Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17841 til 17860 af 77388
-
Synopseprøve Dansk
ForumindlægHey jeg skal op i Dansk synopseprøve og jeg har trukket emnet provins og by. Tænkte om der er nogen der kender en tekst der omhandler forskelle, fordomme m.m. mellem provins og by? Jeg er virkelig på bar bund så ville blive rigtig glad for et svar :) -
Stress, hjælp please!!!!!
ForumindlægHeej tak for kigget . Jeg er "lidt" forvirret angående en tysk dispotion . Altså spørgsmålet lyder sådan : I afleveringen skal jeg aflevere 11 sider altså med dispotion, men de 10 sider skal være kilder, ikke? Men hvad så med fremlægningen, skal den høre med i afleveringen? -
vand og luft
ForumindlægHvad sker der, hvis du sænker et fyldt cylinderglas ned i en skål vand og trækker parpiet væk? - Vandet det er stadig inde i cylinderen, det var var da parpiet var på.. Er det ikke pga. luftens tryk? -
Forslag?
Forumindlægkunne godt tænke mig at høre om nogle af jer, evt havde en ide om hvad terminsprøven i samfundsfag 2007 vil omhandle,? Skal forsvare mit 10 tal, så håber at jeg kan forberede mig bedst muligt. Tak på Forhånd. -
Syrer
ForumindlægHej ved i hvad der ville være relevant at skrive om i en rapport omhandlende syrer? Her tænker jeg på underemner! -
Nv-rapport spildevande
ForumindlægHej mit spørgsmål er: hvorfor lys og vind har betydning for, hvor meget vand der fordamper fra en vandpyt? -
Forældre og teenager ..
ForumindlægHEJ! Jeg har en opg for, om hvilke problemer, skænderier osv. der er/kan være imellem forældre og teenager.. Jeg har 3 spg. jeg ville stille jer, for at se jeres synspuknt om forældre og teenager, som jeg kan bruge til min opg. Det ville være super dejligt hvis I kunne komme med jeres argumenter... -
Tornerose på fransk
ForumindlægHej hej allesammen, Er Tornerose et folkeeventyr? og på hvilken måde for fx på fransk er det jo Charles Perrault der har skrevet det, så kender man jo forfatteren. Skal høre om der er en der ligger inde med en rigtig rigtig god analyse af tornerose på dansk - Brødrende Grimm (måske også på fr... -
Matematik afgangsprøve maj
ForumindlægHej, Her den 3. maj skal jeg op i matematik skriftlig. Der er 30 minutters færdighedsregning og 3 timers problemregning. Jeg forbereder mig på de 3 timers problemregning, ved at løse gamle eksamensæt. Men det jeg gerne vil have hjælp til er hvordan jeg bedst muligt kan forberede mig til den 30 ... -
Udvekslingsstudent
ForumindlægHej (: .. jeg overvejer lidt at tage et år til usa et. frankrig, men jeg ved intet om det? Hvor skal man ringe/skrive ind? Er der nogen som har været udvekslingsstudent herinde fra, hvis ja, hvordan var det? Hvor meget koster det? Hvad hvis man ikke finder nogen venner? Jeg har en masse spørgsm... -
fsa2004
Forumindlægjeg sidder med fsa 2004 i matematik, og mangle lidt hjælp til den allersidste opgave. Det lyder således: vis, at forholdet mellem bredde og længde er 1/v2 når b/l=1/2 * l/b Hilsen jakob -
9.klasse dansk på hhx
ForumindlægHvorvidt kan jeg bruge mit 9.klasses stof på hhx -
Diktatur i Nordkorea, kreativt produkt?
ForumindlægHej, Vi skal have projektuge efter jul, og vi er gået igang med en masse forarbejde, dvs. problemformulering mm. Vores underemne er "Dikatur i Nordkorea" og vi har overvejet lidt at lave en film eller en nyhedsudsendelse, men vi er stadig lidt blanke. Nogen ideer? -
vands frekvens?
ForumindlægJeg synes selv, det er meget knapt med oplysninger. Måske er det bare mig. "En stille aften ruller bølgerne ind med 6 sekunders mellemrum. Bestem frekvensen" Hjælp? -
Projektopgave om kønsroller
Forumindlæg´Vi er igang med en projektopgave om kønsroller. Nogen ideér til hvor jeg kan finde info, nogle eksperter, eller input? På hvilke områder er det et problem at kvinder og mænd er forskellige? • Hvorfor kræver kvinder og mænd så meget af hinanden? • Hvorfor er det vigtigt at et barn mø... -
Projektopgave krise
ForumindlægHejsa. Jeg er i krise, vi har projektuge og jeg mangler et produkt. Jeg vil spørge om i har en god ide til, hvad et produkt kunne være? Mit overemne er "Fremtid" og underemnet er "fremtidens skole", jeg er virkelig i krise, da jeg ikke ved, hvad mit produkt kunne være, jeg e... -
Optagelsesprøve :S
ForumindlægHi, People! Jeg skal til optagelsesprøve på et gymnasium, og de har så skrevet til mig at jeg skal til mundtligt matematik... Jeg tænkte på om der var nogle som vidste hvad der er bedst at forberede sig til s: ? om der noget vigtigt man skal kunne for at bestå? ps. Er der nogen af jer som ved ... -
Hjælp
ForumindlægHej. jeg skal lave en stil på tysk om hvad jeg har lavet i min sommerferie.. da det er min første stil på tysk er jeg blank. hvordan skal man starte osv? -
Hjælp til engelsk Mundligt
ForumindlægHej . Jeg skal snart op i engelsk mundligt og har overemmet beingen different . Har valgt at snakke om Nick Vujicic, men ligenu ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal skrive om ham ... Nogen der har ideer?:) -
Hjælp til stx start... Plzz svar
ForumindlægHej. Nogen der ved, om man kan komme på stx uden tysk/fransk?.. Har ikke haft det i Folkeskolen..Håber der nogen der kan hjælpe.. Jeg sidder derhjemme og laver ikke en skid. Har tænkt mig, at starte på stx, men mange siget, at man kan ikke uden tysk/fransk.. Nogle idéer til hvad jeg kan gøre? Må...
