Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 17921 til 17940 af 34803
-
Interview - 1.hånds eller 2.håndskilde??
ForumindlægEr et interview en førstehånds eller en andenhåndskilde? det er jo journalisten der vælger hvad der skal med og ikke med, så på den måde er historien jo bearbejdet? men jeg ved ikke...? Har I nogle erfaringer omkring dét? -
Pinlig spørgsmål.
ForumindlægLige spørge om noget hurtigt, når man diskutere i historie er det nutid eller datid? (Ja, jeg burde vide det, pinligt) -
hjælp
ForumindlægHej, Jeg har brug for hjælp til historie. Jeg skal læse to kilder hvor jeg skal besvare dem, men det er jeg ikke så god til. Er der nogle der vil hjælp med det. -
Eksamen - gode fif?
ForumindlægHej alle dem som har været oppe i historie eksamen (24timers) på A-niveau.. Har i ikke en masse fif som I vil gi videre? Tusind tak -
AT-eksamen
ForumindlægHey Er der nogen der vil kigge på min analyse af to historie kilder fra anden verdenskrig? Jeg er nemlig i tvilv om jeg har lavet det rigtigt. -
Die Partei hat immer Recht - hjælp!?
ForumindlægHej! Er der nogle der kan fortælle mig hvad dette digt egentlig handler om? Jeg er så dårlig til sådan noget historie noget i tysk :/ Tak på forhånd! -
Nazisme problemstilling
ForumindlægJeg skal i Historie ( 8 klasse) lave en problemstilling ud fra nazisme under anden verdenskrig, nogle ideer? På forhånd tak -
muligheder og begrænsninger
Forumindlæghejsa :) er der nogen derude der kan fortælle mig hvad historie og bioteknologis muligheder og begrænsninger er?? skriver om Aids :( tusind tak på forhånd :D -
kilder
ForumindlægHej,. Jeg skal op i historie imorgen. Men, forstår ikke.. hvordan kan man se om en kilde er en første eller andenhåndskilde? og endvidere primær eller sekundær. Hvordan finder man frem til det?:) Hilsen Catrine -
AT- eksamen
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal til eksamen i AT, hvor emnet er kommunikation.. Jeg har valgt fagene Historie og Matematik.. Har i nogle gode ideer til, hvad man kunne skrive om? :) -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHvor meget tæller det ned hvis man har misset en vigtig pointe i novellen, men alligevel har fået en god analyse og fortolkning ud af historien? :) -
sso spørgsmål
ForumindlægNår man skriver sso opg. i historie, hvilken tid skal man skrive den i? nutid, datid, før nutid?? -
Den industrielle revolution
ForumindlægHej alle.. Jeg sidder og er igang med nogle opgaver i historie til den industielle revolution i england og et af spørgsmålene lyder Hvad menes der med jordudskiftning? Og ja, det er så her jeg behøver lidt hjælp :) -
Irregularities, stil
ForumindlægJeg skal skrive en analyse af novellen "Irregularities". Jeg skal bl.a. skrive, hvordan historien er bygget op, men hvad menes der med det? -
Perspektivering
ForumindlægJeg har om Den Lille Pige Med Svovlstikkerne og er der nogle som ved hvordan man kan perspektivere den med Historien Om En Moder og Den Grimme Ælling? -
Premierminister Attlees erklæring
ForumindlægHeeej, jeg læser til historie og har lidt problemer med denne kilde "premierminister Attlees erklæring - fra 1947 den 20 februar". Nogen der kan fortælle mig lidt om den? -
Synsvinkel i artikel
ForumindlægJeg har en artikel der er skrevet som new jounalism, og jeg undrede mig over hvilken synsvinkel artikler har, og især new jounalism da de er skrevet lidt som en historie -
Billedeanalyse af Udslidt.
ForumindlægJeg er i gang med en dansk historie opgave og har lavet en billedeanalyse af Udslidt. Nu skal jeg perspektivere til nutiden, har I nogen ideer om hvad jeg kan skrive?? :-) -
Dansk opgave!!
ForumindlægJeg er i gang med en dansk historie opgave og har lavet en billedeanalyse af Udslidt. Nu skal jeg perspektivere til nutiden, har I nogen ideer om hvad det kan være?? :-) -
Billedeanalyse af Udslidt.
ForumindlægJeg er i gang med en dansk historie opgave og har lavet en billedeanalyse af Udslidt. Nu skal jeg perspektivere til nutiden, har I nogen ideer om hvad jeg kan skrive?? :-)
