Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 17841 til 17860 af 35409
-
Punkt og parameter
ForumindlægI http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-MED.pdf - hvordan bestemmer jeg så punktet C i opgave 2? -
Jysk case
ForumindlægHej. Er der nogen som lavede case om jysk i 2006, jeg skal nemlig lave den nu som en prøve eksamen, så søger Case om jysk til samfundsfag. På forhånd tak. -
Hvor mange point skal man have for at få 10?
ForumindlægEr der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er? -
sansynlighed
ForumindlægNogle der gider forklare sidste spørgsmål i opgave 2?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdf -
Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren?
ForumindlægNV EKSAMEN 1G Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren? Og hvad har feedback mekanisen noget at gøre med grønlandspumpen? -
asymptoter
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-2.PDFopgave 3:Er der ikke en der kan forklare mig det med de asymptoter... fatter overhovedet ikke hvordan man skal finde dem... -
skr. fysik 2005
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfnogen der kan hjælpe med opg 2B-C og opg 5B-C????? -
MANGAN I STÅL?
ForumindlægHejsa... Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: MANGAN I STÅL (opg 4) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-7-4.pdf tak... -
en som er god til eng.
ForumindlægJeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ? -
mentor til grammatik BA niveau
ForumindlægEr der nogle, der kender til en mentor, der vil hjælpe mig med især syntaks (perioder og sætningsskema)? Skal til mundtlig eksamen medio juni og har ikke helt styr på dette emne. -
Et godt essay?
ForumindlægJeg skal til eksamen i dansk imorgen og derfor vil jeg gerne lige have nogle sidste fif med på vejen..Hvad indeholder et godt essay? -
ekamen d. 16-5-06?
Forumindlægnogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina -
Polynomier
ForumindlægHej Jeg skal forstille mig at jeg skal op til eksamen om polynomier, hvordan skal jeg så gribe det an? Hvad skal min disposition indeholde? -
hf-hold
ForumindlægHvis man skal skrive et analyserende oplæg til et hf-hold, hvad er det man skal være opmærksomme på/ hvad er det man skal gøre?. Er det en speciel måde.(jeg snakker om danske eksamen)hjælp!På forhånden mange tak -
Medbring din egen printer!
ForumindlægKan det passe, at man skal medbringe sin egen printer, hvis man vil bruge computer til den skr. eksamen/årsprøve? -
Mutationer
ForumindlægJeg sidder og læser til eksamen, men er brændt fast.. Jeg kan ikke finde ud af, hvorledes mutationer i arvemassen kan afspejles fænotypisk. Er der en der kan hjælpe? -
eksamensopgave
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-4-FG-UDEN.pdfOpgave 7?Er der nogle der kan hjælpe med denne? Bare give et hint eller to -
Forberedelse til tysk skr. stx?
Forumindlægkender i nogle sider med tyske øvelser, man kan øve sig på inden tysk skriftlig eksamen? -
NÆRINGSSALTE
ForumindlægNogen der har en opgave eller hjemmeside om næringssalte mht. til jorden og planterne?Skal op til eksamen i morgen, og nogle af emnerne omhandler dette, så det ville hjælpe mig meget.. -
Gode notater
ForumindlægHej :D er der nogen herinde der har gode notater om fx komma´er eller gode ting at huske til en dansk skriftlig eksamen? Anna
