Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17901 til 17920 af 153957
  • Begreb

    Forumindlæg
    Forklar begrebene Kapitálisme, fundamentalisme og imperialiame.
  • ln

    Forumindlæg
    hej nu har jeg siddet med den opgave i noget tid, og jeg kan virkelig ikke finde ud af den. ln(4x)=1 ln(x2)=2
  • Jeg ved ikke hvordan man skriver en samfundsfagsopgave?!

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en opgave på ca. 5 sider i samfundsfag på B-niveau. Jeg har aldrig før skrevet en rigtig samfundsfagsopgave, så jeg aner ikke hvordan man gør! Kravene er blot at den skal have forbindelse til noget med medier. Nogen, som har nogle idéer til hvordan en problemformulering kan lyde?
  • Højeste og laveste karakter?

    Forumindlæg
    HejHvad er den højest og den laveste karakter, du har fået, og hvor mang egang hver?Mig:11 (ca. 5-7 gange, tror jeg)03 (1 gang, en prøve jeg opgav totalt):)
  • Stil: opsætning i word

    Forumindlæg
    HejsaJeg er ved at forklare min datter i 5. klasse noget om indrykning, formatering, ny afsnit, bogstavs str. og andet i word.Da det er nogen år siden jeg selv har gået i skole, er jeg blevet lidt rusten. Kan I evt. kort forklare hvordan og hvad i word eller henvise til en side med forklaringer.P...
  • 1000 kr. for Dansk Stil

    Forumindlæg
    HejJeg er en elev som går i 3.G.Jeg søger en som har ekspertise i at skrive Dansk stile/analysere tekster. Gerne en som læser litteraturvidenskab eller dansk på universitet. Jeg har brug for en stil der vil give mindst et 10-tal.Jeg vil tilbyde 1000 kr. for denne opgave. Betalingen vil ske via. n...
  • HJÆLP - rumgeometri

    Forumindlæg
    Hej Sidder med en opgave, hvor jeg skal bestemme en ligning for planen alfa. Planen indeholder punkterne G, P og Q. G(0,9,0) , P(1,1,5) og Q(-1,1,5) Er der nogen der kan hjælpe ? Er lidt lost. På forhånd tak :)
  • må jeg tage

    Forumindlæg
    dette med til prøven ?http://verbix.com/webverbix/cache/20.be.shtml
  • Wikipedia til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har downloadet wikipedia (kun på dansk), og lagt det på min eksterne harddisk. Spørgsmålet er om jeg godt må bruge det, da jeg rent faktisk ikke er på internettet, men har alle artikler liggende på harddisken. Og reglerne er vel bare at man ikke må være på internettet, og har ikke noget og gø...
  • odysseen

    Forumindlæg
    hej endnu engang, er der nogen der ved om de to professionelle sangere i odysseen har navne og evt, hvad hedder de i såfald?? mange tak for hjælpen!!
  • eksamen i 9.klasse

    Forumindlæg
    når man skal have en dansk eksamen så får man en retsrivking og en læseprøve og en still lægger man alle karakter sammen til sidst for eksempel jeg får 4 i retskrivning og 7 og læse og 4 i still lægger man det så sammen til sidst? :-)
  • Spørgsmål vedrørende dumpe

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg fik forleden min karakter på et fag hvor der stod jeg var Bestået og senere samme dag stod der at jeg ikke var bestået så prøvede jeg at ringe til til vejlederen og fik at vide jeg var dumpet (det var det hun kunne se). Men på min skærm stod der Bestået og det eneste jeg fik ...
  • Oversættelsesprogram

    Forumindlæg
    Nogle som ved hvor man kan downloade et program så man kan oversætte dansk til engelsk og engelsk til dansk uden at være på internettet? Jeg skal til mundtlig engelsk og kunne godt bruge et program når jeg sidder i forberedelsen, er der nogen der kan hjælpe? Ville være sååå dejligt!.
  • Er sætningen rigtig?

    Forumindlæg
    Er det rigtigt:Jeg har glemt, hvad jeg vil sige:ich habe vergessen, was ich gern sagen will.
  • Simpel procentregning

    Forumindlæg
    Har en lille opgave her, som meget gerne må stilles enkelt op (:"Line har købt en bog til 15 kr. Hun sælger den til sin søster med en fortjeneste på 30%. Hvor stor er salgsprisen?"
  • HASTER 1 SÆTNING PLS

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke tro på, at jeg hører den sætning fra dig af I can not believe that I hear this setence from you
  • Jura-studiet

    Forumindlæg
    Hej Studi...Jeg er lige blevet færdig med 3.g og vil til at læse jura næste år. Men ved ikke hvilket universitet det er bedst at studerer på. Vil tro undervisningen på jura er tilpas regelret til at undervisningen er nogenlunde ens, passer det?Kom gerne med hints fra jurastudiet.../Casper
  • Hjæælp.. innovations eksamen!!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal til eksamen i innovation, og jeg er lidt på bar bund lige nu. er der nogle som kan hjælpe med nogle gode råd til hvad man skal komme ind på til eksamen?? og hvad man evt. kunne gøre af kreative ting? Jeg håber der nogle der kan hjælpe mig lidt i gang :)
  • Novelle?

    Forumindlæg
    Jeg har hørt man for 7 i karakter hvis layout og tekststillingen er perfekt. Dog hvis man skal have 10 eller 12, så er det indholdet? Er det rigtigt eller forkerT?
  • øvelse til årsprøve

    Forumindlæg
    nogen som kender nogle sider hvor man kan øve til 1.g 's årsprøven ...

Søgninger relateret til biologi a skriftlig