Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17921 til 17940 af 52201
  • Eksamen og ordbøger

    Forumindlæg
    Må man have ordbøger med til dansk STX eksamen?::2835::
  • Grådighed

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg kunne godt tænke mig at høre om i kunne komme med nogle eksempler på tilfælde hvor grådighed måske kunne være en god ting :) ? På forhånd tak!
  • Andengradsligning

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig, med løse ligningen her A(x) = 2x*((10-x(phi+2)/(2))+(pi/2)x^2 skal komme frem til en andengradsligning
  • Vinkelhastighed

    Forumindlæg
    I det følgende står der w i stedet for lille omega. Jeg er blevet bedt om at udlede formlen F=mw²r. Dette er gjort. Så står der i en parentes, at w=2pi*r. Det giver da ingen mening? Siden hvornår er 2pi/T det samme som 2pi*r?
  • eksamen VUC

    Forumindlæg
    Hvordan foregår eksamen der??? mat på b-niveau.. Er der nogen der kan fortælle..??
  • vernachlässigen

    Forumindlæg
    Hvad betyder følgende: "Ich finde, man sollte Kinder ruhig etwas vernachlässigen" Jeg ville sige; "Jeg synes godt, at man kan forsømme sine børn en smule" ???
  • Almen Studieforberedelse: Synopsis. Fys og rel

    Forumindlæg
    Det almene gymnasium 2.g årsprøve. Hej. Jeg står og skal skrive en synopsis til årsprøven. Dvs. jeg skal skrive min synopsis til nu på onsdag, så skal jeg senere op mundtligt og forsvare den. Det overordnede emne er Krig, teknologi og medier. Dvs. jeg skal ind omkring det hele. Mine to fag som j...
  • kunsten at græde i kor

    Forumindlæg
    Nogle der har læst kunsten at græde i kor?
  • skr. FYSIK A eksamen

    Forumindlæg
    Hvad synes I om skr. fysik A eksamen? Mener I den var svær el. nem?
  • HURTIG HJÆLP

    Forumindlæg
    YO jeg er fuckd i bio.. kom sku til at drikke i 3 år i stedet:S nogen der har eksempler på Eksamensspørgsmål til Biologi A-niveau (gammel ordning)? eller ved hvor man kan finde dem?
  • Kan man læse det første 2 semester et sted og de næste 4 et andet sted.

    Forumindlæg
    Kan man læse det første 2 semester et sted og de næste 4 et andet sted. På de danske uni.???
  • elementært spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg er helt på spanden hvad angår kemi. Er sikker på at dumpe, det vil bare ikke hænge ved!! Men har lige et helt elementært spørgsmål. Når ækvivalenspunktet er nået og opløsningen derved skifter farve er det så fordi der er lige mange ioner af hvert stof eller er de opløst eller hvordan og hvor...
  • at klage?

    Forumindlæg
    Hvis man beslutter sig for at klage og den bliver taget op, er det så muligt at karakteren kan bliver vurderet lavere end til at starte med? Og hvis den kan, er det så sådan at man kan vælge mellem to karakterer? Altså i mellem den man fik før klagen og den man får efter.
  • Haster

    Forumindlæg
    Hvilken rolle har litteraturen spillet?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på den gamle og den nye ordning mht matematikeksamen?
  • studentereksamen 2007

    Forumindlæg
    Er der nogen der har opgavesættet fra studentereksamen 2007, eller kan huske hvilken tekst der skulle skrives en stil ud fra? (Den nye ordning, hvor der er to opgaver at vælge imellem - en enkelt tekst eller flere tekster) hilsen mette
  • Afstemning af redox ligning hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej ejg har afstemt en redox reaktion nærmest 100 gange og den vil ikke gå op!! jeg har endda slutresultatet og hvordan det skal være, men jeg har bare ikke få mit resultat til at gå op længere....er der nogle der vil hjælpe ? jeg ved ikke lige hvordan jeg skal skrive den herinde men hvis...
  • Hvordan skriver man en diskussion?

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en opgave, hvor jeg skal diskutere med udgangspunkt i et bilag omkring digitalt demokrati, hvilke forlemper og ulemper der er, men jeg forstår ikke på hvilken måde, jeg skal skrive en diskussion? For jeg ved ikke hvordan man gør, og hvordan man skal stille det op? Nogen der kan hjæ...
  • lige et spørgsmål! (læser op til prøve)

    Forumindlæg
    Sidder lige her og læser op til en prøve, men er kommer lidt i tvivl med hensyn påvisningen af en eksponentielt voksende funktion. Jeg som regel altid brugt computersoftware til at lave grafer osv, til at påvise med, men hvis jeg nu skal gøre det i hånden? Jeg skal påvise vha. af et passende koor...
  • Motiv og tema

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Hvad menes der når man skal lave en analyse af en tekst, hvor der skal indgå tema og motiv. Tak på forhånd :-)

Søgninger relateret til matematik noter skriftlig