Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17861 til 17880 af 321608
-
Cellevæg - Hjælp
ForumindlægHvorfor har dyreceller ingen cellevæg? Har prøvet at google det, men fandt ikke noget svar, Så håber, der er en, der har lidt tid til at hjælpe. :-) -
Bodhisattva
ForumindlægVar den oprindelige buddha (boddhisattva) i gudeverdenen i livshjulet, før han kom til verden? -
Svagheder ved et residualplot
ForumindlægHvilke svagheder kunne der være ved et residualplot? -
Bio bog
ForumindlægHejsa, jeg studere biologi på C-niveau og har bogen "Biologi på tværs." Men efter at have læst den på "tværs" 2 gange vil jeg gerne have en ny bog at læse. Det var så derfor jeg kom til jer for at spørger efter nogle anbefalinger af nogle gode biologi bøger på A eller B nivea... -
Plastikkirurgi for eller imod??
ForumindlægVi er to piger på henholdsvis 15 og 16 år, og vi går i niende klasse på en skole i østervrå. Vi vil gerne have nogen konkrete holdninger til plastikkirurgi: -Er det okay at blive opereret for at blive kønnere og få udglattet rynker? -Hvad ville du synes om at din partner havde fået fortaget kosme... -
hjælp kondi
ForumindlægHvorfor/hvordan spiller køn, alder, træningstilstand og ryger/ikke ryger en rolle når man snakker kondital? -
Hvide hjemmehjælpere!
Forumindlæghttp://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=424802En ældre artikel fra sidste år, men ikke desto mindre stadig ligeså slående.Hvad synes I, racisme eller ej? -
ideer,..
ForumindlægVi har fået en stil, der skal handle om glæden ved.., -glæden ved sko, hænder, computer eller andet.Jeg har meget svær ved at kunne danne en rødtråd gennem hele essayét.., har du evt. en ide? eller selv skrevet et essay om evt glæden ved sko, hænder ..,? eller andet, ville det glæde mig hvis du ... -
Dansk - Historie opgave
ForumindlægJeg skal skrive dansk-historie opgave her inden længe. Jeg vil gerne vælge historie, men ved så ikke hvilket emne jeg vil have om. Jeg har overvejet 9/11, og vil meget gerne have ideer til problemformuleringer. -
afstandsbestemmelse
Forumindlæghej alle. forbereder mig lige til fysik eksamen. nogen der ved noget om: afstandsbestemmelse til stjerner afstandsbestemmelse på jorden afstandsbestemmelse til nærmeste stjerner afstandsbestemmelse til fjernere stjerner og galakser afstandsbestemmelse ved hjælp af rødforskydning Kunne virkeli... -
AT - religion og biologi
ForumindlægHej, Jeg tænker at jeg i AT vil skrive i fagene religion og biologi om stamceller. Det overordnede emne i år er "grænser". Jeg kunne godt bruge lidt vejledning. Nogle gode idéer til problemformulering? Jeg tænker at vælge fx behandlingmuligheder med stamceller, og hvor grænsen går. Je... -
Hvad er "Utop" og "Dystopi" ?????????????
ForumindlægHvad er "Utop" og "Dystopi" ????????????? -
Lys og interferens?
ForumindlægSom overskriften siger, hvad er lys og interferens? -
Platons tanker vs. sokrates tanker!
ForumindlægI symposion: er det da Platons tanker der kommer til udtryk gennem sokrates og selve fortællingen "symposion" eller skal man bare regne med det er sokrates tanker som Platon gengiver?? Håber i forstår hvad jeg mener!kom gerne med nogle argumenter for både det ene og det andet. Tak:) -
betydning af metafor
Forumindlæg"the sun shall never set on so glorious a human a human achievement" hvad er betydningen for Nelson Mandelas metaphor her ??? -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i Mundtlig Dansk og trukket "Det Barske liv" som er min fordybelsesområde. Jeg ville gerne spørge jer om i ikke kunne hjælpe mig med at finde tekster der omhandler "Det Barske liv". -
amerikanske borgerkrig - slavernes rolle
ForumindlægEr der nogen der ved noget om slavernes rolle i den amerikanske borgerkrig eller kender nogle gode link?? -
chi2-test. HJÆLP!
ForumindlægJeg sidder og er i gang med min SRO, skal der udregne følgende Kilk på mit link, for at få mine observationer mit hypotese er : at op mod 25 % af vælgerne i Danmark vælger forskelligt fra valg til valg. Hvad skal jeg skrive i min forventede foreling? -
hvad skal jeg efter ferien?
Forumindlæghej allesammen!! jeg har sådan en lille request på ideer... jeg bliver student her om 3 uger, og skal derefter være ude af min lejlighed.. tager på sommerferie, og der så på bar bund. har hverken job, bolig eller noget, jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til udlandet og arbejde, men det ska... -
Projektopgave - stoffer
ForumindlægHej alle. Vi er 2 piger, som har om emnet stoffer. Vi skal finde et produkt, som skal med til fremlæggelsen. Vi er begge fuldstændige blanke. Hvis I har nogle ideer, må I meget gerne skrive. God dag;)
