -
Supplering og karaktere
ForumindlægHej alle! Det her er måske et dumt spørgsmål, men jeg har ikke kunne find esvar andre steder. Derfor prøver jeg her :-) Jeg dumpede spansk i gymnasiet, og jeg er derfor lige startet på et suppleringskursus, så jeg kan komme ind på historie. I gymnasiet fik jeg 02 (skriftlig årskarakter), 00 (m... -
SNIT HØJT NOK TIL OXFORD / CAMBRIDGE??
ForumindlægJeg mangler én eksamen men har indtil videre et gennemsnit på 11,1.(nye skala) Det kan jo nå at ryge lidt op eller ned... Jeg vil gerne søge ind på et engelsk universitet (med start 2009) Man kan søge flere ad gangen, hvilket jeg har tænkt mig, men Oxford og Cambridge kan ikke søges samtidig -... -
Kraft
ForumindlægEn mand bevæger sig på en svævebane, hvor der gælder at luftmodstanden netop er så stor at der opnås konstant hastighed. Manden vejer 72 kg. Hvilke tre kræfter virker på manden og hvor store er de? Jeg ved at de tre kræfter er snorkraft, tyngdekraften og luftmodstanden. Jeg har beregne tyngdekra... -
Haster/Hjælp: Skolen mener at jeg har snydt til eksamen.
ForumindlægJeg har fået et chokerende brev om at jeg har snydt til eksamen ved at gå nettet. Der står ikke andet relevant information til deres påstand, der er heller ikke beviser vedhæftet. Det handler om matematik a skriftlig eksamen. Det er jo lovligt at gå på nettet men man må bare ikke bruge nettet ... -
matematik aflevering til på fredag meget gerne hjælp tak :))
ForumindlægAndreas skal købe en ny bærbar computer. Han sammenligner priser fra to butikker. Hos ComputerButikken koster den model, han vil have 5995 kroner. I den anden butik, KillerComputers, koster den samme model 6425 kroner. 1 Hvor mange penge sparer Andreas, hvis han køber den bærbare computer hos Co... -
Masse og acceleration - Meget let
ForumindlægEr dette rigtigt: "Jo større masse, jo større accelerationen"? -
Hvilke fag kommer jeg op i til sommers ?
ForumindlægJeg ved godt at der er god tid til sommer ( hvor eksamen normalt starter) men vil lige høre om man kan komme op i både fransk og matematik eller er det formentlig større chance til at komme op i en af dem. Det vil siges at jeg stinker til både fransk og matematik derfor spørger jeg lige da vil j... -
Hvad gør du, når du skal skrive en dansk stil?
ForumindlægHej Allesammen,Hvad gør I, når I skal skrive en dansk stil? Grunden til mit spørgsmål er, at jeg er ret så dårlig til at skrive dansk stil; jeg kan ikke få noget ned på papiret og jeg har svært ved at skabe "den røde tråd" i opgaven. Det er ikke fordi jeg er dårlig til dansk, da jeg ikk... -
Hjææælp!!
ForumindlægOkay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
Spørgsmål vedr. eksamen (stx - ny ordning)
Forumindlæg1. SKAL man til både mundtlig og skriftlig eksamen i A-niveaufag? Eller bliver det udtrukket, om man skal mundtligt? 2. Jeg skal til eksamen i fysik B. Skal min lærer opive enten titlerne på spørgsmålene eller hele spørgsmålene inden eksamen? På forhånd tak. -
Nu kræver gamle eksamensopgaver på uvm.dk et password?
ForumindlægNu arbejder jeg selv til daglig som gymnasielærer i maematik og har i flere omgange her de sidste par opfordret mine elever til når skriftlig eksamen nærmer sig, at de kunne gå ind på uvm.dk og downloade gamle eksamenssæt gratis. Især fordi de disse opgaver er en god træning til den kommende skri... -
Matematik b maj 2008
ForumindlægHej ;) Er der nogle, der har lavet skriftlig stx matematik eksamen fra 2008 eller måske har en helt konkret facitliste. Mange tak.
