Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17921 til 17940 af 52201
-
Eksamen og ordbøger
ForumindlægMå man have ordbøger med til dansk STX eksamen?::2835:: -
Grådighed
ForumindlægHejsa. Jeg kunne godt tænke mig at høre om i kunne komme med nogle eksempler på tilfælde hvor grådighed måske kunne være en god ting :) ? På forhånd tak! -
Andengradsligning
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig, med løse ligningen her A(x) = 2x*((10-x(phi+2)/(2))+(pi/2)x^2 skal komme frem til en andengradsligning -
Vinkelhastighed
ForumindlægI det følgende står der w i stedet for lille omega. Jeg er blevet bedt om at udlede formlen F=mw²r. Dette er gjort. Så står der i en parentes, at w=2pi*r. Det giver da ingen mening? Siden hvornår er 2pi/T det samme som 2pi*r? -
eksamen VUC
ForumindlægHvordan foregår eksamen der??? mat på b-niveau.. Er der nogen der kan fortælle..?? -
vernachlässigen
ForumindlægHvad betyder følgende: "Ich finde, man sollte Kinder ruhig etwas vernachlässigen" Jeg ville sige; "Jeg synes godt, at man kan forsømme sine børn en smule" ??? -
Almen Studieforberedelse: Synopsis. Fys og rel
ForumindlægDet almene gymnasium 2.g årsprøve. Hej. Jeg står og skal skrive en synopsis til årsprøven. Dvs. jeg skal skrive min synopsis til nu på onsdag, så skal jeg senere op mundtligt og forsvare den. Det overordnede emne er Krig, teknologi og medier. Dvs. jeg skal ind omkring det hele. Mine to fag som j... -
kunsten at græde i kor
ForumindlægNogle der har læst kunsten at græde i kor? -
skr. FYSIK A eksamen
ForumindlægHvad synes I om skr. fysik A eksamen? Mener I den var svær el. nem? -
HURTIG HJÆLP
ForumindlægYO jeg er fuckd i bio.. kom sku til at drikke i 3 år i stedet:S nogen der har eksempler på Eksamensspørgsmål til Biologi A-niveau (gammel ordning)? eller ved hvor man kan finde dem? -
Kan man læse det første 2 semester et sted og de næste 4 et andet sted.
ForumindlægKan man læse det første 2 semester et sted og de næste 4 et andet sted. På de danske uni.??? -
elementært spørgsmål
ForumindlægJeg er helt på spanden hvad angår kemi. Er sikker på at dumpe, det vil bare ikke hænge ved!! Men har lige et helt elementært spørgsmål. Når ækvivalenspunktet er nået og opløsningen derved skifter farve er det så fordi der er lige mange ioner af hvert stof eller er de opløst eller hvordan og hvor... -
at klage?
ForumindlægHvis man beslutter sig for at klage og den bliver taget op, er det så muligt at karakteren kan bliver vurderet lavere end til at starte med? Og hvis den kan, er det så sådan at man kan vælge mellem to karakterer? Altså i mellem den man fik før klagen og den man får efter. -
Haster
ForumindlægHvilken rolle har litteraturen spillet? -
Eksamen
ForumindlægHvad er forskellen på den gamle og den nye ordning mht matematikeksamen? -
studentereksamen 2007
ForumindlægEr der nogen der har opgavesættet fra studentereksamen 2007, eller kan huske hvilken tekst der skulle skrives en stil ud fra? (Den nye ordning, hvor der er to opgaver at vælge imellem - en enkelt tekst eller flere tekster) hilsen mette -
Afstemning af redox ligning hjælp!!
ForumindlægHej ejg har afstemt en redox reaktion nærmest 100 gange og den vil ikke gå op!! jeg har endda slutresultatet og hvordan det skal være, men jeg har bare ikke få mit resultat til at gå op længere....er der nogle der vil hjælpe ? jeg ved ikke lige hvordan jeg skal skrive den herinde men hvis... -
Hvordan skriver man en diskussion?
ForumindlægJeg skal lave en opgave, hvor jeg skal diskutere med udgangspunkt i et bilag omkring digitalt demokrati, hvilke forlemper og ulemper der er, men jeg forstår ikke på hvilken måde, jeg skal skrive en diskussion? For jeg ved ikke hvordan man gør, og hvordan man skal stille det op? Nogen der kan hjæ... -
lige et spørgsmål! (læser op til prøve)
ForumindlægSidder lige her og læser op til en prøve, men er kommer lidt i tvivl med hensyn påvisningen af en eksponentielt voksende funktion. Jeg som regel altid brugt computersoftware til at lave grafer osv, til at påvise med, men hvis jeg nu skal gøre det i hånden? Jeg skal påvise vha. af et passende koor... -
Motiv og tema
ForumindlægHej allesammen. Hvad menes der når man skal lave en analyse af en tekst, hvor der skal indgå tema og motiv. Tak på forhånd :-)
