Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17921 til 17940 af 153957
  • Dansk/Historie opg. 2.g ?

    Forumindlæg
    Er der nogle, som har en idé til et overemne i faget dansk el. historie ELLER begge dele samlet? Jeg er lidt på bar bund. Søger hurtigst muligt svar, da min seddel skal afleveres i morgen :( På forhånd tak!
  • Hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    jeg sidder med en opgave hvor WordMat (CAS - Infinites. - Differentier) benyttes og jeg skal indtaste variabel, men jeg har prøvet lidt forskelligt. det resultere i at den siger fejl. Hvilken variabel skal indtaste ? er det et bogstav, et tal
  • Klage over karakterer? -Forsent?

    Forumindlæg
    Hej folkens, Vi har fået vores årskarakterer i dag. Nogle af mine årskarakterer er uretfærdige. Så jeg ville lige høre om det er muligt at klage eller om det er forsent? Mvh 3g'eren..
  • Klage over årskarakter

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg vil gerne klage over mit samfundsfags årskarakter. Jeg har samfundsfag på C niveau, og jeg kan ligeså godt sige, at jeg er ret utilfreds med mit samfundsfags karakter. Hvad skal jeg gøre, for jeg har virkelig ikke lyst til at supplere det i 3. g. Hvis jeg skal klage, hvem ska...
  • formelle koncentration i NaOH

    Forumindlæg
    hvordan finder jeg den formelle koncentration i: 2,00 g/liter NaOH ??
  • muslimske/afghanske værdier og danske

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med et projekt om afghanske/muslimske værdier vs danske. Er der nogen som kan komme med nogen gode værdier og træk ved begge kulturer?
  • SSO - Vigtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved om det er muligt at skrive SSO om? Altså få et 2. forsøg? :)
  • Kunsten at græde i kor

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville bare høre om der er nogen der har lavet en analyse og fortolkning af denne bog? Jeg er gået i stå med min analyse, så jeg mangler noget inspiration. Håber i kan hjælpe :)
  • hvis man dumper i folkeskolen

    Forumindlæg
    hvis man dumper i folkeskolen, men selvom man er optaget på gymnasiet skal man tage afgangsprøven i december
  • Trækker det ned!?

    Forumindlæg
    Hvilke signaler giver det, hvis man afleverer for sent. Eller hvis man slet ikke få afleveret. Er der nogen af jer der har erfaringer omkring dette.
  • det politiske system

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at redegøre for hvordan borgerne kan få indflydelse på det politiske system? Er det ved stemmeret? man hvad mere og hvordan kan man uddybe det?
  • årsprøve

    Forumindlæg
    hej hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve..
  • Haster

    Forumindlæg
    Jeg mangler en konklussion til mit dansk projekt om kvindernes kamp for ligestilling, jeg har desværre redet mig en frygtlig skrive blokade.. Jeg skal aflevere på torsdag min konklussion til godkendelse...
  • niveau" Gymnasiet"

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg er lidt i tvivl om det med niveauene på gymnasiet. Kommer man op i alle C niveau fagene i 1.g og alle B niveau fagene i 2.g osv. eller hvordan? Skal snart på gymnasiet selv, så vil gerne vide det. Tak på forhånd:)
  • Eksamenskarakter/årskarakter.

    Forumindlæg
    Hejsa. Ved i hvornår ens eksamens- og årskarakter bliver offentliggjort på lectio? Jeg er nemlig meget spændt på min afsluttende karakter i matemaik, da det ikke lige just gik godt. På forhånd tak
  • Mundtlig engelsk eksamen.

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Ville lige høre om der var nogle af jer, der vidste hvad lærer og censor vurdere en på, altså må de skal votere, hvad er voteringkriteringerne? så jeg har noget at fokusere på og forhåbentlig få en god karakter. tak på forhånd.
  • Ekspotentielle funktioner

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal til mundtlig eksamen i MAT B imorgen.. Jeg kigger på eksamensspørgsmålet om ekspotentielle funktioner, hvor man bl.a. skal komme med nogle eksempler fra hverdagen der opfører sig "eksponentielt".. Er der nogle af jer, der har et eksempel og udregningen af det, som jeg k...
  • Re-eksamen

    Forumindlæg
    Hej Kan det passe at reeksamen er sværere end den ordinære eksamen?
  • retstavning

    Forumindlæg
    I hvilke af de to følgende sæt er kommaet sat korrekt ifølge de grammatiske kommaregler: 1) Dvs., at manden er glad. 2) Dvs. at manden er glad. Spørgsmålet er, om der skal være komma efter "Dvs.".
  • Nogle som gider rette en lille opgave for grammatik, stavefejl osv? drejer sig om 500 ord ca.. Tak på forhånd

    Forumindlæg
    Hvis du gider dette, må du gerne skrive under opslaget, så får jeg sendt opgaven. Tusind tak :)

Søgninger relateret til biologi a skriftlig