Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 17961 til 17980 af 103118
-
Stil
ForumindlægHej... Jeg skulle spørge om der er nogen som kender et sted på nettet eller person, som gerne vil rette nogle tysk stile, og derefter give karakter for dem? På forhånd tak -
Hjælp det haster
ForumindlægHej er der nogle, der kan hjælpe mig den 12/6 efter jeg har trukket nr. til tysk eksamen? Eller hvis jeg bare kan sende dig det, jeg har tænkt mig at sige, så du lige kan rette det? -
perpektivere
ForumindlægHallo Hvordan siger man på tysk: "og nu vil jeg gerne perspektivere" ? Har skrevet: "und jegtz will ich gern perspektivieren" , men er ikke ser på at det er rigtigt. -
Forståelse af tekst.
ForumindlægHej. Jeg ville lige høre om der var nogen som ville hjælpe mig med at forstå en tysk tekst på ca. en side. Det jeg gerne vil have hjælp til at forstå teksten. Så hvis det var en der i punktform ville skrive ned hvad den handler om, ville det bare være fint :) -
Hjælp til at forstå tekst
ForumindlægHej. Jeg skal til tysk eksamen i morgen. Jeg har 24 timers forberedelse og har fået en tekst. Desværre har jeg store problemer med at forstå teksten, så ville lige høre om der var nogen der ville hjælpe med det? -
hjælp!! haster.. :/
Forumindlæger så dårlig til tysk, hvis jeg får en dårlig karakter, komemr det på studenter beviset...? ej vil i ikke nok hjælpe mig, skal op i et eventyr, og ved ikke hvordan jeg skal gøre eller hvad jeg skal sige.. -
hjælp til ret..
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp. Jeg vil gerne højere op i karakter i faget tysk, men forstår ikke hvordan.. En som vil rette min stil, en personlig oplevelse (dvs. rettes privat) ?? -
Hjælp (eksamen)
ForumindlægEr der nogen der ved hvornår "Weg mit der Grenze" af Gudrun Pausewang er skrevet..? Det haster (er midt i min 24 timers eksamen i tysk) Møzzer -
STX eller HHX?
ForumindlægHej Jeg er en dreng, der går i 8. årgang. Mit spørgsmål lyder således "Hvilken retning passer bedst". Grundlæggende er jeg god til matematik, engelsk og tysk. -
Kort oversættelse
ForumindlægHej! Vil du oversætte dette til tysk? "Hvad har du der Peter?" "Aah, det er ingenting" "Nu skal jeg stille den ud i køkkenet" "Hvad var det der gik i stykker?!?" "Aah, det var ingenting" -
Årstal
ForumindlægHej Nogen der kan sige mig, hvordan man fx siger 1980'erne på tysk? Altså hvordan man får 'erne sådan at det omfatter et helt årti? Det ville virkelig være en stor hjælp:) -
Helga Moericke: obwohl wie denselben Himmel haben...
ForumindlægHej alle.. Jeg er i gang med at læse denne tyske tekst.. er der nogen af jer der har arbejdet med den i skolen? for har virkelig brug fr hjælp... svar så hurtigt i kan.. :) på forhånd tak.. mvh. karina.. -
Heey! :-)
ForumindlægEr der nogen der kan oversætte følgende sætning på tysk, så jeg kan se, om jeg analyserer mine sætninger ordentligt?? :-) Familien har ingen mad. Tak på forhånd! :-))) -
Et meget hurtigt spørgsmål!
ForumindlægEr der ikke nogen som vil være sød at hjælpe mig med at oversætte denne her sætning til tysk? "Og nah truer (med) at sladre, hvis han ikke må sove i prinsessens seng" -
Ret en tekst. Help!!
ForumindlægGodaften. Kan en af jer venlige, please hjælpe mig med at rette min tysk teskt på små 130 ord. Det er vedhæftet, og du må meget gerne vise fejlene. Tusind tak. -
Jungsein
ForumindlægJeg skal lave en synopse om ungdommen i tysk, hvor jeg skal vælge et overemne som f.eks. alkohol eller fællesskab. Har I nogle idéer til hvad jeg skal skrive om? :) Tak for hjælpen Julie -
hvordan oversættes det???
Forumindlægjeg har desperat brug for hjælp. jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man over sætter det her til tysk: Michael bliver tæsket og afpresses for penge af en ungdomsbande. håber at der hurtigt kommer et svar :) -
Stimmen
ForumindlægHej :D Er der nogen, der kan give mig resume af den tyske tekst "stimmen" af Daniel Kehlmann. bydes svarer hurtigt, som murligt :D tak på forhånd. -
Rette oversættelse på ca. 80 ord?
ForumindlægHej :-) Er der en hjælpende sjæl derude der kunne kigge min tyske oversættelse igennem. Det er meget kort og tager ikke mere end 5 min :-) Skriv lige en besked hvis du kunne være intra. i at kigge på det, tak på forhånd :D -
En sætning
Forumindlæghej, er det rigtig? fre Dansk-tysk Jeg mener ikke at alt fjersyn er dumt Ich meine nicht das allzu Fernsehen ist dumm
