Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17941 til 17960 af 39512
-
24 timers eksamen
Forumindlæghej alle Er der nogen herinde som har haft eller evt skrevet en aflevering om "Die Welt mit Opas Augen" af Maxi Wander ? Det kunne være herligt med lidt ekstra hjælp :) .. /Hilo -
LEKTIE-HJÆLP
ForumindlægHvis nogen herinde har brug for "hjælp" med deres afleveringer, så smid en besked til min indbakke! :p - ER hele tiden opdateret på beskeder. Go dag :-D -
Verber
ForumindlægHej alle, Jeg har en engelsk aflevering til i morgen hvor jeg skal skrive hvad der sker med verber når man oversætter fra dansk - engelsk og fra engelsk - dansk. Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd tak (: -
Ligefrem proportionalitet - HJÆLP
ForumindlægHej alle Er i gang med en mat aflevering og jeg forstår simpelthen ikke den her opgave!! Er der nogen, der kan hjælpe mig på vej?? Vi har ikke rigtig haft om ligefrem proportionalitet, kun omvendt -
Regneforskrift for andengradspolynomium
ForumindlægEn opgave i min aflevering lyder: Et andengradspolynomium f opfylder, at . Bestem en regneforskrift for f. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gøre. Kan I hjælpe mig? På forhånd tak. -
Find skæriingspunkt?
ForumindlægHej. Jeg får oplyst min x1 og y1 (10,12) men hvordan finder jeg x2 og y2? :) Det drejer sig om afleverings opgave 2 se vedhæftet billede. :) -
Hvorfor har planter flere farvepigmenter i deres thylakoidmembraner?
ForumindlægJeg sidder lige med en bio-aflevering, og er kan ikke finde noget sted, hvor grunden til overstående spørgsmål er oplyst.. Er der nogen som kan hjælpe? Hvorfor har planter flere farvepigmenter? -
Novellen Pernille..
ForumindlægJeg skal lave en aflevering omkring Pernille af Herman Bang. Er der nogen der evt. kan komme med nogle synspunkter som jeg kan bruge? Jeg er nemlig gået kold. På forhånd tak.. -
nogen hjælp plzzz...
Forumindlægopgaven siger at vi skal finde monotoniintervaller for f, når--- f(x)= (kvadratrod x) - 4x og x e [0;9] Hvordan skal man lave den --- det er en aflevering, men kan ikke bare ikke--- -
Konsekvenser
Forumindlæger der ikke nogen her der kan hjælpe mig med at få nogle ideer til min samf. aflevering? skal diskutere hvilke konsekvenser det øgede forkus på personspørgsmål ha for demokratiet.. er gået lidt i stå -
Hjælp hurtigt tak..
ForumindlægHvordan kommer jeg igang med denne, den er en opgave i en aflevering til imorgen så håber en kan hjælpe mig igennem den. x^2+9+6x -------- x^2+3x Håber en kan hjælpe Tak -
novellen strømsvigt af Ida Jessen
ForumindlægHej. jeg mangler novellen: strømsvigt af Ida Jessen. jeg ska lave en aflevering om den til på mandag d. 23 november og jeg kan ikke finde den. er der nogen der kan hjælpe? det haster :) -
Vinklet eller lineært molekyle?? Haster
Forumindlæghej har en aflevering der skal afleveres imorgen, og er sådan set færdig, men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man kan se om et molekyle er lineært eller vinklet??? Det drejer sig om Nitrosylchlorid, er det vinklet eller lineært og hvordan kan jeg se det?? På forhånd tak Mvh -
Beretter model - engelsk
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en aflevering i engelsk. Jeg er nået til kompositionen og synes den følger berettermodellen. Mit spørgsmål er så hvordan man oversætter det til engelsk?? Håber I vil hjælpe mig! På forhånd tak :) -
bestem vinklen
ForumindlægHej, jeg sidder med en sidste opgave i en aflevering som jeg ikke rigitg kan få løst. nogle der kan give en hjælpende hånd? Det er opgave b i den vedhæftede fil. -
Værdikædeanalyse
ForumindlægHej, jeg har en aflevering for om Montana. Jeg har fået til opgave at lave en værdikæde analyse. Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er. Er det selve modellen, eller skal man bare skrive løst uden værdikædemodellen. Mvh -
HJÆLP HJÆLP
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle noter om "the evangelical churches in the US today" da jeg står at skulle skrive en aflevering.. -
hjælp med Feature !
ForumindlægJeg skal lave en feature. Selvvalgt emne, men har ingen ide til emne, eller hvordan jeg skal komme igang?. Nogen der har ideer eller tidligere aflevering, som man kan bruge som ide? Svar hurtigs muligt ! Mange tak -
Gør rede for eksponentialfunktionen og dens egenskaber.
ForumindlægGør rede for eksponentialfunktionen og dens egenskaber. Det er til min SRP aflevering om radioaktivitet så søger en som har skrevet et par sider om dette... PS: hvad er en eksponentialfunktions egenskab? mvh Saint347 -
Vektorer - A-niveau
ForumindlægHey Studie Portalen!! Jeg har ikke styr på vektorer, og da jeg skal aflevere denne aflevering om ganske få timer, så tænkte jeg på om i måske kunne hjælpe :) Spørgsmålet er vedlagt i et Word dokument
