Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17861 til 17880 af 77388
-
projektopgave
Forumindlægjeg skal skrive projektopgave om 2 uger og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om. nogen idéer?? hovede emnet er krise. -
Ventorer i planen
ForumindlægHej nogle som kan hjælpe med dette -
Hvad bruges disse kemiske forbindelser til?
ForumindlægMin lærer har givet mig et ark, som jeg skal udfulde med nogle række kemiske betegnelser. Men kan ikke finde ud af det!!! fx Hvad bruges FeCo3 til? Hvad bruges HCL til? hvad bruges Ca(NO3)2 til? hvad bruges H3PO4 til? hvad bruges Ba(OH)2 til? Har søgt i langtid, men a... -
Resume af Engel und Joe
ForumindlægHejsa jeg skal aflevere et resume af filmen: "Engel und Joe" og jeg håbede at der var nogen der ville læse den igennem. I må meget gerne rette den igennem, komme med jeres menning om den, eller hvad i nu har lyst til:) Jeg ville blive rigtig glad hvis der er nogen der vil være søde at h... -
Hvad burde jeg få i karater for mit dansk eventyr ?
ForumindlægGeden fører til ægteskab Der var engang en ensom og grim mand ved navn Niller som ikke har nogen børn og som bor helt alene og bruger det meste af sin tid på at v... -
Rette en stil?
ForumindlægHejsa nogle af jer som lige ville spilde jeres tid på at rette en hurtig stil igennem det vil betyde meget hvis den blev rettet inden den skulle aflevere håber der nogle søde mennesker der ville kys Sara :))) -
Bøjning
ForumindlægHej, jeg sidder og skal lave en tysk stil, men jeg er i tvivl om noget. Først: Hvad er infinitiv? Hvad er præsens og præteritum-indikativ? Hvad er perfektum participium? Hvad er præterium-konjuktiv og imperativ? -
Engelsk
ForumindlægRasmus Vistoft Hornbek Free writing – letter Hello there. I think it is a great idea that you would like to do a sport, and I will do everything I can to help you on your way! The first thing that comes to my mind when I read this, is that you would like to make new friends, so in my ... -
FP9 matematik og dansk
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om der nogen der har adgang til matematik FP9 2021 og Dansk, læsning og retskrivning FP9 2021? Venligst, skriv hvis i har adgang til dem. Mvh Fahad -
AKUT hjælp til perspektivering af kortfilm - skal op i morgen
ForumindlægJeg skal perspektivere kortfilmen "under bæltestedet" til "ska9; vi være kærester". Jeg aner ikke hvad jeg skal perspektivere til udover temaet .... please hjælp, skal op i morgen - alt er velkommen på forhånd tusinde tak!! -
karakterer
Forumindlæghej jeg er en pige dergår i 8.klasse og har får mange 4 taller og 1 o,2 og 7 taller. jeg vil høre om karakterene man få i 8.klasse gælder i 9.klassei den nye skolereform -
Naturfagsprøven
ForumindlægHej, Vi er tre drenge, som har trukket bæredygtig energi på lokal og global plan til naturfagsprøven. Vores problemstilling ser sådan her ud Overemne: bæredygtig energi på lokal og global plan Underemne: Solenergi og vindenergi Hvad er problemet ved fossile brændstoffer, som vi bruger i da... -
prjektopgaven produkt stigma
Forumindlæghej jeg sidder her i projektugen med emnet stigmatisering, men jeg kan ikke finde et produkt?? nogen der har en ide til et produkt -
hjælp
Forumindlægprodukt til udviklingen af computerspil?? -
Studieretning på STX + kunstneriske fag - jeg er så i tvivl
ForumindlægHej. Jeg skal snart vælge, hvad jeg vil have som indgangsvinkel af studieretning på gymnasiet, STX. Lige nu går jeg på efterskole. Der er disse, jeg står mellem: Naturvidenskabelig - Nr. 1a Matematik, fysik, kemi (Matematik A, Fysik A, Kemi B) - Nr. 1b Matematik, kemi,fysik (Matematik A, Kem... -
Har grublet over dette et stykke tid nu..
ForumindlægHejsa! Det er nu over et år siden at jeg har haft matematik, og jeg skal nu til re-eksamen dette år i faget... derfor er jeg gået igang med at læse til eksamenen ved at løse gamle opgavesæt... jeg har ikke grundbøgerne hos mig i øjeblikket, derfor vil jeg gerne bede om jeres hjælp! Jeg har selv... -
Kan man tage enkeltfag som selvstuderende på STX?
ForumindlægJeg har tidligere været i gang med htx, men blev nødt til at droppe ud pga. psykisk sygdom. Jeg er nu i et godt, men længerevarende behandlingsforløb, og jeg tager nogle enkeltfag gennem VUC: Tysk C og religion C som netundervisning, og matematik B som selvstuderende med eksamen til maj/juni. For... -
Nanoteknologi
ForumindlægEr nanoteknologi mest kemi eller fysik?Og hvilke områder inden for de to fag benyttes mest? -
Valg af gymansium når man skal læse til kirurg
ForumindlægHej, Jeg vil gerne læse til kirurg og vil høre om der er nogle der har en idé til valg af gymnasium. Og hvilken linjen man skal vælge og hvilke fag (udover matmatik, fysik og kemi), man skal have. Skal man have 2 fremmed sprog? mvh Marcus -
mht. selvstuderende stx
Forumindlæghej, jeg har lige fået brev om at jeg er blevet selvstuderende. går iøvrigt i 3.g. har haft for højt fravær og manglende opgaver, hvilket jeg ellers havde tænkt mig at rette op på, så det er noget møj. ved ikke helt hvad mine muligheder er nu, om jeg skal tage mine eksamener til sommer eller ej...
