Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17921 til 17940 af 39512
  • Problemformulering hjælp

    Forumindlæg
    Hvordan kan en problemformulering lyde inden for Danmarks udenrigspolitik?? Jeg skal også lave hypoteser til, da det er en aflevering. Mine bilags handler meget om Afghanistan. Så håber på forslag fra jer. Tak!
  • Brøk med potens og kubikrod

    Forumindlæg
    Heysa. Sidder med endnu et sted i en mat aflevering som jeg er meget tvivl om hvordan løses. Er der nogen der lige kan forklare hvordan de ville reducerer dette til en a^n. Altså bare til et a i potens! www.shafh.dk/lining03.jpg
  • Reducering - igen

    Forumindlæg
    Hej, jeg har igen lidt probemer med reducering. Har en aflevering med opgaverne: (2a-b)(2a+b)-4(a+3b)2+4b(6a-1) og 3/4*-5/12*+1/2
  • Medieanalyse

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har fået en aflevering for i dansk der går ud på at jeg skal lave en medieanalyse. Jeg ved hvilke analysemodeller jeg skal bruge. Gætter på en agumentationsanalyse ville være en af dem? Hjælp? Niv. HHX På forhånd tak.
  • Geomatri: Længden af siden AB

    Forumindlæg
    HJÆLP: Jeg sidder med en aflevering med opgaven: Cos(A)=cos(B)=0,5 og |AC|=10 Jeg skal nu beregne længden af siden AB....? hvordan gør man ?
  • Sofus er læge og mor er syg

    Forumindlæg
    aaarrr... hjaelp har virkelig brug for en novelle analyse af novellen Sofus er læge og mor er syg skrevet af jens blendstrup.. havde fuldstaendig glemt afleveringen
  • Hjælp til 2 små opgaver (ligning, forskrift og trekanter)

    Forumindlæg
    Kunne ikke løse de 2 opgaver i den aflevering jeg fik tilbage for 2 uger siden... har brug for hjælp til udregninger og løsninger, da jeg ikke kan finde ud af det :( Opgaver er vedhæftet i word dokument
  • Opløslighed

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg har fået stillet en opgave i en kemi aflevering: Bereng opløsligheden af Mg(OH)2 i 0,10M NaOH Og jeg er fuldstændig på par bund ..
  • EU-skeptiske

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået en aflevering for, som går ud fra en artikel (er vedhæftet) og den aller sidste opgave som står under artiklen, den har jeg lidt problemer med. Er der muligvis en der kan hjælpe?
  • EU-skeptiske

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået en aflevering for, som går ud fra en artikel (er vedhæftet) og den aller sidste opgave som står under artiklen, den har jeg lidt problemer med. Er der muligvis en der kan hjælpe? </p>
  • Frøkenen - perspektivering

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er ved at skrive aflevering om Herman Bangs Frøkenen, men jeg mangler en perspektivering der placerer novellen litteraturhistorisk - nogen der kan hjælpe? :)
  • hjælp!!!!

    Forumindlæg
    (a2-4b2)*(4b2+4ab+a2)-1, Denne ligning nager mig en del, da det er den eneste opgave jeg ikke kan klare i min aflevering.... Den skal afleveres idag
  • Forklaring Kolde Krig

    Forumindlæg
    heej sidder her og har en aflevering for om de kolde krig: har læst lidt om den; men har stadig meget svært ved at forstå det: så hvis der er nogen der kunne være søde og give mig en kort redegørelse (alle hv ordene) så ville de bare være super dejligt:
  • Matematikhjælp 1.g

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en aflevering for til imorgen, og har brug for hjælp til opgaverne 3 og 5. de kan findes på dette link http://peecee.dk/?id=39167 Håber i kan hjælpe !
  • Tretrinsreglen på kvadratroden af x

    Forumindlæg
    Hvordan bestemmer man differentialkvotienten for funktionen f(x) = √(x), ved at bruge tretrinsreglen? Det er ikke en aflevering, men blot træningn for mig selv, så håber der er en venlig sjæl, der gerne lige vil vise fremgangsmåden. Tak på forhånd.
  • Naturgeografi: 4) Hvorfor vil der ofte forekomme ørkendannelse i de områder der er præget af dynamiske højtryk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en aflevering i naturgeografi og vil meget gerne, hvis der er nogen der vil hjælpe mig med at besvare spørgsmålet: Hvorfor vil der ofte forekomme ørkendannelse i de områder der er præget af dynamiske højtryk? På forhånd tak! :)
  • Find a og b i andengradspolynomie

    Forumindlæg
    Haii der ud e- kan I ikke lige hjælpe mig. Jeg sidder med en aflevering og skal finde a og b.Funktionen f(x)=ax^2+4x+b den har et minimum i (1,-1). Hjælp mig . plz
  • Diskussion og Konklusion ?? hjælp

    Forumindlæg
    Hej . jeg er i gang med at lave en kemi aflevering . men til sidst står der at jeg skal skrive konklution og diskussion, men hvad betyder det ? . jeg har om : Formål: At bestemme saltkoncentration i en havvandsprøve
  • B15 måling af næringsstoffer?

    Forumindlæg
    hej! Jeg har fået en opgave i en biologi aflevering, der hedder: hvorfor kan en B15 måling fortælle noget om tilførslen af næringsstoffer til en sø? nogle der kan hjælpe mig med den?
  • Azo farve

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg vil bare vide om der er nogen af jer der ved hvordan man fremstilling azo farvestof i industrien. eller bare kan sende et link. det er til en vigtig aflevering. mvh modii